مقایسه محبوبیت کنسول های بازی

مقایسه کنسول های  بازی

کنسول های بازی همزمان با محبوبیت بازی های ویدئویی در دهه 70 وارد بازار شد. در ابتدا کنسول های بازی بسیار ساده بودند و تنوع چندانی نداشتند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تنوع بسیاری در کنسول های بازی وجود دارد، و همه افراد با تمام سنین را به خود جذب می کند.

دو برند سونی و مایکروسافت پرچم داران ساخت کنسول می باشند و با یکدیگر در زمینه طراحی و ساخت کنسول های بازی رقابت دارند. حجم عظیمی از فروش کنسول های بازی در سراسر جهان به دست این دو برند بزرگ می رسد. شرکت سونی در سال های اخیر با به کارگیری سیاست های جدید در زمینه طراحی و ساخت کنسول های بازی توانست از رقبای خود پیشی بگیرد. امروزه در سراسر جهان بسیاری از کودکان و نوجوانان و حتی بسیاری از گیمر های بزرگسال از کنسول های بازی برای تفریح و گذران وقت خود استفاده می کنند. در چنین شرایطی شرکت های سازنده کنسول های بازی به دنبال ارتقاء محصولات خود هستند تا با این روش شرایط خود را در بازار فروش بهبود ببخشند.

شما می تواند کنسول بازی مورد نظر را با توجه به سلیقه و نوع بازی تهیه کنید. قیمت کنسول های بازی بسیار بالا است و هرچه مدل های جدید تری وارد بازار می شود قیمت ها نیز افزایش پیدا می کند. پیشنهاد می کنیم به سایت کلاب رنتر مراجعه کرده و کنسول بازی مورد نظر را اجاره نمایید. اجاره کنسول بازی از نظر قیمت بسیار به صرفه است و شما می توانید هرچند روزی که در نظر دارید اجاره کنسول بازی را انجام دهید.

پلی استیشن یا xbox

 پلی استیشن 4 اسلیم یکی از کنسول های محبوب در سراسر جهان و ایران است. از نقاط منفی اجاره پلی استیشن می توان به پشتیبانی نکردن از بازی های جدید و 4k اشاره کرد. شما با اجاره Ps4   نمی توانید بازی هایی که فرمت 4k دارند را بازی کنید اما می توانید به واسطه پورت Lan و یا از طریق اینترنت Wi-Fi از امکانات مختلف ps4 استفاده کنید.

Ps4   یکی از محصولات شرکت سونی است.  Ps4یکی از انواع کنسول های بازی است که نسبت به کنسول های بازی اولیه پیشرفته تر می باشد و از بازی ها سنگین تر و پیشرفته تری پشتیبانی می کند. اجاره ps4 از سایت کلاب رنتر می تواند لحظات خوشی را برای شما و فرزندانتان به وجود آورد.

با اجاره کنسول بازی Ps4 متوجه پلاستیکی بودن بدنه آن می شوید. این موضوع یک نکته منفی در طراحی این کنسول بازی به حساب می آید. اما باید توجه کنید که با اجاره Ps4   می توانید بازی ها را با بهترین کیفیت اجرا کنید.

اجاره Ps4  وجود چراغ ال ای دی که جلوی کنترلر را نشان می دهد. این چراغ که از روی تاچ معلوم می باشد بازی به بازی تغییر می کند. از  مزیت های اجاره Ps4 می توان به صدای کم و ساکت بودن آن نسبت به سایر کنسول های بازی اشاره کرد.یکی از تفاوت های مشهود در اجاره کنسول بازی، تفاوت در توان مصرفی Ps4 و پلی استیشن 4 است.  Ps4 توان کمتری نسبت به مدل اصلی مصرف می کند و در نتیجه برق کمتری می سوزاند. Ps4 از نظر ظاهری شبیه پلی استیشن 4 البته در ابعاد کوچکتر است.

قیمت Ps4 نسبت به نوع قدیمی تر آن یعنی پلی استیشن 4 کمتر است. قیمت خرید این کنسول بازی روی قیمت اجاره کنسول بازی نیز موثر است. به این معنا که اجاره Ps4 هزینه کمتری نسبت به اجاره کنسول های بازی قدیمی تر مانند پلی استیشن 4 دارد.

اجاره Ps4 در تهران نسبت به شهرهای دیگر و شهرستان های کوچک بیشتر است، در نتیجه هنگام اجاره Ps4 در تهران باید دقت بالایی داشت و از طریق سایت معتبری مانند کلاب رنتر اجاره Ps4 را انجام داد.  زمانی که اقدام به اجاره کنسول بازی می کنید باید تمام ویژگی های آن را بررسی کنید تا بهترین انتخاب برایتان رقم بخورد. اجاره Ps4 در تهران از طریق سایت کلاب رنتر بسیار آسان و سریع است. با اجاره Ps4 در تهران نیز می توانید از مشاوران حاضر در سایت کلاب رنتر راهنمایی بگیرید، و با توجه به نیازی که به اجاره کنسول بازی دارید و با توجه به بودجه ای که برای اجاره کنسول بازی در نظر گرفته اید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی ps4 در اصفهان

کرایه بازی ps4 در اصفهان
بازی ps4 یکی از مجموعه سرگرمی هایی است که شما می توانید با آن از یک سرگرمی بسیار مناسب برخوردار شوید اما به دلیل قیمت بالا مجبور به پرداخت هستید...

اجاره کنسول بازی تهران

اجاره کنسول بازی تهران
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره بازی مراجعه کنید. بازی های آینده چگونه اند؟ بازی‌های ویدئویی راه طولانی را ...