اجاره پرینتر رنگی

اجاره پرینتر رنگی با قیمت مناسب 

برای اجاره پرینتر رنگی به بخش لوازم دیجیتال سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید. 


اجاره پرینتر رنگی



خبر خوب برای افرادی که به دنبال اجاره پرینتر رنگی هستند. کلاب رنتر در جهت کسب رضایت مشتری اقدام به تهیه تعدادی پرینتر رنگی جوهر افشان و لیزری برای اجاره کرده است. شما می‌توانید پرینتر مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از کلاب رنتر اجاره کنید و نیازی به صرف هزینه های سنگین برای خرید پرینتر نیست. کافی است در سایت کلاب رنتر ثبت نام کرده و سفارش خود را ثبت کنید که در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش مورد نظر به دست شما برسد.

برای مشاهده محصولات به بخش اجاره پرینتر مراجعه نمایید

پرینتر رنگی چطور کار می‌کند؟

پرینتر های رنگی هم به صورت جوهر افشان و هم به صورت لیزری وجود دارند. پرینتر های جوهر افشان از سه جوهر اصلی به رنگ های قرمز، آبی و سبز و یک جوهر مشکی برای چاپ استفاده می‌کنند. این پرینتر ها با چاپ جوهر به صورت نقطه ای روی کاغذ کار چاپ تصاویر را انجام می‌دهند. این پرینتر ها قیمت بالایی ندارند اما هزینه جوهر ها نسبت به کارتریج پرینتر های سیاه و سفید به صورت قابل توجهی بیشتر است.

پرینتر های رنگی لیزری نوع دیگری از پرینتر ها است که با استفاده از تکنولوژی لیزر برای چاپ استفاده می‌کند. در این پرینتر لیزر به صورت cmyk  و با استفاده از تونر رنگی طرح های مختلف را روی کاغذ چاپ می‌کند.  این پرینتر نسبت به پرینتر های جوهر افشان گران تر است اما سرعت و کیفیت چاپ آن بسیار بالاتر است و شارژ کارتریج آن پرینت های بیشتری را پشتیبانی می‌کند.

چرا اجاره پرینتر؟

در گذشته های نه چندان دور برای تکثیر یک کاغذ از راه های چاپ های بسیار سخت و طولانی مدت استفاده می کردند تا بتوانند از یک کاغذ چندین نمونه داشته باشند ولی با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارها سبک تر شده است و در محیط های اداری و آموزشی مختلفی چندین نوع از ماشین های اداری نظیر دستگاه کپی، پرینتر و... مشاهده می شود. با ورود پرینتر به عرصه تکنولوژی بسیاری از کارها آسان گردیده و فاصله بین تصاویر و فایل ها تنها با پرینتر کوتاه گردیده است.

وجود پرینتر بسیاری از کارها را آسان نموده و به عنوان آن که یک فایل متنی و عکس را بتوان بر روی کاغذ مشاهده نمود نیاز به تکنولوژی های خاصی دارد که وجود پرینتر به این کار کمک شایانی نموده است. عملکرد پرینتر بدین گونه است که توسط کابلی دستگاه را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل نموده سپس توسط سپس با فرمان Ctrl+p فایل مورد نظر شما چاپ می گردد. 

برخی از پرینتر ها تنها قابلیت چاپ به صورت سیاه سفید داشته و برخی دیگر هم رنگی و هم سیاه و سفید را ساپورت می نماید. در هنگام خرید و اجاره پرینتر رنگی باید به نکات و ویژگی های مهمی از قبیل دقت چاپ، دقت چاپ رنگی، سرعت چاپ سیاه و سفید، سرعت چاپ رنگی، ظرفیت چاپ در ماه، حداکثر سایز چاپ، قابلیت چاپ دو رو و حافظه استاندارد دستگاه توجه نمود. 

اگر قصد خرید و یا اجاره پرینتر برای محیط های اداری و آموزشی دارید باید توجه نمایید که در این مراکز باید قابلیت چاپ بالا باشد تا در مواقع اضطراری بتوان از پرینتر استفاده نمود. برای استفاده پرینتر رنگی در منازل انتخاب یک پرینتر با کیفیت خوب و قیمت مناسب بسیار مهم می باشد. 

اگر تمایل به اجاره پرینتر رنگی دارید سایت کلاب رنتر به عنوان بهترین سایت آنلاین اجاره کالا در ایران بهترین پیشنهاد برای اجاره کالا می باشد. 

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه چاپگر

کرایه چاپگر
امروزه استفاده از چاپگرها در بسیاری از سازمان ها و اداره ها مرسوم می باشد ، در واقع بهره گیری از فناوری های جدید در این مکان ها ...

اجاره تجهیزات اداری

اجاره تجهیزات اداری
اجاره تجهیزات اداری می تواند یکی از راه هایی باشد که در زمان برگزاری مراسم کوتاه مدت و میان مدت برای شما مناسب باشد...