اجاره اسپیس فریم در تبریز

برای اجاره اسپیس فریم در تبریز می توانید به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی در کلاب رنتر مراجعه کنید

شرایط اجاره اسپیس در تبریز

تبریز هر ساله میزبان نمایشگاه های بسیاری است و شرکت های متعددی در این نمایشگاه ها حضور دارند. بخش مهمی از غرفه سازی نمایشگاهی هم به کف سازی و ساخت دیواره های مخصوص غرفه اختصاص دارد. برای کف سازی روش های متعددی وجود دارد که بهترین آن استفاده از اسپیس فریم است. اسپیس فریم سازه پیش ساخته ای است که برای ساخت سن و استیج و همچنین غرفه های نمایشگاهی استفاده می‌شود. 

با اجاره اسپیس فریم شما می‌توانید کف سازی غرفه خود را به هر شکلی که تمایل دارید انجام دهید. غرفه هایی به شکل مستطیل، دایره و نیم دایره و مثلث همراه با ویژگی های خاص همچون نورپردازی ال ای دی و اختلاف سطح را می‌توانید با استفاده از این سازه ها پیاده سازی کنید.

اسپیس فریم ها معمولا به صورت قطعات یک متری اجاره داده می‌شوند و باید پیش از اجاره اسپیس از ابعاد فضای خود مطلع باشید. در صورتی که به راهنمایی بیشتری درباره میزان اسپیس مورد نیاز احتیاج داشتید می‌توانید با همکاران واحد پشتیبانی تماس بگیرید تا کارشناسان طراحی غرفه شما را در ساخت غرفه ای ایده آل راهنمایی کنند.

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید.

ویژگی های اسپیس فریم

برای کف سازی غرفه روش های بسیاری وجود دارد اما چرا استفاده از اسپیس فریم تا این حد مورد استقبال قرار گرفته است و بسیاری از غرفه داران ترجیح می‌دهند کف سازی غرفه را با استفاده از این روش انجام دهند؟ 

قیمت مناسب

یکی از مهمترین مزیت های اسپیس فریم نسبت به سایر روش های کف سازی قیمت مناسب این سازه است. از آن جایی که اجاره اسپیس فریم به صورت متری انجام می‌شود شما دقیقا به همان میزانی اسپیس اجاره می کنید که به آن نیاز دارید. همچنین هزینه اجاره اسپیس مناسب است و اجاره چندین متر اسپیس فریم نسبت به کف سازی همان محیط با روش های دیگر بسیار به صرفه است.

نصب آسان

کف سازی و ساخت سن در اشکال مختلف با استفاده از اسپیس فریم بسیار ساده است. ساخت سن و غرفه با استفاده از اسپیس تنها به طراحی، چیدمان اسپیس ها و استفاده از بست اسپیس برای اتصال اسپیس محدود می‌شود. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاهی کرج

اجاره تجهیزات نمایشگاهی کرج
اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای مشاهده محصولات به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه کنید. همه ساله در بسیاری ...

قیمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی

قیمت اجاره تجهیزات نمایشگاهی
قطعا استفاده از تجهیزات مناسب شیوه ای برای عملکرد قوی می باشد به این منظور شما می توانید تجهیزات نمایشگاهی را اجاره نمایید. ...