کرایه بازی های ps4 کرج

بازی های ps4 کرج

برای کرایه بازی های ps4 کرج به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

با فرا رسیدن تابستان می بینیم که بسیاری از خانواده ها به دنبال وسیله ای برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود می باشند به این منظور از روش های مختلفی استفاده می کنند روش هایی که می تواند بسیار پرهزینه باشد از جمله این روش ها استفاده از کنسول های بازی می باشد که طرفداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد.

شما با استفاده از کنسول های بازی می توانید اوقات خوبی را برای فرزندانتان به ارمغان بیاورید اما با توجه به قیمت بالای کنسول های بازی بسیاری از خانواده ها توانایی خرید کنسول های بازی را ندارند در اینجا ما به شما اجاره کنسول های بازی را پیشنهاد می کنیم شما با اجاره کنسول های بازی می توانید از بازی های مختلفی که برای کنسول های بازی تهیه شده است استفاده کنید.

پلی استیشن 4 محبوبیت بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد ، دلیل این محبوبیت بازی هایی می باشد که برای این کنسول تهیه می شود. این دستگاه نه تنها می تواند بازی هایی که برای کنسول های دیگر تولید شده اند را اجرا کند بلکه بازی های انحصاری آن نیز بسیار شگفت انگیز می باشند.

Destiny : یک بازی تیراندازی می باشد که حال و هوایی علمی و تخیلی دارد در این بازی شما به کشتن بیگانگان می پردازید تمرکز اصلی این بازی سفارش سازی شخصیت ها به وسیله سلاح ها و ابزارها می باشد.

Abzu : یک بازی عالی و بدون استرس می باشد که امکان مردن در این بازی وجود ندارد ، این بازی در اقیانوس اتفاق می افتد کار شما با موجودات دریایی و نجات دادن سیاره است این بازی به شکل معمایی است و هر قسمت آن چند ساعت طول می کشد.

Hohokum : یک بازی خلاقانه می باشد شما در این بازی در نقش یک مار می باشید که با حرکت در جهان های مختلف به کشف معماهایی می پردازید ، هر جهان شگفتی هایی دارد و هر کاراکتر یک پازل می باشد.

از مهم ترین راه های که می توان مشتریان را همراه خود نمود یادآوری خاطرات قدیمی است ، یادآوری خاطرات نوستالژی برای همه شیرین است. بازیکنان قدیمی اصلی ترین مشتریان در استفاده از کنسول ها هستند که همراهی آن ها بسیار ساده تر از ساخت و بدست آوردن مشتریان جدید است. کرایه بازی های ps4 کرج- کلاب رنتر برای این منظور دو کمپانی بزرگ ساخت بازی یعنی EA و کونامی دست به اتفاق خوش آیند زده اند کونامی در آخرین محصول فوتبال که به نام پس (PES) عرضه می شود و نسخه 2018 آن عرضه شده است دست به آوردن بازیکن محبوب انگلیسی دیوید بکهام زده است او در تیم منچسر یاد آور خاطرات کودکی و نوجوانی بسیاری از افراد است.

البته با این موضوع که امسال تم اصلی PES به سمت سوی اسپانسر خود یعنی بارسا منتهی است حال این بازیکن را اضافه کرده است که سال ها در تیم رقیب بازی نموده است ، یعنی رئال مادرید.

شاید حضور بکهام در منچستر به همین خاطر است تا در تبلیغات آن کمترین اثری از تیم رغیب باقی نماند. در مقابل ای آی در بازی محبوب خود یعنی فیفا 2018 دست به بازگرداندن پله بازیکن برزیلی، مارادونا استوره آژانتینی، رونالدو برزیلی و تری هانری ستاره فرانسوی کرده است.

در این بازی محبوب ترین های دهه گذشته فوتبال وجود دارند و در قسمت ستاره به آن ها توجه ویژه شده است تا جایی که در تریلر عرضه هردو محصول ، این دو شرکت به حضور این 5 بازیکن اشاره های ویژه ای شده است. استفاده از یادآوری هایی این چنینی در کنسول های بازی ps4 باعث شده است تا عدم تطابق بازی های رده پایین تر با کنسول های جدید را که کام بسیاری از بازیکنان را تلخ نموده است کمی التیام ببخشد.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد که به شما امکان کرایه بازی های ps4 کرج را می دهد به این منظور شما می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

مشخصات فنی پلی استیشن

مشخصات فنی پلی استیشن
آشنایی با ویژگی های پلی استیشن 4

اجاره بازی های پلی استیشن 4

اجاره بازی های پلی استیشن 4
بازی های پلی استیشن 4 را می توانید از ما به بهترین قیمت دریافت نمایید