اجاره لوازم صوتی در کرج

اجاره لوازم صوتی در استان البرز

اجاره لوازم صوتی در کرج از بخش اجاره لوازم صوتی سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

در هر سیستم صوتی می توان بیان کرد که کیفیت نهایی سیستم به بلندگوهای به کار رفته در آن بستگی دارد بطور مثال اگر یک سیستم صوتی بسیار حرفه ای با یک آمپلی فایر قوی ،صدایی بسیار خوب ضبط شده را از یک بلند گو ضعیف پخش کند صدا بسیار نامطلوب خواهد بود.

بلندگوها در واقع سیگنال های الکتریکی را از دستگاه هایی همانند سی دی یا DVD در یافت می کنند و تبدیل به صدای قابل شنیدن می کنند.

طرز کار بلندگو به این شیوه می باشد که در آن یک سیم پیچ درون یک میدان مغناطیسی قرار میگیرد و از طرف دیگر به یک مخروط نیز وصل است  ، زمانی که یک جریان الکتریکی متناوب با فرکانس بالا درون سیم پیچ جریان پیدا می کند این سیم پیچ تشکیل یک میدان مغناطیسی را می دهد.

با میدان مغناطیسی ثابت آهنربا ایجاد فاز هم نام و غیر هم نام می کند که تغییر فاز باعث دفع  سیم پیچ و کشیده شدن آن به بالا می شود ، با حرکت سیم پیچ مخروط متصل به آن نیز حرکت می کند و با حرکت دادن هوای اطراف مخروط صدا ایجاد می شود.

بلندگوها انواع مختلفی دارند که عبارتند از :woofer که در فرکانس پایین کاربرد دارد ، Tweetersدر فرکانس بالا کاربرد دارد و Midrange  فرکانس های میانی ناحیه شنوایی صوت را پخش می کند.

یک woofer در واقع بلندگوی بزرگی می باشد که برای تولید اصوات با فرکانس پایین کاربرد دارد و در واقع یک Midrange با ابعاد متوسط توانایی تولید فرکانس های میان حوزه اصوات قابل شنیدن برای انسان را دارد ، اندازه و طراحی آن به گونه ای است که به جز اصوات ریز و اصوات بسیار بم توانایی پخش بقیه اصوات را دارد.

کلاب رنتر پیشگام در ارائه خدمات اجاره می باشد در صورت هرگونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

تلویزیون lcd اجاره ای

تلویزیون lcd اجاره ای
همانگونه که مستحضرید تلویزیون ها کاربردهای مختلفی در زندگی انسان ها دارند ، از مهمترین کاربردهای آن می توان به اصلاح و تغییر فرهنگ ...

اجاره دوربین حرفه ای دیجیتال

اجاره دوربین حرفه ای دیجیتال
بی شک عکس گرفتن بهترین روش برای ثبت خاطرات در زندگی هر فرد می باشد. به یک دستگاه الکترونیکی که برای گرفتن عکس با استفاده از حسگرهای حساس ..