اجاره لپ تاپ و تجهیزات دیجیتال

اجاره انواع لپ تاپ ها

در کلاب رنتر سایت اجاره کالا انواع لپ تاپ ها با برند های مطرح جهت اجاره وجود دارد. برای اجاره لپ تاپ و تجهیزات دیجیتال به قسمت لوازم دیجیتال کلاب رنتر مراجعه نمایید.

لپ تاپ ها انواع مختلفی را شامل می شوند، از مدل های نازک و سبک گرفته تا انواع تبدیل شونده و هیبریدی.....

امروزه لپ تاپ ها را برای مصارف متنوعی تولید میکنند. برخی مصرف خانگی و شخصی دارند و برخی دیگر برای مصارف تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.شاید تشخیص انواع مختلف لپ تاپ برای تمامی افراد جامعه میسر نباشد به همین دلیل در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع مختلف لپ تاپ ها آشنا سازیم.

شرکت های سازنده لپ تاپ برای مشخص کردن انواع تجاری و خانگی، آنها را با سری نام های منحصر به فردی عرضه می کنند.

به عنوان مثال شرکت دل سری Latitude را برای مصرف کنندگان تجاری عرضه کرده و از عنوانین XPS و Inspiron برای مصارف خانگی و عادی رونمایی کرده است.

کمپانی بزرگ لنوو هم نمونه های تجاری خود را با نام ThinkPads عرضه کرده است و از IdeaPads برای نمونه های خانگی و شخصی بهر برده است.

شرکت های دیگری نظیر توشیبا برای پیروی از این قاعده نام محصولات خانگی و شخصی خود را Satelite، Qosmio و Kirabook قرار داده اند و برای مصارف تجاری برند Tecra را به بازار عرضه کرده اند.

شرکت تایوانی ایسر هم از غافله عقب نماینده و عنوان Aspire را برای مصارف شخصی و خانگی و عنوان TravelMate را برای مدل های تجاری مطرح کرده است.

اچ پی نیز مدل های مختلف زیادی را به تولید رسانده که از مدل های خانگی می توان به Split، Pavilion و Envy اشاره کرد و برای مصارف تجاری از نام های Zbook،Probook و G-series نام برد.

طبیعی است که نمونه های تجاری لپ تاپ ها به دلیل کارایی بالا و توان اجرایی بسیار زیاد گرانتر از نمونه های شخصی باشند و به همین دلیل یکی از راه های آسان و ارزان استفاده از لپ تاپ ها اجاره کردن آنها است.

اجاره لپ تاپ و تجهیزات دیجیتال در سایت کلاب رنتر امکان پذیر می باشد، شما می توانید جهت رفع ابهامات و پاسخ دادن به سوالات خود با کارشناسان ما در کلاب رنتر سایت اجاره کالا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

سامسونگ و تبلت های آن

سامسونگ و تبلت های آن
ساسونگ یکی از برند های معروف در زمینه موبایل و تبلت است که میخواهیم به نقد و بررسی آن بپردازیم

اجاره کیوسک لمسی

اجاره کیوسک لمسی
کیوسک ها باجه های اطلاعاتی هستند که از قبل به وسیله فناوری شبکه طراحی می شوند و این امکان را به شما می دهند که به وسیله آن با بازدیدکنندگان تعامل ...