نمایشگاه بین المللی ایران سبز

سومین دوره نمایشگاه ایران سبز در تهران

جهت اجاره تجهیزات نمایشگاهی به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

کشاورزی به عنوان فرایند تولید مواد غذایی – علوفه - الیاف و دیگر محصولات مورد نیاز انسان از طریق کاشت گیاهان معین و پرورش حیوانات اهلی(چهارپایان) می باشد.

کشاورزی شامل طیف گسترده ای  از تخصص‌ها و فناوری ها می باشد  از جمله کارهایی  که برای گسترش این صنعت میتوان انجام داد، تهیه زمین‌های مناسب برای زراعت گیاه، حفر کانال‌ و روش های مختلف آبیاری می‌باشد.

در زمانه امروزی با نگرانی‌هایی مانند کمبود منابع مواجه هستیم  که لازم است تا کشاورزی را به سوی کشاورزی صنعتی پیش ببریم تا بتوانیم نیازها را در آینده برطرف نماییم.

با رسیدن بهار سومین دوره نمایشگاه بین المللی ایران سبز (IGTF 2018) با حضور بیش از 120 شرکت اروپایی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 این رویداد توسط شرکت های نمایشگاهی خزر اوراسیا و HPP هلند با حضور بسیاری از شرکت های معتبر داخلی و خارجی در تاریخ 30 فروردین الی 1 اردیبهشت 97  برگزار می شود.

در این نمایشگاه ایران به عنوان یک مرکز معتبر برای تبادل و تعامل تجاری در حوزه کشاورزی در منطقه و جهان شناخته شده است و مهمترین هدف از برگزاری و برپایی این رویداد بزرگترین نمایشگاه بین المللی در حوزه باغبانی در منطقه می باشد.

در این رویداد نوین ترین طرح ها، برنامه ها، خدمات و صنایع مرتبط با حوزه های باغبانی، صنعت گلخانه سازی، نهاده ها، ماشین آلات و تجهیزات، آبیاری، گل و گیاه و صنایع وابسته به منحصر ظهور گذاشته می شود.

یکی از معضلات برگزارکنندگان نمایشگاه های کشاورزی و باغبانی هزینه هنگفت و بالا برای خرید تجهیزات می باشد. کلاب رنتر به عنوان یک سایت اجاره تجهیزات نمایشگاهی با قیمت بسیار مناسب این مشکل را برای مجریان برگزاری نمایشگاه ها حل نموده است.

برای اطلاع پیدا کردن از جزئیات برگزاری نمایشگاه می توانید به سایت ایران فیر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاهی یا خرید آن

اجاره تجهیزات نمایشگاهی یا خرید آن
در زمان شرکت در نمایشگاه ها استفاده از تجهیزات مناسب بسیار اهمیت دارد یکی از راه های استفاده از تجهیزات خرید آن است و راه دیگر اجاره در این جا به ...

اجاره وسایل نمایشگاهی

اجاره وسایل نمایشگاهی
یکی از مکان هایی که این روز ها توجه های زیادی را به خود جلب کرده است نمایشگاه هایی می باشد که تعداد خیلی زیادی هرساله در شهر های مختلف برگزار می شود.