ویلچر و کاربردهای آن

یکی از وسایلی که هیچوقت نمی دانید چه موقع و کجا به ان نیاز پیدا می کنید، ویلچر است. ویلچر یا صندلی چرخدار یکی از مهمترین وسیله در جا به جایی سالمندان و بیماران است و نبود آن می تواند سختی هایی را، هم برای شخص بیمار و هم برای اطرافیان و مراقبان ان ها به همراه داشته باشد. اجاره ویلچر توسط کلاب رنتر امکان پذیر شده و دیگر الزام خرید آن وجود ندارد. شما می توانید برای هر مدت زمانی که می خواهید اقدام به اجاره ویلچر کنید.

اجاره ویلچر

شاید فکر کنید که برای تهیه یک وسیله حتما باید آن را خریداری کنید. اما همیشه نمی توان گفت که خرید یک محصول می تواند به صرفه و عاقلانه باشد. گاهی شما نیازی چند روزه به کالایی دارید و اگر آن کالا رو خریداری کرده باشید حتما باید به فکر جایی برای نگهداری از آن کنید؛ وسیله ای که دیگر نیازی به آن ندارید.

کلاب رنتر از ابتدای تاسیس و شروع فعالیت خود سعی کرده تا نیازها و درخواست های مختلف افراد مختلف را شناسایی کند و به رفع آن نیازها بپردازد. کلاب رنتر، مرکزی تخصصی برای اجاره کالا های مختلف است و ویلچر یکی از این وسایل به شمار می رود. ویلچر به دلیل کاربرد های متعدد آن، می تواند در لیست کالاهای ضروری برای بیماران و سالمندان شناخته شود.

ویلچر ها انواع گوناگون دارند. ویلچر های ساده عمدتا به شکل ثابت با صندلی پارچه ای هستند. دارای دو لاستیک دو دو طرف صندلی و همچنین جا پایی برای احساس راحتی بیمار و سالمند است. البته در این بین ممکن است ویلچرهایی را نیز با صندلی های راحت تر با روکش چرم و نشیمنگاه فومی هم مشاهده کنید. ویلچرها به گونه ای طراحی می شوند که برای بیمارانی که توانایی کار با دست های خود را دارند هم، مناسب باشد. گاهی تنها یک شکستگی در پاها باعث می شود که شخص در حرکت ناتوان شد و نیاز به ویلچر پیدا کند. در این گونه موارد می تواند با کمک دست ها و حرکت دادن چرخ های صندلی، جا به جا شود. برای کسانی که امکان حرکت ندارند توسط خود را ندارند و یا سالمندی کم توان هستند، دو دسته در پشت صندلی تعبیه شده است، که بیمار با کمک شخص دومی بتواند جا به جا شود.

برای کسانی که توان مالی بهتری دارند، می توان از ویلچرهای با موتور الکتریکی استفاده کرد که تنها با کمک یک اهرم قابلیت حرکت به طرفین و عقب و جلو را دارد. این ویلچرها با باتری قابل شارژ کار می کنند و توانایی بالا و پایین رفتن از شیب های مختلف را با درجه پایین را نیز دارند.

ویژگی های ویلچرهای کلاب رنتر

وبسایت کلاب رنتر اقدام به اجاره ویلچر هایی می کند که عمدتا برای استفاده های ساده و مقرون به صرفه شخص طراحی شده اند. از این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای لاستیک های بادی و مقاوم در برابر سنگ ریزه ها و موانع راه
  • قابلیت تاشو بودن صندلی برای نگهداری در فضاهای کم
  • قابلیت استفاده در حمام و شستشو (مقاوم بودن در برابر آب)
  • بدنه استیل ضد زنگ
  • قابلیت تحمل وزن بالا تا 140 کیلوگرم
  • قابلیت نصب لگن برای بیماران کم توان در تخلیه

اگر شما نیز نیاز به تهیه کردن و اجاره ویلچر دارید باید بگوییم، کلاب رنتر به عنوان مرکز و مرجع اجاره کالا های مختلف می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. کالاهای موجود در سایت، با کمترین ودیعه و مدارک شناسایی مورد نیاز در دسترس شما هستند. شما تنها با داشتن یک کارت ملی می توانید ویلچر دلخواه خود را اجاره کنید. هزینه دریافتی از مشتری بابت تعداد روز کرایه و همینطور حمل و نقل کالا تا درب منزل شما است و نیازی نیز تا هیچ پرداختی دیگری داشته باشید. اگر تعداد روز بیشتری را نیز برای اجاره ویلچر در نظر دارید، اجاره کالا حداکثر تا 30 روز امکان پذیر است و شامل تخفیف نیز خواهید شد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تخت بیمارستانی در مشهد

اجاره تخت بیمارستانی در مشهد
مشهد یکی از شهرهای مذهبی کشور است که هر ساله میزبان زائران مختلفی است که از داخل و خارج از کشور به این شهر می آیند. مشهد جمعیت زیادی را در خود جای

اجاره ویلچر در یزد

اجاره ویلچر در یزد
ویلچر به عنوان وسیله ای برای جابجایی افراد سالمند و ناتوان نقش مهم و اساسی داشته بنابراین مهم است که ...