نکات مهم در اجاره تجهیزات نمایشگاهی

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

به احتمال زیاد تا به حال به یک نمایشگاه رفته‌اید حال فرقی ندارد که داخلی یا خارجی و یا بین‌المللی باشد در نمایشگاه ها غرفه های زیادی وجود دارد اما مقدار گمی از آنها زیبا و چشم نواز است. دلیل زیبایی آنها اجاره تجهیزات نمایشگاهی است وقتی غرفه داران به اجاره تجهیزات نمایشگاهی روی می آورند می توانند از تجربیات قبلی خود استفاده کنند و این بار از رنگ ها و طرح های متفاوت در غرفه استفاده کنند برای درک بهتر یک مثال می زنیم فکر کنید شخصی در سال قبل یک غرفه در نمایشگاهی داشته و با اجاره کانتر ، اجاره پاپ‌آپ ،... در رنگ مشکی غرفه زیبایی رو ساخته اما این سال تصمیم گرفته است که تغییر دکوراسیون بدهد و رنگ کانتر های خود را قرمز کند اگر این غرفه دار وسایل غرفه را نقدی خرید کرده بود دیگر نمی توانست در این سال رنگ آن ها را تغییر دهد زیرا بایستی آن ها را با قیمت پایین می فروخت و پس از آن با قیمتی بالاتر همان وسایل را می خرید. اما اجاره تجهیزات نمایشگاهی خیلی به صرفه تر از خرید آن است زیرا در کل سال نمایشگاهی قرار نیست که در همه نمایشگاه ها شرکت کنیم و علاوه بر آن مدت برگزاری نمایشگاه ها نیز بسیار کم است و این را نیز باید در نظر گرفت که اجاره تجهیزات نمایشگاهی هزینه بسیار کمتری را در پی دارد.

وسایل تجهیزات نمایشگاهی

منظور ما از اجاره تجهیزات نمایشگاهی شامل موارد زیادی از جمله اجاره کانتر در انواع مختلف ، اجاره استند ، اجاره باند و میکروفون،اجاره صندلی ، اجاره میز ، اجاره یخچال ، ...

در توضیحاتم در مورد اجاره تجهیزات نمایشگاهی به مورد عجیبی مثل یخچال برخوردید. یخچال در غرفه سازی کاربرد ندارد بلکه برای پذیرایی از مهمان هایتان مهم است به این صورت که زمانی که شخصی وارد غرفه شما می شود وظیفه شماست که از آنها پذیرایی کنید تا بتوانید آنها را جذب خودتان کنید. برای این کار آن هم در هوای گرم تابستان نیاز به یک نوشیدنی خنک داریم اگر نوشیدنی ها را آماده کنیم و روی میز و یا جایی دیگر قرار دهیم البته که گرم خواهند شد بنابراین با اجاره یخچال می توانیم نوشیدنی های خود را برای زمان مورد نظر خنک نگه داریم. اجاره وسایل نمایشگاهی فقط به یخچال و پذیرایی مهمانان محدود نمی شود و شما می توانید تلویزیون ، میز و صندلی اداری برای کارکنان در غرفه و یا مخاطبان خود کرایه کنید.

نکات مهم در غرفه سازی

برای غرفه سازی فقط اجاره تجهیزات نمایشگاهی کافی نیست بلکه باید مقداری خلاقیت نیز به خرج داد. هرچه غرفه شما زیبا تر باشد مخاطبین بیشتری به خود جذب می کند علاوه بر آن مردم از نوآوری ها ، ایده های جدید و تقریبا به هر چیز نو و جدید علاقه نشان می دهند بنابراین شما برای غرفه خود از نکات زیر استفاده کنید.

  • در هنگام ساخت و طراحی غرفه خود به تزئینات غرفه خود باید دقت کرد به عنوان مثال می توانید از رنگ های تیره برای جذابیت بیشتر در طراحی غرفه استفاده کنید.
  • چون انسان یک موجود کنجکاوی است شما می توانید با استفاده از این خوی مردم را تحریک کنید که به غرفه شما سر بزنند. شما می توانید غرفه‌‌ایی بسازید که دور آن بسته باشد و با ساخت تنها یک راه ورود مردم را تحریک کنید که بدانند در غرفه شما چه خبر است و وارد غرفه شما شوند.
  • رنگ ها نقش مهمی در غرفه شما دارند بنابراین می توانید در کنار رنگ خنثی همچون خاکستری از رنگ های گرم استفاده کنید که جذابیت خاصی به غرفه شما ببخشند.
  • استفاده از رنگ های متفاوت و رنگارنگ کردن غرفه نیز می تواند به شما در جذب مشتری کمک کند
  • البته این را نیز در نظر بگیرید که رنگ هایی که انتخاب می کنید با محصولاتتان هماهنگی داشته باشد. برای مثال اگر محصولات و یا خدمات شخصی در مورد حفاظت از طبیعت باشد رنگ سبز بیشتر مربوط و هماهنگ تر از رنگ قرمز است بنابراین باید دقت زیادی در انتخاب رنگ ها داشته باشیم.

تزئینات غرفه

در هنگام اجاره تجهیزات نمایشگاهی باید وسایلی همچون فرش قرمز برای ورودی جذاب تر و ویترین برای به نمایش گذاشتن محصولات خود و .. را نیز اجاره کنید تا نتایج مطلوب تری را بدست آورید.

سایر بلاگ های مرتبط

نحوه تبلیغات موثر در نمایشگاه ها

نحوه تبلیغات موثر در نمایشگاه ها
امروزه اهمیت حضور در نمایشگاه ها بیش از پیش بر همگان آشکار شده است به گونه ای که ما شاهد این می باشیم که اکثر شرکت ها....

اجاره تبلت شرق تهران

اجاره تبلت شرق تهران
مشتریان اجاره تبلت شرق تهران عموما غرفه داران نمایشگاهی هستند. در این بلاگ قصد داریم به معرفی فاکتور های مهم در اجاره تبلت شرق تهران بپردازیم و مهمتر