اجاره وسایل نمایشگاهی اصفهان

اجاره وسایل نمایشگاه

اجاره وسایل نمایشگاهی اصفهان از بخش کرایه وسایل نمایشگاه در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

نمایشگاه بین المللی اصفهان میزبان بیش از 50 نمایشگاه در سال است. از نمایشگاه آرایشی بهداشتی و دام و طیور گرفته تا نمایشگاه صنایع وابسته نفت در شهر اصفهان و محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار می‌شود. در صورتی که قصد حضور در نمایشگاه اصفهان را دارید بهتر است نکات زیر را به دقت بخوانید:

موقعیت جغرافیایی نمایشگاه بین المللی اصفهان

نمایشگاه بین المللی اصفهان در مجاورت پل شهرستان واقع شده است و دسترسی به آن از طریق ایستگاه مترو کوثر میسر است. برای رسیدن به نمایشگاه می‌توانید از خیابان آبشار و یا مسیر اتوبوس شهربازی استفاده نمایید. نمایشگاه در نزذیکی مرکز شهر احداث شده است و هتل های فراوانی در نزدیکی آن قرار دارد و اگر از شهر های دیگر برای حضور در نمایشگاه به اصفهان آمده‌اید، نگران رفت و آمدتان به نمایشگاه نباشید.

ساعت بازدید از نمایشگاه

نمایشگاه در روز های عادی برگزاری نمایشگاه از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است. معمولا نمایشگاه های شهر اصفهان به مدت 4 روز برگزار می‌شود و زمان کافی در غرفه داران قرار می‌دهد تا از فرصت نمایشگاه به خوبی استفاده نمایند. 

غرفه سازی در نمایشگاه

شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان با همکاری شرکت های غرفه سازی، خدمات طراحی و اجرای غرفه را به شرکت کنندگان نمایشگاه ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کوتاه ترین زمان ممکن غرفه خود را آماده کنید. برای مشاهده لیست شرکت های غرفه ساز در اصفهان می‌توانید به وب سایت نمایشگاه اصفهان مراجعه نمایید. 

امکانات رفاهی نمایشگاه

نمایشگاه بین المللی اصفهان بکی از مجهز ترین محل های برگزاری نمایشگاه در کشور است و امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار بازدید کنندگان قرار می‌دهد. وجود چندین سالن نمایشگاهی مسقف با تهویه مناسب و فضای باز وسیع و فضا سازی مناسب و زیبا و تعدادی فود کورت و رستوران، پوشش شبکه Wi-Fi در داخل سالن ها از امکانات رفاهی این نمایشگاه است

تاریخچه برگزاری نمایشگاه در ایران

نمایشگاه یکی از ابزارهای بسیار قوی و ارزانی است که  پدیده ای برآمده از دنیای مدرن می باشد و بنابر تولید و عرضه انبوه کالا در قرن نوزدهم به وجود آمده است ، بیش از صد و پنجاه سال از نمایشگاه های پارک لندن می گذرد که سرآغاز به نشان دادن جهان تکنولوژیک می باشد. نمایشگاه ها در ایران نیز سابقه چهل یا پنجاه ساله دارند که انواع مختلفی نیز دارد ، همایش های معمولا با مضمون بازرگانی برگزار می شود که هدف های زیادی را دنبال می کند ، این رویدادها می تواند به صورت ملی و بین المللی برگزار شود که هرکدام با وسعت و مخاطبان گوناگونی همراه است.

نمایشگاه محلی برای عرضه کالاها توسط شرکت ها برای نشان دادن آن به مردم و سایر شرکت ها می باشد در واقع نمایشگاه ها فرصتی را برای شرکت ها به وجود می آورد که عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند ، از مزایای نمایشگاه ها این می باشد که شما می توانید با خریداران به صورت رودرو ارتباط برقرار کنید و از نظرات آن ها نیز استفاده نمایید.

