کرایه ps4

کرایه PS4  را می توانید از بخش کنسول پلی استیشن انجام دهید.

آشنایی با کنسول PS4 برای کرایه

کسنول PlayStation 4)PS4) یک سری از کنسول های بازی ویدئویی نسل هشتم است که توسط Sony Interactive Entertainment توسعه داده شده است. در تاریخ 20 فوریه 2013 به عنوان جانشین پلی استیشن 3 اعلام شد و در 15 نوامبر در آمریکای شمالی، 29 نوامبر در اروپا، آمریکای جنوبی و استرالیا عرضه شد. در 22 فوریه 2014 نیزدر ژاپن به پلیرها تحویل شد. این کنسول با Wii U و Switch Nintendo و Xbox One مایکروسافت رقابت می کند.

در طراحی کنسول ps4 از یک پردازشگر شتاب دهنده محصول شرکت AMD استفاده شده است که به APU شناخته مشود و بر اساس معماری x86-64 ساخته است.

سازندگان پلی استیشن 4 تأکید بیشتری بر تعامل اجتماعی و ادغام خدمات با سایر دستگاه ها دارند، از جمله توانایی بازی کردن کنسول های بازی در پلی استیشن ویتا و دیگر دستگاه های پشتیبانی شده (" مانند بازی کردن از راه دور")، توانایی راه اندازی بازی آنلاین و یا بازی با دوستان ، حتی در طراحی این کنسول کنترل گیم پلی از راه دور ("به اشتراک گذاری بازی") پیش بینی شده است.

در کنترلر کنسول PS4 نیز با تغییر دکمه ها و پایه های آنالوگ (جویستیک) و پد لمسی یکپارچه  باعث شده است که تغییرات به سمت بهینه سازی دسته ها پیش رود  تا شرایط برای عرضه بازی با دامنه استاندارد تصویر 4K پشتیبانی شود و شرایط ساخت بازی های تعاملی فراهم آید.

در صورتی که علاقه با استفاده از این کنسول دارید می توانید با کرایه ps4 به یک سرگرمی جذاب و بسیار خوب برای خود فراهم آورید اگر خصوص کرایه ps4 نیاز به مشاوره دارید می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره وسایل بازی

اجاره وسایل بازی
حتما شما هم باید علاقه به بازی و سرگرمی داشته باشید . یا میخواهید یک کنسول بازی خریداری کنید و نمی دانید کدام را تهیه کنید .

اجاره اسکوتر در کیش

اجاره اسکوتر در کیش
برای بازدید از تمامی نقاط جزیره کیش بخصوص در فصول پائیز و زمستان استفاده از اسکوتر است که نه تنها سبب ایجاد سرگرمی و ...