آشنایی با نمایشگر های شهری

انواع تلویزیون شهری

امروزه تلویزیون های شهری یا ویدئو وال ها در سطح شهر بسیار به چشم می خورند. از این تلویزیون های بزرگ با صفحه نمایش   LED برای تبلیغات در سطح شهر استفاده می شود. قیمت تلویزیون های شهری بسیار بالا است به همین خاطر اجاره تلویزیون پیشنهاد می شود، زیرا باعث کاهش هزینه های می‌گردد.

مجموعه کلاب رنتر با اجاره تجهیزات نمایشگاهی مانند اجاره تلوزیون شهری نقش مهمی در تبلیغات دارد. هر شرکتی تبلیغاتی که نیاز به تبلیغ در سطح شهر از طریق تلویزیون های شهری دارد می تواند با مراجعه به سایت کلاب رنتر به اجاره تلویزیون های شهری مورد نیاز خود با تعداد روزی که به آن نیاز دارد بپردازد.

تبلیغات نقش بسیار مهمی در پیشرفت شرکت ها و کارخانه ها و حتی در پیشرفت تولیدات داخلی و افزایش فروش آن ها دارد. مجموعه کلاب رنتر با اجاره تجهیزات نمایشگاهی و اجاره تلوزیون شهری گامی بزرگ در این راه برداشته است.

به هنگام اجاره تلویزیون شهری باید به نکاتی توجه داشت، که این نکات عبارت اند از:

  • بهتر است ضد آب باشد، در برابر نور خورشید شفاف باشد.
  • ضد ضربه باشد.
  • از قطعات خوب و با کیفیت استفاده شده باشد.
  • سایز و اندازه بر اساس نیاز و محیط تنظیم شود.

مجموعه کلاب رنتر بهترین تلویزیون های شهری را در سایت خود قرار داده است و شما می توان با خیال راحت بهترین آن ها را اجاره نمایید.

برای آنکه انتخاب بهتری داشته باشید برخی از انواع تلویزیون های شهری موجود در سایت کلاب رنتر را مورد بررسی قرار می دهیم.

تلویزیون شهری داخل سالن دات پیچ4

تلویزیون شهری دات پیچ  4 برای فضای بسته مناسب است. اجاره این تلویزیون برای استفاده در نمایشگاه ها و سالن های همایش توصیه می شود. تلویزیون شهری دات پیچ با تنوع بالا و طیف رنگی گسترده برای محیط های مختلف طراحی شده است. کیفیت تصویر در تلویزیون های دات پیچ4 HD است و از ماژول های با کیفیت که اندازه پیکسلی آن 4 میلیمتر است استفاده شده است. این نوع از تلویزیون شهری به علت کیفیت در ساخت نویز تصویر را به شدت کاهش می دهد و می تواند 16 میلیون رنگ را پشتیبانی کند.

تلویزیون شهری دات پیچ 4 دو کارت دریافت و ارسال اطلاعات برای کنترل ماژول دارد. که برای مبادله اطلاعات از آن استفاده می شود.

اجاره تلویزیون شهری دات پیچ 4 دارای ویژگی هایی است که عبارتند از:

  • مقیاس خاکستری بالا که وضوح تصویر را در نور کم به حداکثر می رساند
  • زاویه دید وسیع و ایجاد میدان دید گسترده
  • مقاوم در برابر رطوبت و گرد و غبار
  • قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
  • سیستم خنک کننده قوی
  • نصب آسان
  • زمان بارگذاری سریع

تلویزیون شهری خارج سالن دات پیچ 5

اجاره این نوع از تلویزیون شهری در محیط های باز و تبلیغات سطح شهر کاربرد دارد. باتوجه به محیط هایی که این تلویزیون در آنجا استفاده می شود. تلویزیون های شهری خارج سالن دات پیچ 5 باید ضد ضربه، ضد آب، ضد رطوبت و مقاوم در برابر نور خورشید باشند.

این نوع از تلویزیون های شهری به گونه ای طراحی شده است که در طول شبانه روز وضوح تصویر بالایی دارد. تصاویر در این تلویزیون ها دارای کنتراست بالا می باشد. همچنین با بهره گیری از مقیاس خاکستری بالا، وضوح تصویر خارق العاده ای را در نور کم فراهم می آورد.

به هنگام اجاره تلویزیون شهری خارج سالن دات پیچ 5 باید به ویژگی آن ها نیز توجه داشت. ویژگی های این تلویزیون شهری عبارت است از:

  • مقیاس خاکستری بالا که وضوح تصویر را در نور کم به حداکثر می رساند
  • مقاوم در برابر آب، ضربه و گرد و غبار
  • اسکن دینامیکی برای کاهش حداکثری نویز
  • ورودی های متنوع سیگنال
  • ابعاد متنوع و انعطاف پذیر
  • نصب آسان

تلویزیون شهری خارج سالن دات‌ پیچ 8

این نوع از تلویزیون شهری مانند نمونه قبل در فضاها و محیط های باز کاربرد دارد. به همین خاطر به گونه ای طراحی شده اند که در برابر ضربه، آب، نور خورشید و عواملی از این دست مقاوم می باشد. تلویزیون شهری دات پیچ 8 از سیگنال ورودی با فرمت های متنوع پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون شهری را می‌توان به کامپیوتر، HDMI، DVI و پخش کننده های دی وی دی متصل کرد. همچنین می توان با استفاده از یک ویدیو پروسسور سیگنال ورودی با فرمت‌هایAVI ,MPG ,MPEG ,TEXT و بسیاری فرمت‌های دیگر را نمایش داد.

اجاره تلویزیون شهری از سایت کلاب رنتر در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت امکان پذیر است. همچنین می توانید از مشاورین مجموعه کلاب رنتر کمک بگیرید تا بهترین و مناسب ترین تلویزیون را اجاره کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره صندلی کنفرانس در تهران

اجاره صندلی کنفرانس در تهران
یکی از قسمت های مهم هر شرکت یا اداره ای اتاق کنفرانس است. در این اتاق جلسات و قرارهای کاری مهمی برگزار می شود که به سرنوشت شرکت....

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تهران و شهرستان ها

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در تهران و شهرستان ها
همانطور که می دانید در گذشته خرید و فروش ها بیشتر به شکل ساده انجام می شد به گونه ای که فروشنده جهت فروش کالای خود به بازار میامد تا بتواند به این