اجاره تلویزیون ال ای دی در تهران

اجاره تلویزیون ال ای دی

اجاره تلویزیون ال ای دی از بخش کرایه تلویزیون در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

با گسترش تکنولوژی شاهد ورود وسایل مختلف دیجیتال به بازار می باشیم که هریک به گونه ای توانسته اند زندگی ما را تحت الشعاع خود قرار دهند ، شرکت های سازنده این وسایل دیجیتال نیز با آگاهی از این مطلب سعی در استفاده از فناوری های نوظهور در ساخت این وسایل دارند به گونه ای که امروزه نسل های جدیدی از وسایل دیجیتال روانه بازار شده اند که هر یک به تنهایی بستری برای ایجاد زندگی مدرن می باشند.

بی شک تلویزیون ها نقش گسترده ای در زندگی ما دارند ، در سالیان قبل از تلویزیون ها فقط برای تماشای برنامه تلویزیونی استفاده می شد اما امروزه تلویزیون ها نقش گسترده ای در زندگی ما دارند در واقع از تلویزیون های امروزی می توان در اماکن مختلف برای کارهای متنوع از جمله تبلیغات استفاده کرد.

تلویزیون های ال ای دی همان تلویزیون های ال سی دی می باشد که مردم به طور عمومی به این تلویزیون ها ال ای دی می گویند ، تفاوت عمده این تلویزیون ها در تامین نور پس زمینه می باشد ، تلویزیون های LCD برای نور پشت زمینه از لامپ فلورسنت استفاده می کنند در حالی که تلویزیون های ال ای دی از لامپ های کوچک LED بهره می برند.

 هر دو تلویزیون از پنل کریستال مایع به منظور کنترل نوردهی استفاده می کنند این پنل ها بطور معمول از دو ورقه مواد قطبیده تشکیل شده اند که بین آن ها کریستال مایع قرار دارد ، با عبور جریان الکتریکی کریستال های مایع به هم نزدیک می شوند و اجازه می دهند که نور از آن ها عبور کند ، بنابراین می توان گفت که هر یک از کریستال ها به عنوان یک شاتر عمل می کنند.

تلویزیون ال ای دی "43 اینچ ال جی مناسب برای سالن های کوچک و متوسط طراحی شده است.این مدل از کیفیت Full HD برخوردار است.پخش صدا در این تلویزیون به صورت Virtual Surround طراحی شده که باعث افزاش کیفیت صدا میشود.

در این مدل از تلویزیون دستگاه گیرنده دیجیتالی داخلی استفاده شده که قابلیت بخش تمام شبکه های دیجیتالی را داراست.

این تلویزیون شامل یک پورت USB و یک پورت HDMI است و در کنار آن از یک درگاه کامپوننت نیز بهره میبرد.

از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به ویژگی نصب بر روی دیوار اشاره کرد که باعث میشود بتوان در هر فضایی از این محصول استفاده کرد. وزن این محصول به کمتر از 10 کیلوگرم می رسد که باعث راحتی در جابجایی آن شده است.

اگر شما به یک تلویزیون با کیفیت نیاز دارید اما نمیتوانید هزینه های گزاف آن را تقبل کنید به راحتی میتوانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر و با استفاده از مشاوره های کارشناسان ما محصولی باکیفیت و مطابق با نیاز خود را با کمترین هزینه تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون led در اصفهان

اجاره تلویزیون led در اصفهان
این روزها صفحه نمایشگرها به طور گسترده در حال تغییر و گسترش می باشند به گونه ای که امروزه شاهد استفاده از فناوری های جدید به ...

اجاره ویدئو پروژکتور در دزفول

اجاره ویدئو پروژکتور در دزفول
امروزه بازار تولید و عرضه ویدئو پروژکتورها بسیار داغ می باشد به گونه ای که بسیاری از شرکت های مختلف پروژکتورهایی در اندازه های ...