اجاره بازی PS4

اجاره بازی PS4 تهران

بازی God of war Remasterd

جهت کرایه بازی های PS4 به قسمت سرگرمی های سایت مراجعه نمایید.


با گذشت تقریبی 8 سال از اتمام سری بازی خدای جنگ هنوز هم مخاطبان این بازی تشنه چشیدن طعم فوق العاده این بازی هستند.با اینکه هر سه سری از این بازی توانست امتیازات بالایی را کسب کند اما به عقیده بسیاری نسخه سوم بهترین نسخه این بازی است.

به همین دلیل استدیو سانتا مونیکا تصمیم به انتشار نسخه ریمستر این بازی گرفت.این نسخه از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است که برای نسل هشتم کنسول ps4 عرضه شده است.

بدون شک بازی خدای جنگ یکی از بهترین فرنچایز های سالهای اخیر کمپانی سونی بوده است.سری اول این بازی در مارس سال 2005 عرضه شد که توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند.

شرکت سونی نسخه سوم این بازی در سال 2010 عرضه کرد که توانست مخاطبان خود را باره دیگر غافلگیر کند.

یکی از ویژگی هایی که این بازی را از سایر بازی های هک اند اسلش جدا میکند صحنه های QTE آن است.داستان بازی بدون تغییر ماننده نسخه اصلی بازی است اما از لحاظ گرافیکی تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده است.در این نسخه از نرخ 60 فریم بر ثانیه برخوردار هستیم که نسبت به نسخه اصلی افزایش چشمگیری را داشته است.

GPW3 Remasterd بدون شک یکی از بهترین هک اند اسلش های موجود برای PS4 میباشد.

با توجه به هزینه های بالای کنسول PS4 و همچنین قیمت بالای بازی های این کنسول شما میتوانید این بازی را از سایت کلاب رنتر کرایه کرده و از مبارزه با خدایان لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه بازی ps4 مشهد

کرایه بازی ps4 مشهد
با ورود دستگاه های ps4 و بازی های ps4 دیگر کودکان تمایلی به بازی کردن در دنیای بیرون و محیط های باز نداشته و تمایل دارند که بیشتر وقت خود را ...

اجاره اسکوتر هوشمند

اجاره اسکوتر هوشمند
وسایل بازی قدیمی که در پارک وجود دارد برای کودکان جذابیتی نداشته ولی با تولید اسکوترهای برقی و هوشمند ...