طراحی غرفه نمایشگاهی - کلاب رنتر

نمایشگاه ابزار ارتباطی یکپارچه ای می باشد که بازاریابی،تبلیغات،روابط عمومی و سایر ابزارها باهم ترکیب می شوند تا بهترین نتیجه ممکن را ارائه دهند.از جمله نکات مهم در برگزاری نمایشگاه ها استفاده از تجهیزات مناسب می باشد در واقع یکی از فاکتورهای مهم حضور در نمایشگاه ها تبلیغات گسترده می باشد ، شما برای رسیدن به این هدف باید از ابزار مناسب استفاده کنید به این منظور شما در ابتدا باید در طراحی غرفه بسیار دقت کنید در واقع غرفه باید نماد برند و کالای شما باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه نمایید این می باشد که برای تبلیغات گسترده باید از وسایلی همچون صفحه نمایشگرهای بزرگ و استندهای تبلیغاتی استفاده کنید ، همچنین طراحی بنرها و کاتالوگ ها باید به گونه ای باشد که باعث جذب مشتری شود.

اجاره وسایل نمایشگاهی اصفهان از بخش کرایه وسایل نمایشگاه در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

نمایشگاه بین المللی اصفهان

اصفهان سومین شهر پر جمعیت ایران و قطب گردشگری کشور است. این شهر با مساحت بزرگ و جاذبه های گردشگری فراوان گردشگران فراوانی را به خود جلب می‌کند. این شهر با دارا بودن یکی از بزرگترین فرودگاه های بین المللی ایران با پرواز های خارجی متعدد و همچنین سیستم حمل و نقل ریلی گسترده میزبان مناسبی برای نمایشگاه های بین المللی است. نمایشگاه بین المللی اصفهان با مساحت بالا و امکانات رفاهی متعدد محل برگزاری نمایشگاه های مهم ملی و بین المللی است. مرکز نمایشگاه های بین المللی اصفهان از سال 1372 آغاز به کار کرده است و با ارائه خدمات مناسب نمایشگاهی توانسته است رضایت غرفه داران و بازدید کنندگان را همراه داشته باشد. این مرکز نمایشگاهی موفق به دریافت گواهی استاندار  ISO 9001 و ISO 20001 از سازمان جهانی استاندار شده است و امکانات رفاهی چون سرویس اینترنت و رستوران و کافی شاپ و همچنین شعبه خدمات بانکی رضایت بازدید کنندگان را به همراه داشته است.نمایشگاه بین المللی اصفهان

تقویم برگزاری نمایشگاه های اصفهان

نمایشگاه های متعددی در شهر اصفهان و محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار می‌شود. شما می‌توانید تقویم دقیق نمایشگاهی اصفهان را از وب سایت رسمی نمایشگاه اصفهان دریافت نمایید. این تقویم نمایشگاهی شامل اطلاعات دقیقی از تاریخ برگزاری هر نمایشگاه و همچنین سالن های نمایشگاهی است. گاهی چند نمایشگاه مختلف به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه های شهر اصفهان برگزار می‌شود. اطلاعات دقیق از محل برگزاری نمایشگاه به بازدید کنندگان در انتخاب مسیر بازدید بسیار کمک می‌کند. شما می‌توانید برای تور بازدید خود از نمایشگاه به صورت دقیق برنامه ریزی داشته باشید و از وسایل حمل و نقل عمومی موجود در نمایشگاه برای سهولت در رفت و آمد استفاده نمایید.

به وجود آمدن نمایشگاه

نمایشگاه یکی از ابزارهای بسیار قوی و ارزانی است که پدیده ای برآمده از دنیای مدرن می باشد و بنابر تولید و عرضه انبوه کالا در قرن نوزدهم به وجود آمده است، بیش از صد و پنجاه سال از نمایشگاه های پارک لندن می گذرد که سرآغاز به نشان دادن جهان تکنولوژیک می باشد. نتیجه به جود امدن نمایشگاه ها، دیده شدن بیشتر شرکت ها و به وجود آمدن کسب و کارهای نو بود. خیلی از شهرها فقط به دلیل میزبانی از نمایشگاه های برتر جهانی، رشد کردند. استفاده مناسب از این پدیده می تواند به نتیجه ای بزرگ در کار و فعالیت های تجاری شرکت ها بینجامد.

