نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران 97

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تهران 97

جهت تهیه و تجهیز غرفه های نمایشگاهی می توانید به قسمت تجهیزات نمایشگاهی در سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید و با استفاده از محصولات باکیفیت به هرچه بهتر شدن غرفه خود کمک نمایید.

با نزدیک شدن به اردیبهشت ماه به برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی سال 97 در تهران نزدیک می شویم.

این نمایشگاه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران واقع در بزرگراه چمران برگزار می شود که از تاریخ 16 الی 19 اردیبهشت قابل بازدید برای عموم مردم است.

به دلیل برخورداری کشور ما از ذخایر عظیم نفت و گاز شرکت های تولید کننده لوازم حفاری و ارائه دهنده خدمات در زمینه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی طی سال های اخیر با پیشرفت های چشم گیری مواجه شده اند به طوری که دیگر وابستگی زیادی به شرکت های خارجی نداریم.

یکی از دلایل این پیشرفت وجود نمایشگاه هایی نظیر نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران است که توانسته با رونمایی و به نمایش گذاشتن محصولات شرکت های داخلی به بهتر شدن بازار آنها کمک کند.

شرکت در این گونه نمایشگاه ها علاوه بر معرفی کردن محصولات می تواند به بازاریابی محصولات کمک نماید به طوری که اکثر مصرف کنندگان این نوع محصولات تمامی نیاز های خود را از طریق شرکت های حاضر در این نمایشگاه تامین می نمایند.

تهیه تجهیزات نمایشگاهی مناسب امر وقت گیر و پر هزینه است ولی شما می توانید با مراجعه به سایت کلاب رنتر از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید و از اجاره تجهیزات نمایشگاهی با قیمتی رقابتی استفاده کنید.

برای اطلاع پیدا کردن از جزئیات برگزاری نمایشگاه می توانید به سایت ایران فیر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره اسپیس آماده

اجاره اسپیس آماده
اجاره اسپیس آماده برای مراسمات و جشن ها و نمایشگاه های مختلف

اجاره لوازم نمایشگاهی تهران

اجاره لوازم نمایشگاهی تهران
بی شک نمایشگاه بهترین روش و ابزار برای تبلیغات و نمایش دادن برند شرکت ها می باشد ، شما همیشه قبل از برگزاری نمایشگاه ها باید برنامه ...