قیمت کنسول بازی ps4

کنسول بازی ps4  

جهت مشاهده قیمت کنسول ps4  به بخش کنسول بازی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

کنسول بازی ، سرگرمی کامپیوتری می باشد که برای بازی های ویدئویی طراحی شده است که شامل ایکس باکس ها و پلی استیشن ها می شود. این دستگاه ها بسیار پیشرفته می باشند.

امروزه بازی های متعددی برای این کنسول ها توسط شرکت های مختلفی تولید میشوند که از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است.

قبل از اینکه بخواهید جدیدترین کنسول های بازار را بررسی کنید و در نهایت خریداری کنید باید هدفتان را از خرید کنسول مشخص کنید. در این مطلب ما می خواهیم توضیح مختصری در مورد جدیدترین نسل  ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را بیان کنیم.

از نظر قدرت این 2 دستگاه تفاوتی با هم ندارند به این معنی که شما تصاویر ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را از هم تشخیص نمی دهید. ولی تفاوت هایی در ساختار دارند که در ادامه بیان می شود.

 ایکس باکس وان داشبوردی شبیه به ویندوز 10 دارد شما می توانید این کنسول را کامپیوتری که سیستم عامل 10 روی آن نصب شده باشد به صورت بی سیم متصل کنید. این دستگاه قابلیتی دارد که می توانید حافظه داخلی آن را با یک هارددیسک اکسترنال افزایش دهید.

ویژیگی های اساسی ایکس باکس وان گفته شد و حال مختصری در مورد پلی استیشن 4 صحبت کنیم.

پلی استیشن 4 نسبت به ایکس باکس از رابط کاربری پایین تری برخوردار است برای امتحان این کار می توانید در فروشگاه این دستگاه دنبال بازی خاصی بگردید و متوجه این می شوید که با دشواری روبرو شده اید. از طرفی دیگر این دستگاه از قابلیت چند رسانه ای کمتری برخوردار است ، برای افزایش میزان حافظه این دستگاه باید هارد آن را خارج کنیم و تعویض کنیم و امکان اتصال هارد اکسترنال وجود ندارد.

دسته پلی استیشن 4 در مقایسه با دسته بقیه کنسول ها قابلیت های بیشتری دارد و بسیار راحت تر می باشد و شما بعد از مدت ها بازی خسته نمی شوید. از جمله این قابلیت ها می توان به باتری داخلی قابل شارژ، اسپیکر، ژیروسکوپ و صفحه‌ی تاچ اشاره کرد.

به این نکته باید اشاره کرد که تمامی کنسول های نسل جدید قابلیت بازی های آنلاین دارند برای فعال کردن این قابلیت باید اشتراک را از شرکت سازنده خریداری نمایید.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما می توانید برای مشاوره در جهت انتخاب بهتر کالا با کارشناسان ما تماس بگیرید همچنین می توانید برای مشاهده و اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ایکس باکس 360

اجاره ایکس باکس 360
کنسول های ایکس باکس از جمله وسایل سرگرمی بسیار رایج در بین کودکان و نوجوانان می باشد ، این کنسول که توسط شرکت ...

لیست بازی های پلی استیشن 4

لیست بازی های پلی استیشن 4
یکی از کنسول های بازی که بین علاقه مندان به بخش بازی و سرگرمی کنسول پلی استیشن 4 می باشد .