اجاره اسپیس آماده

اجاره اسپیس آماده یکی از بهترین انتخاب ها برای کف سازی غرفه نمایشگاهی است. اسپیس آماده نه دردسر های کف سازی دارد و نه محدودیت های کف های آماده. شما می‌توانید با اجاره اسپیس آماده کف سازی غرفه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب انجام دهید و از کف سازی زیبا و با کیفیت لذت ببرید. 

مزایای اجاره اسپیس آماده

اسپیس آماده از جنس آلومینیوم سبک و یا فلزاتی چون استیل تولید می‌شود در نتیجه استحکام خوبی دارد و نصب آن به سادگی انجام می‌شود. وزن سبک این سازه موجب شده تا جا به جایی و نصب آن به سادگی انجام شود و محبوبیت این سازه در بین غرفه سازان از همین سادگی نشات می‌گیرد. البته غرفه سازان تنها مشتریان این محصول نیستند و افرادی که سالن های مراسم را آماده می‌کنند با اجاره اسپیس فریم سن های مراسم و پیست رقص را ایجاد می‌کنند.

اسپیس فریم طوری طراحی شده است که علاوه بر سطوح مربع مستطیل به سادگی بتوانید سطوحی با اشکال نیم دایره و یا مثلث را هم بسازید. تمامی این ویژگی ها باعث شده است تا اجاره اسپیس فریم بسیار محبوب باشد و همواره تقاضا برای این محصول در بازار وجود داشته باشد.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

اجاره اسپیس آماده - کلاب رنتر

از دیگر مزایای اجاره اسپیس می‌توان به هزینه کمتر نسبت به کف سازی اشاره کرد. اجاره اسپیس برای کف سازی موقت انتخاب مناسبی است. سازه های اسپیس سازه های کم هزینه ای هستند که به هر شکلی در می‌آیند و به سادگی می‌توانید انواع کف سازی را با استفاده از این سازه ها انجام دهید. 

کاربرد های اجاره اسپیس آماده

در چند سال اخیر استفاده از اسپیس آماده بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در موارد متعددی از این سازه استفاده شده است. به طور کلی متداول ترین کاربرد های اجاره اسپیس آماده عبارت است از:

  • کف سازی نمایشگاهی 
  • سن سازی مراسم
  • پیست رقص
  • بیلبورد های تبلیغاتی

شرایط اجاره اسپیس

برای اجاره اسپیس کافی است سفارش خود را در سایت کلاب رنتر ثبت کنید. اجاره اسپیس به صورت متری است و باید متراژ فضای مورد نظر خود برای کف سازی را بدانید. برای محاسبه میزان اسپیس مورد نیاز می‌توانید با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید. برای سفارش اسپیس باید اطلاعات کاملی شامل متراژ اسپیس، تاریخ دریافت و آدرس دقیق تحویل کالا را مشخص نمایید. 


سایر بلاگ های مرتبط

اجاره اسپیس فریم در تبریز

اجاره اسپیس فریم در تبریز
اجاره اسپیس فریم در تبریز

اجاره مبلمان اداری

اجاره مبلمان اداری
در این بلاگ درباره شرایط اجاره مبلمان اداری و همچنین تنوع محصولات موجود در بازار صحبت می کنیم و شرایط اجاره مبلمان اداری در کلاب رنتر را به بحث می گذ