اجاره سیستم صوتی در مشهد

بررسی سیستم های صوتی

به منظور اجاره سیستم صوتی در مشهد به بخش اجاره تجهیزات صوتی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

همانطور که شما می دانید کمپانی های بزرگی چون ال جی و پاناسونیک سالانه نسل جدیدی از سیستم های صوتی خانگی خود را روانه بازار می کنند ما در اینجا قصد داریم بعضی از سیستم های صوتی جدید این کمپانی ها را نام ببریم.

سونی همواره یکی از برترین تولید کنندگان سیستم های صوتی در بازار می باشد ، از جمله این سیستم های صوتی Sony MHC-V4D می باشد این محصول بصورت مونو-تکی می باشد و از طراحی ایستاده بهره می برد.

در این سیستم صوتی یک آمپلی فایر با توان 720 وات خروجی صدا را کنترل می کند ، آرایش بلندگوها در این سیستم بسیار جالب توجه می باشد که شامل یک ساب ووفر 20 سانتی متری به همراه LED های رنگی ،دو عدد میدرنج 8 سانتی متری و دو عدد توییتر 4 سانتی متری می باشد ، از جمله قابلیت های دیگر این سیستم قابلیت NFC ،دارای ورودی صدای آنالوگ و دارای دو ورودی میکروفن می باشد.

شرکت ال جی نیز در تولید سیستم های صوتی ، سنگ تمام گذاشته است به گونه ای که سیستم صوتی جدید آن یعنی ARX10 شامل دو بلندگوی بلند 12 اینچی می باشد برای این سیستم صوتی یک آمپلی فایر 2300 واتی در نظر گرفته شده است.

از جمله قابلیت های دیگر این سیستم صوتی دو عدد ساب ووفر ، مجهز به اکولایزر افزایش باس ، قابلیت پخش موسیقی توسط بلوتوث و دارای سه ورودی و خروجی HDMI می باشد.

رقیب سونی یعنی پاناسونیک نیز مطرح ترین سیستم های خود را روانه بازار کرده است . یکی از این سیستم های صوتی MAX-6000 می باشد. توان اسمی این سیستم 2850 وات است این سیستم به دو گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و دارای دو ساب ووفر 20 سانتی متری می باشد ، توییترهای 6 سانتی متری نیز در قسمت بالای بلندگوها قرار دارد.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد شما به منظور اجاره سیستم صوتی در مشهد می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور قیمت

اجاره ویدئو پروژکتور قیمت
ویدئو پروژکتور را می توانید در جلسات و محیط های سر بسته برای ارائه گزارش در یک جلسه یا سمینار استفاده نمایید.

اجاره لوازم تصویری – اجاره لوازم صوتی

اجاره لوازم تصویری – اجاره لوازم صوتی
معمولا برای نشان دادن تصاویر چند رسانه ای از نمایشگر های بزرگ استفاده می شود که خود به یک سیستم دیگر مانند لپ تاپ متصل می شوند.