اجاره تبلت در همدان

اجاره تبلت


برای اجاره تبلت در همدان به بخش لوازم دیجیتال سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

اجاره تبلت در همدان

ورودی اصلی اطلاعات یا به عبارت بهتر تمام کار با یک تبلت از طریق صفحه نمایش آن انجام می‌شود زیرا این نمایشگر از نوع لمسی است و تنها کافی است با نرمی نوک انگشت به صفحه آن اشاره کنید تا دستور مورد نظر را انجام دهد. تایپ و کلیک روی موضوعات مختلف از همین طریق انجام می‌شود زیرا این صفحات از نوع خازنی یا حرارتی هستند و حساسیت بالایی در مقابل لمس دارند. مثلاً زمانی که می‌خواهید یک عکس را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده کنید کافی است دو انگشت را روی صفحه گذاشته و آن‌ها را از یکدیگر دور کنید. با قرار دادن انگشت و چرخاندن آن جهت عکس تغییر خواهد کرد.

تفاوت تبلت با موبایل و لپ تاپ

                                                 

تبلت از جمله وسایلی است که به دلیل ویژگی‌های گوشی تلفن همراه و لپ تاپ‌ها به طور همزمان و حمل و نقل راحت آن مورد توجه بسیاری از گروه های سنی قرار گرفته است.

این گجت‌ها به ۴ گروه دارای قلم، دارای کیبورد، تبلت سیم کارتی و تبلت با قابلیت مکالمه تقسیم می‌شود.

تبلت‌ها بر اساس صفحه نمایش در ۳ گروه کوچک‌تر از ۸ اینچ، بین ۸ تا ۱۰ اینچ و بزرگتر از ۱۰ اینچ تقسیم می‌شوند

سیستم عامل‌های نصب شده بر روی تبلت‌ها سه سیستم عامل اندروید، ویندوز و ios را در بر می گیرد.از مزیت تبلت‌ها در کنار سهولت استفاده می‌توان به طول عمر باطری و پردازنده‌های قوی آن در مقایسه به گوشی‌های هوشمند اشاره کرد.

اتصال تبلت‌ها به اینترنت همانند گوشی‌های تلفن همراه از دو طریق وای فای و سیم کارت صورت می‌گیرد که تمام تبلت‌ها گزینه وای فای را دارند و نکته‌ای که تبلت‌ها را از هم متمایز می‌کند سیم کارت خور بودن یا نبودن آن است، زیرا اگر قصد استفاده از اینترنت تبلت در خارج از خانه و یا محل کار را دارید باید در زمان انتخاب به قابلیت سیم کارت خور بودن و یا پوشش ۳G یا ۴G آن توجه کنید.

تعداد پورت‌های تبلت نیز از مسائلی است که در زمان خرید باید به آن توجه کنید، زیرا با توجه به توع پورت و تعداد بیشتر آن امکان بیشتر ارتباط تبلت با سایر دستگاه‌ها را فراهم می‌کنید.

مزیت و برتری تبلت نسبت به رایانه :

  • - تبلت ها قابل حمل و سبک هستند و می توان به راحتی آن را در مسافرت ها کلاس ها و… با خود به همراه داشت بدون آنکه مزاحمتی ایجاد کنند.
  • - تبلت های تعامل بیشتری با کاربر دارند می توان با لمس آیکن ها و کار با انگشتان دست و کشیدن و رها کردن فایل ها و… ارتباط راحت تری با دستگاه داشت .
  • - نیازی نیست برای چک کردن ایمیل، گشت و گذار در اینترنت، مطالعه کتاب، دیدن فیلم ، بازی رایانه ای ، مشاهده تصاویر و…. پشت میز رایانه نشت و می توان محل فعلی را ترک کرد .
  • -انجام دادن بازی با تبلت لذت بخش تر است
  • - كاهش قيمت تبلت ها در بازار هاي جهاني سبب شده است كه فقط با پرداخت مبلغی پایین تر از  PCآن را خریداری کرد و كار با آن نيز بسيار ساده تر است.
  • - تبلت ها قابليت اتصال صفحه كليد جداگانه از راه كابل USB يا حتي بلوتوث را دارند.

تاریخچه ساخت تبلت

تبلت در گذشته محصولی افسانه ای بود که در فیلم های علمی تخیلی دیده می شد. اما این رویا در دهه 20 میلادی به واقعیت تبدیل شد. در سال 196 نخستین بار ایده ساخت محصولی با صفحه نمایش لمسی برای مطالعه و ورود اطلاعات توسط یکی از کارمندان شرکت زیراکس ارائه شد. اما در آن زمان زیر ساخت های لازم برای ساخت چنین محصولی وجود نداشت و این ایده در همان مرحله رها شد. 

در سال 1988 نخستین تبلت با نام گرید پد ساخته شد. این مصحول سامل صفحه نمایش لمسی و کیبورد کوچکی بود که دستگاه متصل بود. قدرت پردازش آن بسیار محدود بود ولی در عین حال قیمت تمام شده این محصول به دلیل به کار گیری از تکنولوژی های خاص بسیار بالا بود و در نتیجه صرفا برای کاربرد های خاصی همچون کاربرد های نظامی مناسب بود. اما با این وجود گام بزرگی در رسیدن به تبلت های امروزی محسوب می شد.

سال های بعد کمپانی های دیگری با الهام از گرید پد محصولات مشابهی را تولید کردند اما هیچ کدام به تولید انبوه نرسید تا این که در سال 2010 اپل محصول جدید خود یعنی آی پد را به بازار معرفی کرد. این محصول اگرچه در نگاه اول چیزی شبیه به گرید پد بود اما قابلیت های فوق العاده ای داشت که توجه همه را به خود جلب می کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره lcd تهران ویژه نمایشگاه

اجاره lcd تهران ویژه نمایشگاه
تلویزیون ها برای کاربردهای مختلفی در تمامی دنیا استفاده می شود که می تواند برای تبلیغات در مکان های تجاری یا حتی جهت تماشا کردن فیلم یا ...

سامسونگ و تبلت های آن

سامسونگ و تبلت های آن
ساسونگ یکی از برند های معروف در زمینه موبایل و تبلت است که میخواهیم به نقد و بررسی آن بپردازیم