لوازم پذیرایی برای غرفه های نمایشگاهی

طراحی دکوراسیون و غرفه سازی یکی از کارهایی است که علاوه بر نیاز به توان مدیریتی و تهیه کالاها، نیاز به سلیقه و هنر خاصی دارد. شما نمی توانید برای همه شرکت‌ ها به یک شکل غرفه سازی کنید و از آن سمت هم نمی‌شود هر غرفه ای را برای شرکت و یا کسب و کار در نظر گرفت. برای داشتن یک غرفه متناسب با برند شرکت، شما نیاز دارید که از لوازم و تجهیزات نمایشگاهی مناسب نیز استفاده کنید. برای این کار می توانید از امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلاب رنتر استفاده کنید.

لوازم پذیرایی در تجهیزات نمایشگاهی

یکی از دسته بندی های مورد استفاده در غرفه ها، لوازم پذیرایی برای مهمانان و مخاطبان شرکت‌ ها است. لوازم پذیرایی شامل میز (چوبی، فلزی و شیشه ای)، صندلی (چوبی، چرم و فلزی)، ویترین (ساده و LED دار)، مبلمان و تزئینات دکور است. البته این وسایل می تواند شامل وسایل نوشیدنی ساز و غذا ساز مانند چای ساز، اسپرسو ساز، یخچال، ماکروویو و آب سرد کن نیز شود. هر چقدر که بتوانید میزبان بهتری باشید، اثرتان روی مشتریان بیشتر خواهد بود. اولین تاثیر پذیری را با استفاده از طراحی غرفه و تبلیغات موثر خواهید داشت، اما پذیرایی و میزبانی از مخاطبان هم نباید فراموش شود. تمامی وسایلی که با اجاره تجهیزات غرفه می توانید تهیه کنید، شما را به سمت میزبانی بهتر خواهد برد.

شما نیاز دارید که با تهیه تجهیزات مورد نیازتان در غرفه بیش از پیش غرفه خود را تکمیل کنید. مدت زمان نمایشگاه ها باعث می شود که خرید وسایل برای غرفه ها کمی به دور از صرفه اقتصادی باشد. خیلی از شرکت ها آن قدر گردش مالی ندارند که بتوانند برای چند روز نمایشگاه، همه وسایل را خریداری کنند. وسایلی مانند وسایل تجهیزات نمایشگاهی و به خصوص لوازم پذیرایی وسایلی نیستند که خرید آن ها توجیه داشته باشد اما اگر بخواهید به اجاره تجهیزات غرفه بپردازید، هزینه های شما حتی تا یک سوم کاهش می یابد.

اجاره تجهیزات غرفه

اجاره تجهیزات غرفه راهی برای کاهش هزینه ها و در کنار آن، تهیه وسایل چیدمان غرفه است. البته این نکته هم حائز اهمیت است که شما می توانید در هنگام اجاره تجهیزات غرفه، بهترین ها را برای خود فراهم آورید. وب سایل کلاب رنتر، مرجعی برای اجاره تجهیزات غرفه سازی است. لوازم پذیرایی مناسب انواع غرفه های فروشگاهی و نمایشگاهی در کلاب رنتر، ارائه شده است. محصولات زیر تنها گوشه ای از لوازم مورد نیاز شما در کلاب رنتر است:

  • اجاره صندلی (چوبی، چرمی و فلزی تاشو) در فرم های اداری، راحتی و آموزشی
  • اجاره مبلمان (چرمی، پارچه ای) به شکل کاناپه و نیم ست
  • اجاره میز (بار، عسلی، کانتر، پلاستیکی، شیشه ای، کنفرانس و تاشو)
  • اجاره دستگاه های نوشیدنی (اسپرسو ساز، چای سازی، قهوه ساز)
  • اجاره انواع یخچال
  • اجاره ویترین (چوبی و شیشه ای)
  • مایکروویو، مایکروفر و ساندویچ ساز

تمامی وسایل ذکر شده در انواع نمایشگاه ها و همایش های اداری و غیر اداری کاربرد دارد. شما برای خرید هر کدام از این وسایل با قیمت های بالایی روبرو خواهید شد اما اجاره آن ها می تواند شما را از خرید آن ها بی نیاز کند.

اگر صاحب کسب و کاری هستید که می خواهید با شرکت در نمایشگاه های مختلف، خود را به مشتریان تان معرفی کنید، می توانید با اجاره تجهیزات غرفه از کلاب رنتر، به بهترین نحو این کار را انجام دهید. قیمت های ارائه شده برای اجاره این کالا ها بسیار پایین تر از قیمت خرید این وسایل است و اجاره آن ها برای حتی یک روز هم امکان پذیر است. شما می توانید با داشتن تنها یک مدرک ساده شناسایی مانند کارت ملی، اقدام به ثبت سفارش کنید و کالای مورد نظرتان را بدون دردسر حمل و نقل در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه اسپیس مراسم

کرایه اسپیس مراسم
همانگونه که میدانید استفاده از اسپیس فریم برای ساخت سالن های موقت با چادر برای برپایی نمایشگاه ها و همایش ها از جایگاه ویژه ...

انواع تلویزیون شهری و کاربرد های آن

انواع تلویزیون شهری و کاربرد های آن
تلویزیون های شهری دارای انواع مختلفی است و فاکتور های زیادی برای انتخاب آن ها وجود دارد .