اجاره کنسول PS4 در شیراز

کرایه کنسول PS4 در شیراز

برای اجارهکنسول PS4 در شیراز به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

پلی استیشن 4 از جمله کنسول های بازی نسل هشتم می باشد که از سوی شرکت سونی در سال 2013 معرفی شد این کنسول بازی های بسیاری را تحت پوشش قرار می دهد به گونه ای که این کنسول به شما تجربه بازی های زیادی را می دهد.

Days Gone یک بازی ماجراجویی و ترسناک است که در آن بازیکنان در یک دنیای آخرالزمانی قرار دارند.در این بازی شما در نقش یک شکارچی قرار دارید کسی که از دنیای وحش به خوبی آگاهی دارد و می داند که در هنگام خطر باید چه کاری انجام دهد.بازی مربوط به دو سال قبل است که در آن انسان ها تبدیل به موجوداتی به نام فریکرز شده اند.در واقع فریکرزها موجوداتی زامبی شکل می باشند هنگامی که این موجودات شما را می بینند چیزی جزء دردسر برای شما نخواهند داشت.

Detroit: Become Human بازی است که در آن شخصیت های اندرویدی قرار دارند اندرویدهایی که به خوبی از وظیفه خود برمی آیند و رفتاری شبیه به انسان دارند در این بازی سه شخصیت اصلی وجود دارد که تمام دیالوگ ها براساس آن ها بیان می شود.در این بازی اگر یکی از سه شخصیت اصلی بمیرد بازی همچنان ادامه خواهد یافت حتی شما در این بازی قادر خواهید بود که با جمع آوری اطلاعات بازی را به عقب برگردانید.

MLB THE Show 18 یک بازی شبیه ساز لیگ حرفه ای بسکتبال می باشد که در آن ارون جاج شخصیت اصلی می باشد.گزارشگر این بازی هم کارلوچی خواهد بود.بازیکنان در این بازی می توانند حتی بازیکنان شخصیت خود را طراحی کنند و همچنین شکل و نوع ضربه زدن را نیز مشخص کنند.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد شما با اجاره کنسول ps4 در شیراز می توانید از امکانات آن بهره مند شوید.در صورت هرگونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه xbox 360

کرایه xbox 360
برای مشاهده محصولات به بخش اجاره کنسول مراجعه کنید. بازی‌های برتر تاریخ در کنسول Xbox ( بخش اول) 360 یکی از کنسول‌های ...

اجاره اسکوتر در تهران

اجاره اسکوتر در تهران
اسکوترهای برقی دستگاه های هوشمند جدید هستند که می توانید با آن ها با سرعت مناسبی حرکت کنید اسکوتر ها به قدری در زندگی جدید نقش دارند که حتی در کسب...