نمایشگاه ها در ایران نیز سابقه چهل یا پنجاه ساله دارند که انواع مختلفی نیز دارد، همایش هایی معمولا با مضمون بازرگانی برگزار می شود که هدف های زیادی را دنبال می کند، این رویدادها می تواند به صورت ملی و بین المللی برگزار شود که هر کدام با وسعت و مخاطبان گوناگونی همراه است. از شهرهای نمایشگاهی ایرانی می توان به تهران، تبریز، اصفهان و شیراز اشاره کرد. نمایشگاه های دوره ای و یا ثبات در این شهرها توانسته کسب و کارهای شرکت های داخلی را بهبود ببخشد و بازار بزرگتری را در اختیار آنان قرار دهد.

نمایشگاه های محلی برای عرضه کالاهای مختلف توسط شرکت ها برای نشان دادن آن به مردم و سایر شرکت ها می باشد. در واقع نمایشگاه ها فرصتی را برای شرکت ها به وجود می آورد که عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند، از مزایای نمایشگاه ها این می باشد که شما می توانید با خریداران به صورت رودرو ارتباط برقرار کنید و از نظرات آن ها نیز استفاده نمایید. شناخته شدن در بین مشتریان بالقوه و بالفعل می تواند برای شرکت های نوپا و استارت اپی بسیار حائز اهمیت باشد. این شرکت ها عموما تاسیس بوده و نیاز دارند تا با شرکت در نمایشگاه های مختلف خود را به بازار خدماتی کشور معرفی کنند.

کاربرد نمایشگاه

نمایشگاه ابزار ارتباطی یکپارچه ای می باشد که بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی و سایر ابزارها با هم ترکیب می شوند تا بهترین نتیجه ممکن را ارائه دهند. برای هر کدام از این بخش ها شما به ابزار ها و وسایل مورد نیاز آن هستید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای کمک به تهیه این وسایل انجام می پذیرد. هر چقدر که بتوانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی، غرفه های خود را کامل تر  بهتر نشان دهید، می توانید در جذب مشتریان نیز قوی تر عمل کنید. اجاره تجهیزات نمایشگاهی در بخش های تبلیغات و طراحی دکوراسیون، از مهمترین بخش های غرفه سازی می باشد.


تجهیزات مورد استفاده در غرفه سازی نمایشگاهی

از جمله نکات مهم در برگزاری نمایشگاه ها استفاده از تجهیزات مناسب می باشد. در واقع یکی از فاکتورهای مهم حضور در نمایشگاه ها تبلیغات گسترده می باشد، شما برای رسیدن به این هدف باید از ابزار مناسب استفاده کنید. به این منظور شما در ابتدا باید در طراحی غرفه بسیار دقت کنید. در واقع غرفه باید نماد برند و کالای شما باشد. برای ان که بتوانید بهترین کالا ها و وسایل را برای غرفه سازی خود به کار ببرید، می توانید از امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلاب رنتر استفاده کنید. با استفاده از اجاره کالا های مورد نیاز خود، با کمترین هزینه و اتلاف وقت می توانید بهترین غرفه های حاضر در نمایشگاه را آماده کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه نمایید این می باشد که برای تبلیغات گسترده باید از وسایلی همچون صفحه نمایشگرهای بزرگ و استندهای تبلیغاتی استفاده کنید. همچنین طراحی بنرها و کاتالوگ ها باید به گونه ای باشد که باعث جذب مشتری شود. تلویزیون های شهری و استند های تبلیغاتی از اصلی ترین وسایل در دسته بندی اجاره تجهیزات نمایشگاهی است. برای ان که بتوانید خود را بهتر و آسان تر به مشتریان خود معرفی کنید نیاز دارید تا از این تجهیزات استفاده کنید.

