اجاره کنسول ps4 در تهران

بررسی کنسول PS4

اجاره کنسول PS4 در تهران از بخش اجاره کنسول ps4 در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

با نزدیک شدن به ایام تابستان شاهد آن هستیم که تمام خانواده ها به دنبال راهی برای پرکردن اوقات فراغت فرزندان خود می باشند و به دنبال تفریح سالمی می گردند که از یک جهت سرگرم کننده باشد و از سوی دیگر جنبه آموزشی برای فرزندان آن ها داشته باشد.

 به این منظور خانواده ها راه های مختلفی را امتحان می کنند که گاهی این راه ها پرهزینه می باشند و خانواده ها مبالغ هنگفتی را صرف این روش ها می کنند یکی از روش های بازی و سرگرمی فرزندان شما کنسول بازی می باشد که طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد ، کنسول های بازی PS4  به دلیل بازی های متنوع و امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد طرفداران بسیاری دارد.

بازی Don’t Starve یا گرسنگی نکش ، بازی می باشد که شخصیت اصلی آن ویلسون است ، این دانشمند توسط دیمون اسیر شده است و در صحرایی اسرار آمیز تنها گذاشته شده است شما در این بازی باید سعی کنید که برای خود غذا پیدا کنید در واقع باید سعی کنید به نوعی زنده بمانید.

 این بازی شامل انواع تهدید و پهن کردن تله می باشد ،  ویلسون در این بازی نیازمند یادگیری حقه های مختلف به منظور زنده ماندن است اگر در این بازی شما به دوران حکمرانی پی های غولاسا برسید شکل جدیدی از بازی را شروع می کنید که باید به مشکلات موجود در آن غلبه کنید.

بازی Stardew Valley :  نقشه داستان این بازی در یک خانه کوچک شروع می شود ، به گونه ای که شما فعالیت های حیرت انگیزی را در این بازی به انجام می رسانید ، جست و جو برای منابع جدید ، شما را به سوی غارها می کشاند ، اما آرامش در دره ستاردو همیشه وجود دارد به گونه ای که شما در آن می توانید حرف بزنید و حتی با NPS ازدواج کنید که به شما در کار مزرعه کمک می کند.

در این مطلب به معرفی و مقایسه دستگاه های مختلف PS4 می پردازیم. دستگاه ps4 یک کنسول نام آشنا برای همه علاقمندان به بازی های ویدئویی است. در حال حاضر 2 مدل از این کنسول در بازار موجود است. این 2 کنسول که شامل ps4 ,  ps4 Slim است که شاید کاربران از خود بپرسند این دو مدل چه تفاوتی با هم دارند.

  اگر قصد خرید یا اجاره ps4 دارید و نمی دانید کدام دستگاه را انتخاب کنید این مطلب می تواند به شما کمک کند. درps4 و ps4 Slim شاید بیش از قابلیت این دو دستگاه ظاهر این دو دستگاه با هم متفاوت باشد که ps4 Slim باریکتر و ظریف تر طراحی شده است.

 پردازنده مرکزی هر دو دستگاه ADM Jaguar 8-Core است که توان پردازش مطلوبی محسوب می شود. از نظر حافظه نیز هر دو دستگاه قابلیت ذخیره سازی تا 500 GB را دارند. شاید بتوان گفت بزرگترین تفاوت بین ps4  و ps4 slim میزان مصرف است که مدل جدیدتر دارای مصرف انرژی پایین تری است. 

بنابراین اگر به دنبال تفاوت اساسی در بین محصولات مختلف PS4  هستید باید PS4 Pro را انتخاب کنید که به زودی روانه بازار خواهد شد. کنسولی که از کیفیت خیره کننده4K  پشتیبانی می کند و حافظه خود را تا 1 ترابایت افزایش داده است.

کلاب رنتر اجاره کنسول های بازی از جمله PS4 را برای شما امکان پذیر می کند ، جهت ثبت سفارشات خود می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید همچنین در صورت هر گونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پلی استیشن vr

اجاره پلی استیشن vr
پلی استیشن vr که درواقع همان دوربین های واقعیت مجازی است یکی از جذاب ترین محصولات ساخته شده در بخش کنسول های بازی های ویدئویی ..

کرایه کنسول ps4 در مشهد

کرایه کنسول ps4 در مشهد
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره کنسول مراجعه کنید. بلاخره انتظارها به سر آمد و بازی معروف FIFA 2018 از شرکت معروف ...