اجاره کولر گازی در اصفهان

اجاره انواع کولرگازی در اصفهان

برای اجاره کولر گازی در اصفهان به بخش اجاره تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

در روزهای گرم تابستان هیچ چیزی نمی تواند جای وسایل سرمایشی را بگیرد ، هنگامی که به خانه آمدید وسایلی نظیر کولر می تواند با سرد سازی هوای خانه را متعادل کند ، کولر گازی وسیله ای است که با تبدیل گاز به مایع و مایع به گاز تولید سرما می کند این وسیله در سال 1904 توسط ویلیس کریر اختراع شد.

کولرها در اندازه و شکل های مختلفی در بازار عرضه می شوند که شامل کولرهای پنجره ای , اسپیلت و کولرهای پرتابل می باشند.

کولرهای پنجره ای شامل کندانسوری است که در انتهای اتاقک و به سمت بیرون قرار دارد ، همچنین یک فن کندانسور در پشت آن قرار دارد که هوا از طریق آن دمیده می شود و باعث حذف گرما از کندانسور می شود این دستگاه نیاز به برق جداگانه ای ندارد و با وصل کردن پریز به برق کار می کند ، در این مدل نیازی به سوراخ کردن دیوار برای رد کردن لوله های مسی نیست ، بدنه یکپارچه کولر به راحتی درون پنجره یا محلی که تعبیه شده است قرار می گیرد این کولر  از مصرف برق زیاد و ایجاد سر وصدا برخوردار است که از معایب آن به شمار می آیند.

کولرهای اسپیلت شامل دو تکه جداگانه هستند. یونیت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است که در خارج از ساختمان قرار می گیرد و یونیت داخلی که واحد تبخیر در داخل آن قرار دارد در قسمت داخلی ساختمان می باشد ، این کولرها نسبت به کولرهای پنجره ای دارای مصرف برق پایین تری هستند به گونه ای که در دراز مدت صرفه اقتصادی خود را نشان می دهد.

کولرهای قابل حمل یا پرتابل در ظرفیت کم ساخته می شوند و قابلیت ایجاد گرمایش را نیز دارند ، این کولرها دارای ریموت کنترل هستند و به دلیل طراحی که دارند برای فضاهای موقت مناسب هستند.

اگر به دنبال اجاره کولر گازی هستید ما به شما سایت کلاب رنتر را معرفی می کنیم. کلاب رنتر به عنوان بزرگترین سایت اجاره آنلاین تجهیزات امکان اجاره کالاهای متنوعی را به شما می دهد .همچنین جهت اجاره کولرگازی در اصفهان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره صندلی

اجاره صندلی
زمانی که شما قصد برگزاری یک مهمانی تولد ، عروسی و جشن های مختلف را دارید اولین دغدغه شما تهیه وسایل پذیرایی وتجهیزات تشریفات جشن است...

باند های صوتی و اهمیت آن ها در کیفیت صدای مراسم

باند های صوتی و اهمیت آن ها در کیفیت صدای مراسم
بررسی انواع باند و بررسی کیفیت صدا و تاثیر آن بر کیفیت سیستم صوتی