فروش قسطی گوشی سامسونگ

فروش قسطی گوشی اپل-ال جی-سامسونگ

فروش قسطی گوشی سامسونگ از بخش فروش اقساطی گوشی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

همانطور که بر همگان آشکار است امروزه بازار گوشی های هوشمند بسیار داغ می باشد به گونه ای که کمپانی های بزرگ نظیر سامسونگ و اپل با ارائه گوشی های متنوع سعی می کنند که بازار فروش خود را افزایش دهند در واقع می توان بیان کرد که مشتریان یک شرکت سرمایه های اصلی آن شرکت می باشند.

 بسیاری از شرکت ها نظیر سامسونگ برای حفظ تمام مشتریان خود گوشی های هوشمند میان رده ای را سالانه روانه بازار می کنند ، اگر شما به دنبال استفاده از گوشی های هوشمند برای فعالیت های محدود از جمله حضور در شبکه های اجتماعی می باشید به شما گوشی های میان رده ای را پیشنهاد می کنیم.

ما در اینجا قصد داریم گوشی میان رده ای Galaxy J1mini prime SM-J106F/DS معرفی کنیم ، این گوشی دارای صفحه نمایش 4 اینچی 233 پیکسلی می باشد ، برای این گوشی برخلاف بسیاری از گوشی های سامسونگ از پنل LCD مجهز به فناوری TFT استفاده شده است ، این گوشی شامل 8 گیکابایت حافظه داخلی می باشد که امکان افزایش آن تا 64 گیگابایت وجود دارد همچنین این گوشی دارای 1 گیگابایت حافظه رم می باشد.

این گوشی دارای دو سنسور 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سلفی خود می باشد، ظرفیت باتری این گوشی نیز 1500 میلی آمپر بر ساعت می باشد.

کلاب رنتر  سایت معتبر فروش کالای اقساطی می باشد ، شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اسپیلت

خرید اقساطی اسپیلت
اسپیلت نوعی کولر گازی می باشد که هوای گرم محیط را می گیرد و به حالت خنک به داخل محیط برگشت می دهد و در واقع این کار آنقدر تکرار می شود ...

اجاره لوازم خانه

اجاره لوازم خانه
اجاره لوازم خانه برای مدتی که به آن نیاز دارید توسط کلاب رنتر سایت اجاره کالا فراهم شده که شما بتوانید از آن استفاده نمایید ...