تجهیزات نمایشگاهی غرفه

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

کلاب رنتر سایت معتبر اجاره کالا می باشد، شما برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام نمایید. در کلاب رنتر، تجهیزات و وسایل مختلفی در دسته بندی تجهیزات نمایشگاهی وجود دارد. هر کدام از این وسایل مدل ها و برند های مختلفی ینز دارند که ممکن است نسخه های ساده تا حرفه ای را شامل شود. برای آن که بخواهید انتخاب و اجراه بهتری داشته باشید، باید وسایل را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین وسیله را برای خود انتخاب کنید. برای اجاره نیز، تنها نیاز به یک مردک شناسایی مانند کارت ملی و همچنین پرداخت هزینه دارید که ان هم به شکل آنلاین و سریع انجام می شود.

ظاهر غرفه شما در نمایشگاه های تابستانه برای جذب مخاطب بسیار موثر است. هرچه ظاهر غرفه و نوع غرفه سازی شما زیباتر باشد و از رنگ ها و المان هایی استفاده شده باشد که با محصول و خدمت شما مرتبط است. می تواند افراد بیشتری را به سمت خود جذب کند. هرچه تعداد افرادی که به غرفه شما می آیند بیشتر باشد، یعنی افراد بیشتری محصول و یا خدمت شما را می شناسند و از آن استفاده خواهند کرد. این موضوع سوددهی و فروش مجموعه شما را افزایش خواهد داد.

اجاره وسایل غرفه های نمایشگاهی اصفهان - کلاب رنتر

برای برگزاری نمایشگاه و آماده سازی غرفه به تجهیزات و وسایل گسترده و متنوعی نیاز است. برخی از این تجهیزات عبارتند از: تجهیزات صوتی، تجهیزات تصویری، ابزار های دیجیتال، انواع میزها و کانترها، انواع بروشورها و کاتولوگ ها و ...خرید و تهیه این تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای غرفه سازی و آماده سازی نمایشگاه های تابستانه هزینه زیادی را برای مجموعه شرکت کننده در نمایشگاه خواهد داشت. اجاره تجهیزات نمایشگاهی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی شمال تهران می تواند هزینه های مربوط به آماده سازی نمایشگاه های تابستانه را بسیار کاهش دهد.

سایت ها و مجموعه های بسیاری وجود دارند که اجاره تجهیزات نمایشگاهی را انجام می دهند. برخی از این مجموعه فقط دسته ای از تجهیزات را اجاره می دهند. برای مثال فقط اجاره تجهیزات صوتی و یا اجاره تجهیزات دیجیتال در حیطه کاری آن ها وجود دارد.یکی از مجموعه های جامع و بزرگ اجاره کالا سایت اجاره کالا است. این مجموعه بزرگ ترین مرجع اجاره تجهیزات مربوط به نمایشگاه می باشد. کلاب رنتر تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی اجاره دیگر محصولات و کالاها را انجام می دهد. این مجموعه انواع تجهیزات مورد نیاز نمایشگاه داشته و با بهترین قیمت اجاره می دهد.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی از سایت کلاب رنتر علاوه بر اینکه هزینه ها را کاهش می دهد. چون یک مجموعه کامل است و انواع کالاها و محصولات را دارد از ایجاد سردرگمی و همچنین اتلاف وقت جلوگیری می کند.

کلاب رنتر سایت معتبر اجاره کالا می باشد ، شما برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه استند هوشمند در کرج

کرایه استند هوشمند در کرج
امروزه در مکان های مختلف نظیر رستوران ها، موزه ها، آژانس های هواپیمایی، هتل ها، آتلیه ها، فروشگاه های زنجیره ای و... به منظور ...

اجاره پاپ آپ در مصلی

اجاره پاپ آپ در مصلی
اجاره پاپ آپ نمایشگاهی برای نمایشگاه های برگزار شده در مصلی