اجاره بازی های کنسول PS4 در شرق تهران

اجاره بازی  PS4 در تهران

جهت اجاره بازی های کنسول PS4 به قسمت سرگرمی های سایت مراجعه نمایید.

بازی Assassins Creed origins

پس از گذشت 2 سال از انتشار اخرین نسخه بازی Assassins Creed و اتنظار طاقت فرسا در تاریخ 27 اکتبر سال 2017 یوبی سافت اقدام به انتشار بازی Assassins Creed Origins نمود که با اسقبال بی سابقه ای مواجه شد که دور از انتظار هم نبود.

این بازی توانست پس از انتشار امتیاز بالای 10/9 را از استیم کسب کند و نقدهای مثبتی را در مواردی شامل داستان, صدا گذاری, شخصیت پردازی و ... بدست آورد.

Assassins Creed را میتوان به عنوان یکی از بهترین بازی های اکشن سوم-شخص و یکی از محبوبترین فرنچایزهای شرکت یوبی سافت دانست, پس از انتشار اولین نسخه این بازی که توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند سری های بعدی نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به همین دلیل یوبی سافت تصمیم به یک وقفه 2 ساله گرفت تا بتواند دوباره در حد انتظار ظاهر شود.

در این نسخه شاهد یکی از شگفت آور ترین دوره های تاریخ خواهیم بود اواخر دوره "پتلومانیک" مصر باستان دورانی سرشار از زیبایی و عجایب اینبار شما در نقش "بایک" محافظ مصر ظاهر خواهید شد که داستان او به خلق Assassins Creed Brotherhood ختم خواهد شد.

باری دیگر شاهد رابطه میان یک مرد با پسر و همسر خود هستیم."بایک" در تمام طول بازی در راستای حفظ حریم خانواده می کوشد و این برخلاف سری های قبلی بازی است.

در این بازی شما از منطقه Siwa وارد مصر باستان می شوید جایی که فرقه ای به نام Order of the Ancients به کشتار مردمی که شما به عنوان محافظ آن هستید مشغول هستند.

در این بازی شما فرصت رویارویی با شخصیت های تاریخی از جمله ملکه کلوپاترا، ژولیو سزار و بطلمیوس را دارید."بایک" به دلایل شخصی قصد دارد تا از سران مصر به خصوص کاهنان آن دوره که قدرت زیادی داشته اند انتقام بگیرد.

این بازی از گرافیک فوق العاده بالایی برخوردار است و گیمپلی آن در نوع خود بی رقیب است و در این سری هم ماننده بازی های پیشین شاهد استفاده از سلاح مخصوص اساسین ها یعنی هیدن بلید هستیم.

اگر شما هم مایل به انجام این بازی و سایر بازی های کنسول های PS4 و Xbox هستید میتوانید با مراجعه به قسمت بازی های کنسول در سایت کلاب رنتر سایت اجاره کالا بازی را تهیه نمایید.ضمنا اگر نیاز به راهنمایی برای کرایه کنسول بازی ها داشتید میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره پلی استیشن در تبریز

اجاره پلی استیشن در تبریز
در زمان های گذشته از کنسول های بازی تنها به منظور انجام بازی استفاده می کردند و هیچ کار دیگری نمی شد با آن انجام داد ولی به ...

اجاره پلی استیشن 4 پرو در تهران

اجاره پلی استیشن 4 پرو در تهران
پلی استیشن 4 پرو یکی از محصولات پرطرفدار شرکت سونی است که با گرافیک بسیار پیشرفته خود هیجان بیشتری را نصیب بازی خور ها می کند.