نکات مهم در اجاره باند

اجاره باند

در زندگی ما روز های خوبی مثل تولد دوستان و آشنایان ، همسر و یا جشن های مختلفی وجود دارد. یکی از لازمه های جشن ها و مراسم ها موزیک و آهنگ است که مهمانان را وادار به شادی می کند. البته که خرید یک سیستم صوتی برای یک روز هزینه اضافی است چون قیمت سیستم های صوتی بسیار گران است و اجاره باند برای جشن های خود به مراتب بهتر از خرید آن است. اجاره وسایل مراسم شامل موارد زیادی از قبیل اجاره باند ، اجاره میکروفون ، اجاره میکسر صوتی و...  است.

نکات مهم در انتخاب باند

زمانی که اجاره باند را برای مهمانی خود در نظر دارید باید به چند نکته مهم زیردقت کنید تا از یک موزیک عالی و صدایی بی نظیر نهایت لذت ببرید.

  • تعداد نفرات حاضر در مهمانی شما در انتخاب یک باند مناسب اهمیت دارد.
  • اینکه شما بعد از اجاره باند آن را در کجا استفاده خواهید کرد نیز مهم است برای مثال می خواهید در یک فضای باز مثل حیاط یک ویلا و یا یک نمایش در پارک یا شاید در خانه و محیطی بسته بخواهید استفاده کنید. با دقت به مکان استفاده خود ، اجاره باند را انجام دهید تا از کیفیت بهتری بهره‌ ببرید.
  • نکته دیگر نوع مراسمی است که می خواهید با اجاره باند در آن استفاده کنید برای مثال باندی که برای جشن مناسب است برای سخنرانی مناسب نیست نه اینکه نتوان از آن استفاده کرد بلکه برای هر مراسم باید از باند مناسب استفاده کنیم تا کیفیت صدای بهتری داشته باشیم.
  • برای مدیریت بهتر باند ها و موزیک و ... می توانیم از یک لپ تاپ استفاده کنیم که آسان تر بتوانیم صدا و موزیک را کنترل کنیم.
  • زمان اجاره باند باید به ساب ووفر آن نیز دقت کنیم که چند اینچ هستند هر چقدر بزرگتر باشند می توانند دقت بیشتری در تولید جزئیات صدا داشته باشند.
  • اگر مهمانی یا مراسم خود را در شب برگزار می کنید بهتراست به اجاره وسایل مراسم به رنگ مشکی باشید تا در شب وسایلی همچون باند در چشم نباشد و فضا را شلوغ نشان ندهد.
  • مورد دیگر در اجاره باند این است که بدانیم باندی که انتخاب کرده‌ایم ساب ووفر فعال دارد یا غیر‌فعال. فرق بین ساب ووفر  فعال و غیر فعال این است که ساب ووفر غیر فعال نیاز به یک آمپلی فایر خارجی دارد اما ساب ووفر فعال دیگر نیازی به آمپلی فایر ندارد چون یک نمونه داخلی در باند دارد بنابراین اگر باندی با ساب ووفر خاجی داشته باشید باید در کنارآن یک آمپلی فایر نیز تهیه کنید که این یعنی هزینه اضافی و بی مورد.
  • اگر باندی با اتصال بلوتوث اجاره کردید باید بگویم که باند های بلوتوثی دارای باس بسیار زیادی هستند و آهنگ ها را لذت بخش تر م یکنند و برای مهمانی های شبانه و عروسی ها بسیار مناسبند.
  • توان خروجی در باند ها اهمیت بسزایی دارد به این صورت که هر چه بیشتر باشد توان تولید صدای بیشتری را دارد و از این باند در نمایشگاه ها وعروسی ها زیاد مورد استفاده قرار می گیرد

اگر قصد اجاره وسایل مراسم از جمله اجاره باند را دارید می توانید با استفاده از نکات گفته شده بهترین باند را برای مراسم خود انتخاب کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره بلندگو های دیجیتالی

اجاره بلندگو های دیجیتالی
به یک دستگاه مبدل انرژی که انرژی الکتریکی را به صدا تبدیل کند بلندگو گویند ، که این اختراع توسط فیلیپ رئیس در سال1863 بوده و ...

اجاره دوربین عکاسی اصفهان

اجاره دوربین عکاسی اصفهان
ثبت لحظات یکی از شیرین ترین روشی است که خاطرات خود را بسازید خاطرات که در سالیان بعد با ورق زدن آن ها می توانید یادآوری لحظات شیرین و تلخ خود باشید