اجاره ویترین نمایشگاهی تاشو

یکی از چالش هایی که اجاره ویترین نمایشگاهی تاشو با آن مقابله کرده است مسئله کمبود فضا در غرفه های نمایشگاهی است. عموما نمایشگاه ها فضای محدودی را در اختیار غرفه های نمایشگاهی قرار می دهند و این فضا باید بتواند تمامی وسایل مورد نیاز برای غرفه را در خود جای دهد. به همین جهت صرفه جویی در فضا یکی از مهمترین دغدغه هایی است که غرفه داران با آن روبرو هستند. ویترین های نمایشگاهی هم در بین لوازم غرفه ابعاد بزرگی دارد و جزء لوازم جاگیر است. به همین جهت اجاره ویترین نمایشگاهی تاشو که جزو اجاره تجهیزات نمایشگاهی است، بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

ویژگی های ویترین نمایشگاهی تاشو

ویترین نمایشگاهی تاشو از جنس پروفیل آلومینیوم ساخته شده است و به همین جهت استحکام نسبتا خوبی دارد و در برابر رطوبت مقاوم است. همچنین این ویترین نمایشگاهی به دلیل وزن سبک و طراحی مناسب برای جا به جایی مناسب است. این ویترین نمایشگاهی به صورت تاشو طراحی شده است و به سادگی می توانید آن را در هر گوشه ای نگهداری کنید. امروزه اجاره ویترین نمایشگاهی تاشو در بین غرفه داران از محبوبیت خاصی برخوردار است. این ویترین نمایشگاهی در چند طبقه از جنس پلکسی پلاست ساخته شده است و برای قرار دادن کالاهایی تا وزن 5 کیلوگرم مقاومت خوبی دارد. 

اگر قصد شرکت در نمایشگاه دارید و می خواهید با اجاره ویترین نمایشگاهی تاشو در فضا صرفه جویی نمایید بد نیست این نکات را مد نظر داشته باشید.

  • ویترین نمایشگاهی تاشو نسبت به ویترین های دیگر سبک وزن است
  • این ویترین مقاومت کمتری در برابر ضربه دارد 
  • ویترین نمایشگاهی تاشو برای نگهداری اشیا قیمتی مناسب نیست
  • ویترین نمایشگاهی تاشو برای نگهداری اشیا حساس به اکسیژن و نور مناسب نیست

از آن جایی که اجاره ویترین نمایشگاهی تاشو بسیار محبوب است برای اجاره این محصول باید از مدتی پیش از شروع نمایشگاه درخواست خود را ثبت نمایید تا کالای مورد نظر برای شما رزرو شود. 

اجاره ویترین نمایشگاهی تاشو با تخفیف ویژه نمایشگاهی 

انواع ویترین نمایشگاهی

در بسیاری از نمایشگاه ها، ویترین نمایشگاهی یکی از مهمترین تجهیزات نمایشگاهی است که حضورش در غرفه ضروری است. این موضوع در نمایشگاه های طلا و جواهرات بسیار مشهود است. این ویترین های نمایشگاهی در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده اند و انتخاب محصول مناسب در بین لیست اجاره ویترین نمایشگاهی بر عهده غرفه داران است.. 

ویترین نمایشگاهی ثابت

این ویترین نمایشگاهی از جنس استیل و یا فلزات سبک ساخته شده است و به صورت ایستاده سه یا چهار طبقه طراحی شده است. تنوع رنگ بندی، ابعاد و طبقه بندی بسیار بالا است و با چیدمان کلی غرفه هماهنگ می شود. ویترین نمایشگاهی ثابت در چندین مدل مختلف در بازار وجود دارد که هر کدام برای کاربرد خاصی مناسب است. برای مثال استفاده از ویترین نمایشگاهی مجهز به لامپ های ال ای دی برای نمایش چینی و بلور بسیار مناسب است. اما برای نمایش مدل های جدید لپ تاپ باید از ویترین های ثابت با پس زمینه تیره استفاده کنیم.

ویترین نمایشگاهی گردان

 ویترین نمایشگاهی گردان یا متحرک را می توانید در مکان هایی چون فروشگاه های لباس به وفور دید. این نمایشگاه ها یکی از بهترین نمونه های استفاده از ویترین گردان است. برای اجاره ویترین گردان باید بتوانید نوع کاربری آن را مشخص نمایید و در هنگام انتخاب ویترین گردان با مشورت کارشناسان کلاب رنتر بهترین نمونه را انتخاب نمایید. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید


سایر بلاگ های مرتبط

اجاره میز سوارز در غرب تهران

اجاره میز سوارز در غرب تهران
در این مطلب درباره مراکز اجاره میز سوارز در غرب تهران و شرایط اجاره میز سوارز صحبت می کنیم

اجاره غرفه نمایشگاهی مصلی

اجاره غرفه نمایشگاهی مصلی
اجاره غرفه نمایشگاهی مصلی یکی از محیط هایی است که نمایشگاه های بسیاری در آن برگزار می گردد و در این میان محل های برگزاری طرف داران بسیاری دارد ...