اجاره سیستم صوتی

بررسی سیستم های صوتی

اجاره سیستم صوتی از بخش صوتی و تصویری در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

امروزه علاقمندان به موسیقی سعی می کنند که از سیستم های صوتی جدید برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنند شرکت های سازنده این وسایل نیز با آگاهی از این مطلب سعی می کنند که از فناوری های روز جهان در سیستم های صوتی که تولید می کنند استفاده کنند کیفیت و رسایی صدا هنگام پخش موسیقی مولفه مهمی می باشد از این رو شما باید سعی کنید که از یک سیستم صوتی با کیفیت بالا استفاده کنید.

سونی از جمله سازندگان برتر سیستم های صوتی می باشد که سالانه نسل جدیدی از سیستم های صوتی خود را روانه بازار می کند ما در اینجا قصد داریم به شما سیستم صوتی جدید خانگی این شرکت را معرفی کنیم.

اسپیکرهای خانگی آل این وان سونی از جمله بهترین سیستم های صوتی خانگی می باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید اسپیکر MHC-V71D از فناوری Spread Sound generator استفاده می کند همچنین این سیستم صوتی از فناوری Live Sound استفاده می کند . این فناوری به شما می گوید که اسپیکرها بهتر است در چه زاویه ای قرار بگیرند تا صدا بهتر به تمام فضا برسد.

سیستم صوتی MHC-41D از اسپیکرهای متوسط و واحدهای توییتر برای پخش بهتر صدا استفاده می کند این مدل تنها از قابلیت نورپردازی با درک نبض موسیقی استفاده می کند و نسبت به نمونه قبلی ارزانتر می باشد. قابلیت کارائوکه در کنار کنترل دستگاه با ژست های کنترلی از طریق اپلیکیشن موبایل نیز در دسترس است.

سونی از مدل سه تکه ای اسپیکرهای خود نیز رونمایی کرد که از اتصال بلوتوث در کنار ورودی ها و خروجی های مختلف HDMI استفاده می کند البته جزئیات زیادی راجب این دستگاه وجود ندارد.

یکی از این سیستم های صوتی Sony MHC-V4D می باشد این محصول بصورت مونو-تکی می باشد و از طراحی ایستاده بهره می برد.

در این سیستم صوتی یک آمپلی فایر با توان 720 وات خروجی صدا را کنترل می کند ، آرایش بلندگوها در این سیستم بسیار قابل توجه می باشد که شامل یک ساب ووفر 20 سانتی متری به همراه LED های رنگی ،دو عدد میدرنج 8 سانتی متری و دو عدد توییتر 4 سانتی متری می باشد ، از جمله قابلیت های دیگر این سیستم قابلیت NFC است که دارای ورودی صدای آنالوگ و دارای دو ورودی میکروفن می باشد.

شرکت ال جی نیز در تولید سیستم های صوتی ، سنگ تمام گذاشته است به گونه ای که سیستم صوتی جدید آن یعنی ARX10 شامل دو بلندگوی بلند 12 اینچی می باشد ، برای این سیستم صوتی یک آمپلی فایر 2300 واتی در نظر گرفته شده است.

از جمله قابلیت های دیگر این سیستم صوتی دو عدد ساب ووفر ، مجهز به اکولایزر افزایش باس ، قابلیت پخش موسیقی توسط بلوتوث و دارای سه ورودی و خروجی HDMI می باشد.

رقیب سونی یعنی پاناسونیک نیز مطرح ترین سیستم های خود را روانه بازار کرده است . یکی از این سیستم های صوتی MAX-6000 می باشد. توان اسمی این سیستم 2850 وات است این سیستم به دو گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و دارای دو ساب ووفر 20 سانتی متری می باشد ، توییترهای 6 سانتی متری نیز در قسمت بالای بلندگوها قرار دارد.

همانطور که میدانید گوش انسان یک پرده صماغ وجود دارد زمانی که این پرده مرتعش می شود مغز انسان این لرزش ها را بصورت صوت تفسیر می کند یکی از عوامل مرتعش شدن گوش انسان تغییرات فشار است.

هرچه فرکانس جسمی که مرتعش می شود بیشتر باشد مولکول های هوا با سرعت بیشتری به گوش می رسند در نتیجه صدایی که به گوش انسان می رسد تیزتر می باشد.

صدایی که دامنه صوت بیشتری داشته باشد هوا را بیشتر فشرده می کند و به همین دلیل قادر است پرده گوش را بیشتر به حرکت درآورد و صدا بلندتر شنیده خواهد شد.

میکروفون ها نیز عملی مشابه به گوش دارند به گونه ای که آن ها نیز دارای صفحه نازکی مانند گوش می باشند که در اثر برخورد مولکول های هوا به آن باعث تغییراتی در ولتاژ عبوری در میکروفون می شود و بدین ترتیب میتوان سیگنال های الکتریکی تولید شده را نیز ضبط کرد.

دسیبل که آن را به طور مخفف dB می نامند واحد اندازه گیری شدت صوت می باشد در واقع می توان بیان کرد سیستم های صوتی عبارتند از وسایلی که sound (در واقع هر آنچه که می شنویم می باشد) را به Audio (امواج الکتریکی می باشد که قابل دیدن است اما قابل شنیدن نیست) تبدیل می کند و برعکس،برای این نوع تبدیل ها نیاز به مبدل ها داریم که از مبدل های ورودی می توان به میکروفون اشاره کرد و از مبدل های خروجی نیز می توان به بلندگو اشاره کرد.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد ، برای اجاره سیستم صوتی می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید جهت کسب اطلاع با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه دوربین عکاسی

کرایه دوربین عکاسی
عکس در واقع ثبت یک اتفاق خوب در لحظات زندگی شماست، از طریق عکاسی می توانیم به زمان ها و خاطرات دور سفر کنیم و حتی زمان مشاهده ...

اجاره نمایشگر بزرگ

اجاره نمایشگر بزرگ
تبلیغات نیروی گسترده ای برای جذب بازار فروش دارد به گونه ای که بسیاری از شرکت ها در راستای فروش بیشتر از تبلیغات استفاده می کنند...