قیمت کرایه بازی PS 4

قیمت کرایه بازی PS 4 می توانید به بخش اجاره بازی مراجعه نمایید.

قیمت کرایه بازی PS 4


قیمت کرایه بازی PS 4 را می توانید از سایت کلاب رنتر دریافت نمایید. اما چرا کرایه یک بازی  برای کنسول می تواند روش خوبی باشد.

در گذشته دستگاه های دیجیتالی و کنسول های بازی قیمت های بسیار بالایی داشتند و در کنار این کنسول بازی ها ارزان قیمت و با قابلیت کپی شدن بودند شرکت های تولید کننده نرخ سود خود را بر اساس فروش و خدمات پس از فروش از کنسول دریافت می نمودند و همواره کنسول ها بودند که ارزشمند بودن این مسئله باعث شده بود که بازی ها این سطح از تنوع و رسیدگی را نداشته باشند.

در نسل هفتم کنسول بازی با ارائه PS 3 به علت مواجه با مشکلات کنسول ارائه شده فروش به شدت پایینی داشتند و در مقابل بازیکنان به سمت کنسول ایکس باکس 360 رفتند و کمپانی بازی سازی گرایش به فروش بازی ها برای  کنسول رقیب داشتند به همین منظور سیاست گذاری تغییر کرد شرکت های تولید کننده کنسول با تغییر روند و مشارکت بیشتر با بازی سازان هزینه اولیه خرید کنسول را کاهش و به جای آن امکان نسخه برداری از بازی ها را کاهش داد به همین منظور بازی ها به قیمت بالاتری عرضه شده تا علاوه بر کمپانی های بازی سازی شرکت های تولید کننده کنسول نیز بتوانند از سود بالاتری بهره مند شوند

در مقابل روشی مرسوم شد که شما می توانستید از بازی ها به صورت امانی استفاده نمایید و بازی ها را اجاره نمایید با تنوع بالای این بازی ها دیگر شما نمی توانید به راحتی تعداد زیادی بازی را خریداری نمایید و به همین خاطر می توانید با کلاب رنتر ارزان تر قیمت کرایه بازی PS 4  را در اختیار داشته باشید.

برای دریافت قیمت کرایه بازی PS 4 می توانید با کلاب رنتر تماس حاصل فرمایید و یا به لینک مربوط در بالای صفحه مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره بازی های ps4

اجاره بازی های ps4
بازی های ps4 واقعا جذاب هستند.شاید به همین دلیل است باشد که بازی های ویدئویی این کنسول بسیاری از نوجوانان و جوانان را خانه نشین ...

اجاره پلی استیشن 4 پرو

اجاره پلی استیشن 4 پرو
پلی استیشن 4 پرو آخرین نسل از کنسول های بازی شرکت سونی است که دارای کیفیتی بسیار بالا را به همراه بازی های مهیج ارائه می دهد.