کرایه دسته ps4 در اصفهان

کرایه دسته ps4

برای کرایه دسته ps4 در اصفهان به بخش بازی و سرگرمی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

            کرایه دسته ps4 در اصفهان

امروزه کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان علاقه زیادی به انجام بازی های کامپیوتری دارند. دو شرکت سونی و ماکروسافت پیشگام در ساخت کنسول های بازی هستند. شرکت سونی با ساخت پلی استیشن 4 توانست توجه زیادی را به سمت خود معطوف کند به گونه ای که افراد زیادی در جهان از این کنسول بازی استفاده می کنند. شما برای استفاده از این کنسول باید از کنترلر مخصوص به آن استفاده کنید. این کنترلرها Dual shock 4 نامیده شده اند. این کنترلر را می توان یکی از بهترین محصولات این شرکت دانست. این دسته ها در ابتدا در دو رنگ آبی و قرمز روانه بازار شده اند. یکی از امکانات این منترلرها دکمه اشتراک گذاری است که به کاربر اجازه ضبط و آپلود ویدئوها و تصاویر را در وب می دهد. وقتی شما از دکمه اشتراک گذاری استفاده می کنید؟، قادر هستید که ویدئو و تصاویر را در جاهای مختلف به اشتراک بگذارید. بطور مثال شما می توانید عکس ها را در تویتر قرار دهید و یا فیلم ها و عکس ها را در فیس بوک قرار دهید.

این دسته دارای صفحه لمسی می باشد که در جلوی دستگاه قرار می گیرد. قابلیت این صفحه لمسی در بازی های مختلف متفاوت است. شما با استفاده از این صفحه قادر هستید که زوم کنید یا سریع ضربه بزنید.

روی دسته های پلی استیشن یک نوار وجود دارد که برای شناسایی موقعیت بازیکنان حین بازی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این دسته دارای یک بلندگو و جک هدفون است. این دسته دارای باتری قابل شارژ است. شما برای شارژ آن می توانید از micro-USB استفاده کنید. این دسته قابلیت اتصال به کامپیوتر را نیز دارد البته برخی از قابلیت های آن نظیر پد لمسی و نوار نور قابل استفاده نیست.

اگر به دنبال اجاره دسته ps4 هستید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید. این سایت انواع مختلف دسته ها را در اختیارتان قرار می دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره کنسول بازی پلی استیشن

اجاره کنسول بازی پلی استیشن
در گذشته بچه ها بیشتر وقت خود را جهت بازی در کوچه ها و در بین دوستان می گذراندند به گونه ای که در آن زمان بچه ها بیشتر تمایل به بازی های گروهی

اجاره اسکوتر در اصفهان

اجاره اسکوتر در اصفهان
اسکوترها از جمله وسایلی هستند که در پارک ها و در فروشگاه ها به منظور جابه جا کردن وسایل مورد استفاده قرار می گیرند این وسیله از ...