اجاره ویترین طلا

اجاره ویترین طلا یکی از رایج ترین نمونه ویترین های نمایشگاهی است که نه تنها برای نمایشگاه های مختلف بلکه برای جشنواره های مختلف و ویژه برنامه های موزه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد. اما این ویترین نمایشگاهی چه ویژگی هایی دارد و باید چه انتظاراتی از آن داشته باشیم؟ 

ویژگی های ویترین طلا

ویترین طلا برای نگهداری طلا و جواهرات و سنگ های قیمتی مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی این کالا ها نسبت به عوامل محیطی حساس هستند و باید در شرایط خاصی نگهداری شوند تا برای مدت های طولانی درخشندگی و ویژگی های خاص خود را حفظ نمایند. همچنین برای نمایش هرچه با شکوه تر این محصولات باید بتوانیم از نور های مختلف و آینه برای بازتاب نور بهره ببریم. 

یکی از فاکتور های مهمی که در اجاره ویترین طلا اهمیت دارد میزان مقاومت این ویترین ها در برابر ضربه و فشار است. از آن جایی که اجاره ویترین طلا برای استفاده در نمایشگاه های طلا و جواهرات رواج دارد و کالاهایی که برای نمایش در این ویترین ها قرار می گیرد عمدتا کالاهای ارزشمند و گران قیمت هستند بسیار ضروری است که این ویترین ها در برابر سرقت ایمن باشند. مکانیزم های امنیتی متعددی روی این ویترین ها پیاده سازی شده است و هر کدام از آن ها از چندین روش مختلف امنیت کالای درون ویترین را تضمین می کنند. 

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلیک کنید

انواع ویترین طلا

ویترین طلا در مدل های مختلفی طراحی شده است و تنوع بالایی دارد. یکی از شناخته شده ترین مدل های ویترین طلا همان مدل هایی است که در نمایشگاه ها به چشم می خورد. پایه های ایستاده مقاومی که باکس شیشه ای شفافی روی آن قرار گرفته است. در این ویترین برای جلوگیری از سرقت از مکانیزم های تخصصی خاصی استفاده می شود که می تواند با کوچکترین تغییرات محیطی واکنش های متناسبی را انجام دهد. 

نوع دیگری از ویترین های طلا هم وجود دارد که معمولا در طلا فروشی ها و مراکز فروش مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مهمترین ویژگی های این ویترین های طلا اندازه بزرگ و طبقه بندی خاص و نورپردازی است. این ویترین ها در فضای ثابتی با استفاده از مهره های مخصوص پیچ می شوند و دارای قفل های پیشرفته ای است که از سرقت پیشگیری می کند.  

مانکن های طلا سازه های پیش ساخته ای هستند که در ویترین های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند و با شکل های ظاهری متنوع می توانند ویترین های مختلفی را در اختیار  شما قرار می دهد. معمولا طلا فروشی ها به صورت فصلی و مناسبتی ویترین های خود را تغییر می دهند و برای ویترین های جدید نیاز به مانکن های مختلفی دارند. اجاره مانکن و همچنین اجاره ویترین طلا بسیاری از هزینه های اضافی را کاهش داده و دست طلا فروشان را در اجرای ویترین های متنوع باز می گذارد. 

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاه خودرو های کلاسیک اصفهان

اجاره تجهیزات نمایشگاه خودرو های کلاسیک اصفهان
غرفه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای نمایشگاه خودرو های کلاسیک اصفهان

اهمیت اجاره پرینتر برای کسب و کار شما

اهمیت اجاره پرینتر برای کسب و کار شما
در این مطلب به بررسی دلایل اجاره پرینتر و اهمیت آن در کسب و کار ها می‌پردازیم