اجاره کنسول xbox

کنسول xbox

 اجاره کنسول XBOX از بخش اجاره کنسول سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

شاید یکی از سخت ترین سوالاتی که گیمر ها با آن رو برو می شوند این است کهxbox  بهتر است یا playstation ؟

متقاعد کردن فردی که این سوال را پرسیده است سخت است ، در این برهه از زمان که xbox one x   به تازگی عرضه شده است سوال دیگری هم شکل گرفت که اگر قرار است xbox  بخریم xbox one x  یا xbox one s ؟

وقتی مایکروسافت از کنسول نسل هشتم خود رونمایی کرد دوستداران خود را نا امید کرد، کنسولی با اندازه ی بزرگ و با چند ایراد ظاهری و باطنی نمی توانست با شرکت سونی که از  ps4 رونمایی کرده بود مقابله کند.  چندی بعد مایکروسافت یک نسخه ی بهینه شده xbox one  به نام xbox one s  را روانه بازار کرد این کنسول ایرادات قبلی خود را رفع کرده بود و توانست محبوبیت خود را بازیابد.

این کنسول  40%از نسخه اصلی آن کوچکتر است ، این محصول با زیباتر شدن و طراحی صاف و یک دست به یکی از بهترین و زیباترین کنسول های بازی تبدیل شده است. ایکس باکس وان اس از تماشا و استریم محتواهای ویدئویی با رزولوشن 4k از دیسک های بلوری یا اپلیکیشن هایی مانند تفلیکس و هولو پشتیبانی می کند حالا در کنار این کنسول ابر قدرتی هم هست که به تازگی به بازار آمده است.

Xbox one x با قدرت گرافیکی فوق العاده و سایز کوچک و جذاب برای اولین بار در کنسول های بازی، کیفیت 4k HDR ارائه می دهد  و تجربه ی حیرت انگیز از بازی های با کیفیت 4K HDR به ارمغان می آورد ظاهر xbox one x اختلاف چندانی با xbox one s ندارد.

این کنسول مجهز به cpu هشت هسته ای در GHz 2/3 و 12 گیگابایت حافظه  رم GDDR5 است.  همچنین CPU 1172 مگاهرتزی آن به کنسول معادل 6 ترافلاپ قدرت محاسبه گرافیکی می دهد ، این ترکیب فوق قدرتمند برای پیشواز از عصر 4K HDR است که حال به راحتی می توان در هر خانه آنها را استفاده کرد.

ایکس باکس وان ایکس بدون ذره ای تردید قدرتمند ترین کنسول بازار است اگر هیچ وقت ایکس باکس نداشته اید هیچ ایکس باکسی تا این حد جذاب نبوده و احتمالا وقتش رسیده که ضمن خرید ایکس باکس وان ایکس از بازی با این دستگاه قدرتمند لذت ببرید.

کلاب رنتر پیشگام در خدمت اجاره ی کالا می باشد شما می توانید در سایت کلاب رنتر ثبت سفارش را انجام دهید و کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه اسکوتر

کرایه اسکوتر
اسکوترها بعد از دوچرخه به عنوان یکی از مهمترین تفریحات ایرانیان شناخته شده که سبب می شود کودکان بسیاری ...

اجاره بازی و سرگرمی

اجاره بازی و سرگرمی
با توجه به گسترش فناوری و وارد شدن انواع بازی های کامپیوتری مقرون به صرفه تر است که از این بازی ها بصورت اجاره ای استفاده کنید با این کار ...