اجاره غرفه شهر نمایشگاهی شهر آفتاب

برای غرفه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی در نمایشگاه شهر آفتاب به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید.

نمایشگاه شهر آفتاب

اجاره غرفه نمایشگاهی شهر آفتاب یکی از محل هایی است که شما می توانید کالا و خدمات خود را معرفی نمایید این معرفی کالا و خدمات اگر در محیط های درست و مناسب صورت بپذیرد می تواند برای شما کارساز باشد این کارسازی می تواند بسیار به نفع شما باشد و  به صورت مستقیم بر میزان درآمد شما تاثیر بگذارد هدف هر شغل و کسب و کاری فروش بیشتر است نمایشگاه های هم محل عرضه و معرفی شما و کسب و کار شما به افراد جامعه است حضور در نمایشگاه های بین المللی به خصوص  نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب به عنوان یکی از نمایشگاه های بین المللی ایران باعث می شود که شما بتوانید با بالاترین میزان بازدید کننده  رو به رو شوید

بررسی اجمالی نمایشگاه شهر آفتاب 

پروژه نمایشگاه شهر آفتاب از سال 1384 کلنگ زنی شد. ابتدا قرار بود این پروژه با هدف ایجاد شهری نمایشگاهی و اقتصادی طی مدت یکسال آماده بهره برداری شود اما مشکلات متعددی بر سر راه این پروژه قرار گرفت و فاز اول آن با سه سالن نمایشگاهی در سال 1395 افتتاح گردید. در این سال نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای اولین بار در شهر آفتاب برگزار شد. شهر آفتاب پروژه ای بود که با همکاری شهرداری و مرکز آرامگاه های امام خمینی آغاز شد و نسبت به پروژه های دیگری که با مشارکت سازمان های دولتی انجام می‌شد با سرعت چشمگیری به مرحله بهره برداری رسید. 

موقعیت جغرافیایی شهر آفتاب

این نمایشگاه از نظر موقعیت جغرافیایی در جنوب شرقی تهران و در نزدیکی آرامگاه امام خمینی و فرودگاه بین المللی امام قرار گرفته است. خط مترو ویژه‌ای برای این نمایشگاه احداث شده است و از چندین اتوبان اصلی تهران می‌توان به این نمایشگاه رسید. همچنین خط ویژه مترو نمایشگاه شهر آفتاب در سال 95 افتتاح شد و دسترسی به این نمایشگاه را برای افرادی که تمایلی به استفاده از خودروی شهری ندارند هم میسر کرده است. قرار گرفتن در اتوبان تهران قم دسترسی به این نمایشگاه را برای شهروندان تهرانی و افرادی که از شهر های جنوب تهران قصد حضور در نمایشگاه دارند میسر می‌سازد.

امکانات رفاهی نمایشگاه شهر آفتاب

در نمایشگاه شهر آفتاب یک فروشگاه شهروند و شعبه خدمات بانکی بانک شهر برای بازدیدکنندگان وجود دارد. این نمایشگاه با سازه‌ای مدرن چشم انداز بزرگی پیش رو دارد و غرفه سازی در نمایشگاه شهر آفتاب همچون هر نمایشگاه دیگری به خوبی انجام می‌شود. از جمله امکانات رفاهی نمایشگاه شهر آفتاب می‌توان به مجتمع های اداری و سالن های اجتماعات و غذاخوری موجود در محوطه نمایشگاه اشاره کرد. دستگاه خود پردازد و ایستگاه های اینترنتی از دیگر امکانات این نمایشگاه است. 

امکانات رفاهی شهر آفتاب - کلاب رنتر

اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای شرکت در نمایشگاه شهر آفتاب

با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از نمایشگاه هایی که در تاریخ های مختلف برگزار می شوند به شهر آفتاب منتقل شده اند و در آینده نیز تعدادی دیگر از نمایشگاه های بزرگ و پر مخاطب دیگر نیز به این محل منتقل شده و در این مکان برگزار می شوند لازم است تا بسیاری از کسب و کارهایی که قصد شرکت در نمایشگاه دارند از مدت ها قبل نسبت به برنامه ریزی برای شرکت در اینگونه نمایشگاه ها اقدام کنند.

یکی از جمله اموری که می بایست برای شرکت در نمایشگاه به آن توجه نمود تجهیزات مورد نیاز برای نمایشگاه است. مطمئنا در صورتی که شما در غرفه خود از تجهیزات مناسب ، به روز، با کیفیت و به اندازه ای استفاده نکنید مطمئنا در نتیجه نهایی که از شرکت در نمایشگاه خواهید گرفت تاثیر منفی گذاشته و شاید نتیجه دریافتی با آنچه که در تصور و پیش بینی های خود داشته اید تفاوت بسیار چشمگیری داشته باشد.

نمایشگاه شهر آفتاب 2

همانطور که می دانید خرید تجهیزات به روز نمایشگاهی هزینه های بسیار زیادی را برای شما در پی خواهد داشت، مبحث هزینه بالای خرید اینگونه تجهیزات در کنار این مقوله که اینگونه تجهیزات برای چند روز در سال و ویژه نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند، خرید آنها را از صرفه خارج می کند از این روست که وب سایت کلاب رنتر به عنوان یکی از برترین مراکز اجاره تجهیزات نمایشگاهی با در نظر گرفتن شرایطی مناسب اقدام به ارائه انواع تجهیزات نمایشگاهی نموده است تا شما عزیزان بتوانید با قیمتی بسیار مناسب نسبت به اجاره تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز خود نمایید.

مطمئنا با استفاده از خدمات اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلاب رنتر می توانید در هزینه های برگزاری نمایشگاه خود به حد بسیار زیادی صرفه جویی نمایید. همچنین با توجه به اینکه تجهیزات مورد نیاز خود را تنها برای چند روز اجاره نموده اید دیگر هزینه های تعمیر و نگهداری این تجهیزات بر عهده شما نبوده و می توانید کلیه تجهیزات نمایشگاهی اجاره گرفته شده را پس از اتمام نمایشگاهی که در آن شرکت نموده اید به کلاب رنتر بازگردانید.

طریقه اجاره تجهیزات نمایشگاهی از کلاب رنتر

برای اینکه بتوانید تجهیزات نمایشگاهی مورد نیاز خود برای شرکت در نمایشگاه های شهر آفتاب را از کلاب رنتر اجاره نمایید کافی است تا در وب سایت این مجموعه ثبت نام نموده و پس از تکمیل مدارک مورد نیاز نسبت به ثبت سفارش اجاره تجهیزات خود به صورت آنلاین اقدام نمایید. زمانی که سفارشی در سایت ثبت می‌شود کارشناسان محصول با فرد متقاضی تماس می‌گیرند و زمان دقیق تحویل کالا را با فرد هماهنگ می‌کنند. 

در زمان دریافت کالا، ضمانت مربوطه تحویل گرفته می‌‎شود. برای بیشتر کالاهای موجود در سایت ضمانت نامه کارت شناسایی کفایت می‌کند. اما در خصوص کالاهایی همچون خودرو ضمانت نامه های سنگین تری احتیاج است.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای شهر آفتاب - کلاب رنتر

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی نمایشگاه شهر آفتاب شما می‌توانید به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید. برای اجاره تمامی تجهیزات نمایشگاهی از تلویزیون و استند لمسی گرفته تا پاپ آپ و میز کانتر همه را می‌توانید برای روزهای نمایشگاه اجاره کنید. اجاره تجهیزات نمایشگاه شهر آفتاب از کلاب رنتر با تخفیف ویژه ای همراه است.

سایر بلاگ های مرتبط

نگاهی به تاریخچه لپ تاب

نگاهی به تاریخچه لپ تاب
با هم به بررسی تاریخچه این دستگاه های دیجیتال محبوب می‌پردازیم

اجاره پاپ آپ نمایشگاه بین الملل

اجاره پاپ آپ نمایشگاه بین الملل
اجاره پاپ آپ برای نمایشگاه بین المللی