قیمت تلویزیون LED

قیمت اجاره تلویزیون

جهت مشاهده قیمت تلویزیون LED به بخش اجاره تلویزیون سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

حتما پیش آمده است که شما بخواهید تلویزیون خریداری کنید و در مورد ویژیگی ها و مدل های آن تحقیق کنید. تلویزیون ها هر سال رشد چشمگیری می کنند و شاهد ورود مدل های جدید با تکنولوژی جدیدتر به بازار هستیم.

ما در این مطلب قصد داریم که جدیدترین نسل تلویزیون ها که QLED  نام دارند را معرفی کنیم و مختصری در مورد ویژیگی های آن بیان کنیم.

تلویزیون های QLED  نسل بعدی OLED  می باشد که در این تکنولوژی جدید بسیاری از کارایی و ویژیگی ها نسبت به نسل قبلی خود بهبود یافته است. نخستین شرکتی که به این تکنولوژی دست یافته است و آن را به مرحله تولید رسانده است شرکت سامسونگ می باشد.

نمایشگر QLED  جدیدترین نسل از دسته تلویزیون های LED  می باشد که با استفاده از تکنولوژی نقاط کوانتومی عمل می کند.

نقطه کوانتوم مولکول‌های میکروسکوپی می باشند که با تابش نور منتشر می‌شوند و نورهای متفاوتی را دارا می باشند. در این دستگاه کوانتوم در یک غشا تعبیه شده‌ و نوری به آنها تابیده می‌شود، سپس نور از مایع کریستال عبور می‌کند تا تصویر نهایی ساخته شود. نقطه کوانتومی می تواند رنگ های بسیار متنوعی را تولید و نمایش دهد.

این تکنولوژی نسبت به نسل های قبلی روشنایی بیشتری تولید می کند و نقطه سیاه آن بسیار عمیق تر می باشد. در این فناوری به جای رنگ سفید از رنگ آبی استفاده می شود.

همانطور که اشاره شد این نوع از نمایشگر به قدرت فوق العاده ای در نمایش رنگ رسیده است که باعث می شود 100 درصد حجم رنگ ها به نمایش گذاشته شود. همچنین با استفاده از سیستم SMART HUB  که در این نمایشگر وجود دارد محتوای مورد علاقه شما راحت تر در دسترس خواهد بود.

کلاب رنتر یک سایت اجاره کالا می باشد. شما می توانید جهت اجاره کالا به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و همچنین جهت پرسش از کارشناسان با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور بنکیو در تبریز

اجاره ویدئو پروژکتور بنکیو در تبریز
دانش بشری باعث ساخت وسایلی شده است که در بسیاری از مراکز از جمله مراکز آموزشی کاربرد دارد ویدیو پروژکتورها از جمله این وسایل ...

اجاره تلویزیون شهری – اجاره ویدئو وال

اجاره تلویزیون شهری – اجاره ویدئو وال
اجاره تلویزیون های شهری برای نمایشگاه ها و معرفی هر چه بیشتر و بهتر شماو برندتان است که می تواند باعث جلب نظر بازدیدکننده به سمت کالا یا خدمت شما شود