اجاره سیستم صوتی تهران-کلاب رنتر

اجاره سیستم صوتی در غرب تهران

اجاره سیستم صوتی تهران-کلاب رنتر از بخش اجاره صوتی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

میکروفون دستگاهی می باشد که صدا را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند ، در واقع می توان بیان کرد که میکروفون ها کاربردهای بسیاری دارند که معمولا در سالن ها ،همایش ها و... مورد استفاده قرار می گیرد.

میکروفون ها از نظر رابط انواع مختلفی دارند که از آن جمله می توان به میکروفون ها با ارتباط کابلی ، با ارتباط بی سیم و دارای حافظه اشاره کرد.

میکروفون با ارتباط کابلی از متداول ترین نوع میکروفون ها می باشد که با یک رشته کابل که در داخل خود از دو رشته سیم و یک شبکه محافظ نویز یا شیلد تشکیل شده است به دستگاه ثبت صدا متصل می شود.

میکروفون بی سیم معمولا از سه قسمت تشکیل می شود که شامل میکروفون،فرستنده و گیرنده می باشد اما آنچه که باعث حذف سیم در این نوع میکروفون ها شده است اجزاء فرستنده و گیرنده آن می باشند ، در سیستم های جدید میکروفون های بی سیم معمولا دو آنتن مختلف یکی برروی فرستنده و دیگری برروی گیرنده قرار می گیرد.

میکروفون های دارای حافظه میکروفون هایی می باشند که از یک میکروفون ،بخش تبدیل آنالوگ به دیجیتال و بخش سازنده تشکیل شده اند در این نوع میکروفون ها صدایی که جذب می شود به سیگنال دیجیتال تبدبل می شود و با توجه به کد کننده که در داخل میکروفون قرار دارد فایل برروی حافظه موجود ذخیره می شود ، به عبارت دیگر ضبط کننده صدا روی خود میکروفون قرار گرفته است.

کلاب رنتر پیشگام در ارائه خدمات اجاره می باشد ، در صورت هرگونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره باند و اکو تهران

اجاره باند و اکو تهران
برای اجاره سیستم صوتی از کلاب رنتر کلیک کنید. سیستم های صوتی مختلف برای مراسم جشن و ترحیم در سایت کلاب رنتر موجود ...

کرایه باند و آمپلی فایر

کرایه باند و آمپلی فایر
باند و آمپلی فایر معمولا برای برگزاری مراسم ها و نمایشگاه ها استفاده می شود که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد .