تلویزیون شهری و کاربرد های آن در نمایشگاه

یک بخش مهم در موفقیت شما در عرضه ی خدمات و کالا معرفی شدن آن است، پس برای موفقیت در کسب کار لازم است روی تبلیغات هم سرمایه گذاری کنید. یکی از ابزار مهمی که برای تبلیغات، معرفی خدمات و کاربردهای دیگر می توانید استفاده کنید، تلویزیون شهری است. این تلویزیون ها در ابعاد مختلف برای پخش ویدئو و تصاویر متحرک بی کلام کاربرد دارند، و شما می توانید تبلیغات، آگهی و اعلان های مورد نظر خود را در قلب، تیزر، اسلاید و فیلم پخش کنید، استفاده از این ابزار کارآمد و مدرن برای تلیغات، نگاه ها را تسخیر می کند!

اما یک مسئله ی مهم، هزینه ی بسیار زیاد برای خرید این تلویزیون هاست، باید بگوییم نگران آن نباشید! لازم نیست تلویزیون شهری برای تبلیغات خود خریداری کنید، مخصوصا که شما همیشه به آن نیاز نخواهید داشت و صرف چنین هزینه ای برای شما مقرون به صرفه نیست، پس پیشنهاد کلاب رنتر به شما، اجاره ی تلویزیون شهری است. شما انواع مختلفی از این تلویزیون ها را در مدل ها و طرح های مورد نظر که متناسب با کاربرد شما باشد در این سایت خواهید یافت.

یکی از مزیت هایی که اجاره ی تلویزیون شهری نسبت به سایر ابزار تبلیغات دارا می باشد، این است که شما برای محتواهای مختلف تبلیغاتی به طور متنوع می توانید از آن استفاده کنید، بر خلاف تابلو های بنر، تابلو های فلکسی و تبلیغات کاغذی که یک بار مصرف هستند و شما با صرف هزینه زیاد و سفارش آن در نهایت مجبورید آن ها را دور بریزید.

نکات مهم هنگام اجاره تلویزیون 

اما برای اجاره‌ی تلویزیون شهری لازم است به نکات مهمی توجه داشته باشید که در اینجا به آن ها اشاره می شود:

1- اولین سوال این است که شما از این تلویزیون ها برای چه فضای (داخلی یا خارجی) استفاده می کنید؟ زیرا نمایشگر های داخلی و خارجی تفاوت های مهمی دارند که باید به آن توجه کرد. تفاوت اصلی در این دو نوع تلویزیون شهری میزان مقاومت آن ها در برابر گرد و غبار و رطوبت و گرما است. با این حال ممکن است برخی از تلویزیون ها قابلیت استفاده در هر دو فضا را داشته باشند.

2- پیش از اجاره ی تلویزیون شهری لازم است در مورد مکان قرار گرفتن آن تصمیم خود را گرفته باشید و متناسب با آن اقدام به انتخاب آن کنید، این مسئله در انتخاب نوع تلویزیون تعیین کننده است، برای مثال ممکن است شما بخواهید از آن در فضای باز و جایی که نمایشگر در معرض آفتاب قرار دارد استفاده کنید، در این صورت لازم است سراغ اجاره ی تلویزیون شهری که متریال و مواد آن برای قرار گرفتن در این شرایط طراحی شده، بروید.

3- برای چه مدتی می خواهید از این تلویزیون شهری استفاده کنید؟ اینکه قصد شما از اجاره ی تلویزیون شهری برای یک کار طولانی مدت یا موقتی و کوتاه مدت باشد روی مسایل مختلفی از نظر شرایط نصب آن و نیز حساسیت های شما برای انتخاب نوع و کیفیت آن تاثیر خواهد داشت.

4- فاصله ای که مخاطبان با صفحه ی نمایشگر دارند بسیار مهم است. آیا این تلویزیون ها قرار است توجه مخاطبین گذرایی که در حال گذر از خیابان یا در حال رانندگی هستند را به خود جلب کند؟ و یا مانند تلویزیون هایی که در نمایشگاه در بیرون غرفه ها و در سالن ها پیام های تبلیغاتی عرضه می کنند، در مکان های پر ازدحام ودر مقابل مخاطبینی که ممکن است فاصله ی کمی با آن داشته باشند قرار بگیرد؟ این موضوع از نظر میزان شفافیت در اجاره ی تلویزیون شهری نقش مهمی دارد. باید بدانید برای میزان شفافیت تلویزیون از اصطلاح دات پیچ یا پیکسل پیچ استفاده می شود، هر چه دات پیچ کمتر باشد شفافیت بالاتر است و دات پیچ بالا تر نشان دهنده ی شفافیت کمتر خواهد بود. بهتر است برای فاصله ی کم اجاره تلویزیون شهری با دات پیچ کمتر و برای فاصله های دور تر از تلویزیون هایی با دات پیچ بالاتر استفاده کنید.

یکی از نکات دیگری که هنگام اجاره ی تلویزیون شهری باید به آن توجه کنید وضوح تصویر است، دقت که که فرمت محتواهای تبلیغاتی شما با ابعاد تلوزیون هم خوانی داشته باشند، زیرا برای مثال فشرده کردن تصویر ظاهر خوشایندی به تبلیغات شما نمی‌دهد، توجه داشته باشید که میزان دات پیچ هم در وضوح تصویر تاثیر گذار است.

سایر بلاگ های مرتبط

وسایل نمایشگاهی

وسایل نمایشگاهی
برای حضور قدرتمند در سک نمایشگاه نیاز است که تمامی تجهیزات که سبب جذب مخاطبین شما ...

اجاره پرده عکاسی فون

اجاره پرده عکاسی فون
در این مطلب درباره انواع پرده فون و تجهیزات عکاسی و همچنین شرایط اجاره پرده فون در تهران می پردازیم