اجاره لپ تاپ نمایشگاهی

معرفی انواع لپ تاپ های نمایشگاهی

به منظور اجاره لپ تاپ نمایشگاهی به بخش تجهیزات نمایشگاهی از سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

از جمله موارد مهم هنگام حضور در نمایشگاه معرفی خدمات و محصولات می باشد شما به این منظور باید از تجهیزات و فناوری های جدید استفاده کنید بسیاری از مسئولان غرفه ها برای معرفی کالاهای خود از تجهیزاتی مانند لپ تاپ ها استفاده می کنند به این منظور شما باید از لپ تاپ هایی با کیفیت بالا استفاده کنید تا در هنگام حضور در نمایشگاه دچار مشکل نشوید با توجه به اینکه در طول روز شما باید به طور یکسره از لپ تاپ ها استفاده کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که از لپ تاپ هایی با کیفیت بالا استفاده کنید.

شرکت اچ پی یکی از شرکت های معروف سازنده لپ تاپ می باشد ما در اینجا قصد داریم لپ تاپ های جدید این کمپانی را معرفی کنیم از جمله این لپ تاپ ها HP Spectre x360 می باشد پردازنده این لپ تاپ از نوع نسل هشتم اینتل Corei5-i7 می باشد کارت گرافیک این مدل Intel HD Grahics 620 است حافظه رم آن 8 گیگا بایت الی 16 گیگابایت است صفحه نمایش این مدل 13.3 اینچ می باشد از جمله مزایای این مدل لپ تاپ اچ پی طول عمر بالای باتری و شارژ سریع آن می باشد حافظه داخلی لپ تاپ 256 گیگابایت الی 1 ترابایت است.

از مدل های دیگر لپ تاپ اچ پی HP Spectre13 است پردازنده این لپ تاپ از نوع نسل هشتم Corei5-i7 است کارت گرافیک آن Intel HD Graphics 620 است حافظه رم این لپ تاپ 8 گیگا بایت الی 16 گیگابایت است حافظه داخلی آن نیز 256 گیگابایت الی 1 ترابایت است طراحی این مدل بسیار زیبا است همچنین این مدل در رنگ بندی های مختلف تولید شده است.

کلاب رنتر یک سایت معتبر به منظور اجاره لپ تاپ و دیگر کالاها است شما برای اجاره لپ تاپ نمایشگاهی می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاه آگروفود

اجاره تجهیزات نمایشگاه آگروفود
نمایشگاه صنایع کشاوزی و اگروفود ایران هرسال در تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه آگروفود متشکل از شرکت های فعال در صنایع غذایی و صنایع کشاورزی است.

کرایه لوازم برای نمایشگاه

کرایه لوازم برای نمایشگاه
معمولاً نمایشگاه ها به دلیل فضای رقابتی موجود در آن بسیار مجلل برگزار می شوند. شرکت های مختلف سعی دارند بهترین ارائه را از برند و محصولات خود ...