چرا استفاده از پاپ آپ نمایشگاهی برای غرفه لازم است

در یک نمایشگاه با وجود ازدحام و شلوغی و غرفه های بسیار زیاد، اینکه بتوانید توجه مخاطبین را به غرفه ی خود معطوف کنید، نیازمند اندیشیدن تدابیری است. شکل ظاهری و نمای غرفه اولین چیزی است که مخاطبین را به خود جذب می کند، برای همین پاپ آپ های نمایشگاهی که بزرگترین تجهیزات نمایشگاهی برای غرفه ها محسوب می شوند، نقش مهم و تعیین کننده ای دارند. کلاب رنتر این موضوع را برای شما ساده تر کرده است، شما با اجاره ی پاپ آپ نمایشگاهی حتی نیاز به هزینه ی بالا برای تهیه ی آن دارید بنابر این تنها نکته ای که باید توجه خود را بر آن متمرکز کنید، طرح آن است.

مهم نیست که غرفه ی شما چه اندازه ای داشته باشد، در هر صورت باید از حد اکثر قابلیت فضای غرفه برای تبلیغات استفاده کنید تا بتوانید روی نظر مخاطبان خود تاثیر بگذارید و توجهشان را جلب کنید، بنابر این اجاره پاپ آپ نمایشگاهی که در واقع صفحه ای گسترده برای نصب طرحی چاپ شده است، می تواند تاثیر زیادی در ظاهر غرفه ی شما داشته باشد. در نظر داشته باشید که پاپ آپ نمایشی پایه ای سبک و قابل حمل دارد و شما می توانید از پاپ آپ به منظور دیوار کاذب برای شکل جدا کردن و شکل بخشیدن به فضا های غرفه ی خود از آن استفاده کنید.

 این برای شما به صرفه تر خواهد بود که پیش از اجاره ی پاپ آپ نمایشگاهی طرح مورد نظر برای نصب شدن بر آن را انتخاب و آماده کرده باشید. سعی کنید از گرافیک بالا و رنگ های بسیار جذاب برای طرح پاپ آپ خود استفاده کنید، همچنین بدون اینکه با اطلاعات زائد و طولانی و خسته کننده حوصله مخاطبان در حال گذر را سر نبرید، مشخصات تماس شرکت خود، آدرس  شبکه های اجتماعی خود را در آن درج کنید. طرح تبلیغاتی شما باید ساده، با کیفیت و جذاب باشند توجه داشته باشید که پیام های تبلیغاتی شما باید موجز و بسیار رسا باشند. استفاده از تصاویر با رزولوشن پایین و کم کیفیت تاثیر بدی روی تبلیغات شما می گذارد و ظاهری غیر حرفه ای به کار می دهد، بهتر است به جای دانلود کردن عکس از گوگل به فکر گرفتن عکس هایی با کیفیت برای معرفی خدمات، تولیدات یا ایده های خود باشید، بهتر است از یک عکاس صنعتی برای گرفتن عکس و یک گرافیست برای طراحی آن کمک بگیرید. بزرگ کردن عکس ها تاثیر بدی در وضوح آن دارد پس بهتر است از عکس هایی با مقیاس (1/1) و رزولوشن بالا استفاده کنید.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی با ما تماس بگیرید

کاربرد این ابزار تبلیغاتی محدود به غرفه سازی در یک نمایشگاه نمی شود بلکه شما در موقعیت های مختلف با اجاره ی پاپ آپ نمایشگاهی می توانید تاثیر پیام های تبلیغاتی خود را چندین برابر کنید و ظاهری شیک تری به عملکرد تبلیغاتی خود بدهید. می توانید از آن در موقعیت هایی مانند همایش، مراکز تجاری، کنفرانس های خبری، علمی و ورزشی استفاده کنید.

علاوه بر اجاره ی پاپ آپ نمایشگاهی شما می توانید انواع تجهیزات نورپردازی را نیز از کلاب رنتر اجاره کرده و با استفاده از آن ها جذابیت و تاثیر گذاری پاپ آپ  نمایشگاهی خود را چندین برابر کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره نمایشگر لمسی

اجاره نمایشگر لمسی
نمایشگرهای لمسی به دلیل نوع طراحی که دارند بیشتر از نمایشگرهای معمولی جذابیت دارند این نمایشگرها از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با ...

اجاره میز و صندلی کنفرانس

اجاره میز و صندلی کنفرانس
در هر سازمان و اداره ای وجود اتاق کنفرانس بسیار مهم و حیاتی بوده ولی مهمتر از آن تجهیزات اتاق کنفرانس است که سبب ...