اجاره ویدئو پروژکتور برای کنفرانس

برای اجاره ویدئو پروژکتور برای کنفرانس به بخش اجاره ویدئو پروژکتور مراجعه نمایید

انواع ویدئو پروژکتور 

ویدیو پروژکتور دستگاه مخصوصی ست برای نمایش تصاویر انفورماتیک بر روی یک سطح سفید مثل پرده، دیوار و غیره. دلیل مهم استفاده از ویدیو پروژکتور تبدیل تصاویر به ابعاد بزرگتر است، با حفظ کیفیت آن. و این ویژگی باعث می شود ویدیو پروژکتورها در دنیای امروز کاربردهای فراوانی داشته باشند و جزو وسایل ضروری به شمار آیند. از جمله کاربردهای ویدیو پروژکتور در مدارس و دانشگاه ها، سایت های کامپیوتری، موسسات مختلف، کارگاه ها، ادارات خصوصی و دولتی، سمینارها، کنفرانس ها، گالری ها است و همچنین در موارد تجاری و تبلیغاتی و تفریحی و غیره نیز کاربرد فراوان دارد. اگر به هر یک از این موارد در مدت زمان محدود و فقط سالی چند بار احتیاج دارید، خرید یک دستگاه ویدیو پروژکتور کاری غیر منطقی و غیر اصولی خواهد بود. در عوض شما می توانید با اجاره ویدیو پروژکتور با هزینه ای بسیار مناسب، نیاز موقتی خود را بر طرف نمایید.ویدئو پروژکتور های صنعتی


نکات مهم در اجاره ویدئو پروژکتور

اما بهتر است قبل از اجاره ویدیو پروژکتور آشنایی نسبی ای با این دستگاه شگفت انگیز داشته باشید تا بتوانید بهترین استفاده ی ممکن را از آن ببرید. قدم اول دانستن این نکته است که از اجاره ویدیو پروژکتور برای چه منظوری می خواهید استفاده نمایید. آیا قرار است در موارد آموزشی از آن استفاده کنید و فقط فایل های ورد، پاورپوینت و اکسل را در آن نمایش دهید؟ یا مثلا می خواهید یک فیلم با کیفیت را روی پرده ببینید؟ دانستن این مسئله به شما کمک می کند ویدیو پروژکتوری با رزولوشنی متناسب با نیازتان انتخاب کنید. در مجموع اگر کیفیت تصاویر و جزئیات برای شما اهمیت دارد باید ویدیو پروژکتوری با رزولوشن بالا تهیه کنید.

انواع ویدئو پروژکتور

مسئله ی بعدی در کیفیت تصویر میزان کنتراست است. در واقع هر چقدر میزان کنتراست بیشتر باشد فاصله ی بین سیاه ترین نقطه و سفیدترین نقطه ی تصویر بیشتر می شود، که باعث تفکیک بهتر رنگ ها در فاصله ی مرزی بین دو رنگ مجاور می شود و نهایتا وضوح تصویر بیشتر خواهد شد. نکته ی مهم دیگری که پیش از اجاره ویدیو پروژکتور باید به آن دقت کنید میزان روشنایی است. میزان روشنایی دستگاه باید با میزان روشنایی مکان مورد استفاده و اندازه تصویر هماهنگ باشد. مثلا به هر میزان که روشنایی محیط مورد استفاده بیشتر و ابعاد تصویر بزرگتر باشد باید میزان روشنایی ویدیو پروژکتور بیشتر باشد تا تصویری با کیفیت و وضوح بالا در اختیار شما بگذارد. بازه روشنایی ویدیو پروژکتورها معمولا بین 2800 تا 16000 لومنز است.

نکته ی دیگری که بد نیست قبل از اجاره ویدیو پروژکتور به آن دقت کنید فاصله ی پرده ی نمایش با مخاطبان است. که طبیعتا هر چه فاصله بیشتر باشد نیاز است تصاویر بزرگتر شود که در نتیجه باید رزولوشن نیز بیشتر شود.

کاربرد های ویدئو پروژکتور

کاربرد های ویدئو پروژکتور

از کاربردهای جذاب ویدیو پروژکتور می توان به موارد پایین اشاره کرد:

سینمای خانگی: شما می توانید با اجاره ویدیو پروژکتور و نصب آن در خانه ی خود به جای رفتن به سینما، خانه ی خود را تبدیل به یک سینمای خصوصی و جذاب کنید و از تماشای فیلم ها و تصاویر دلخواه تان لذت ببرید.

آموزش: مطمئنا استفاده از ویدیو پروژکتور می تواند تاثیر بسیار زیادی در امر آموزش و یادگیری داشته باشد. زیرا می توان همزمان با آموزش به نمایش فیلم و دیتاهای آموزشی پرداخت. به همین دلیل امروزه شاهد استفاده از ویدیو پروژکتور در دانشگاه ها، کنفرانس ها و سمینارها هستیم.

  • نمایش در فضای باز: از کاربردهای جذاب ویدیو پروژکتور تماشای فیلم یا مسابقات ورزشی در فضاهای باز مثل پارک ها، حیاط خانه، باغ یا حتی لب ساحل است.
  • بازی های ویدیویی: استفاده از ویدیو پروژکتور به جای تلویزیون برای بازی های ویدیویی کاری بسیار جذاب و هیجان انگیز است که لذت بازی را چندین برابر خواهد کرد.
  • استفاده از وب کم: یکی از قابلیت های بی نظیر ویدیو پرژکتور اتصال به اینترنت و پخش آنلاین وب کم های مختلف است که تماشای آن ها جذابیت زیادی دارد. شما می توانید با اجاره ویدیو پروژکتور از سایت کلاب رنتر لذت بهره مندی از محصولات را بدون نیاز به خرید آنها تجربه کنید.

ویژگی ویدئو پروژکتور کنفرانسی

ویدئو پروژکتور های کنفرانسی را می توان پیشرفته ترین نوع ویدئو پروژکتور دانست. این محصول برای سالن های بزرگ و گر جمعیت مناسب است. ویدئو پروژکتور کنفرانسی دارای لامپ تصویر قدرتمندی است که توان بزرگنمایی تصویر تا 3 برابر اندازه اصلی را داراست و به همین جهت برای سالن های بزرگ که جمعیت بسیاری در آن حضور دارند مناسب است. این محصول از پردازشگر های به خصوصی برای پردازش سریع تر تصویر استفاده می کند. از آن جایی که ویدئو پروژکتور های کنفرانسی تصاویر را تا حد بسیاری بزرگ می کنند در نتیجه احتمال افت کیفیت در تصویر بسیار بالا است. برای حل مشکل افت کیفیت از تکنولوژی های پردازش تصویر اختصاصی استفاده می شود که با استفاده از روش هایی چون جایگزینی نزدیک تلاش در بهبود کیفیت تصویر دارند.

از دیگر ویژگی های ویدئو پروژکتور های کنفرانسی می توان به درگاه های ورودی آن ها اشاره کرد. ویدئو پروژکتور های کنفرانسی دارای درگاه های ورودی متعددی هستند که برای اتصال لپ تاپ، کامپیوتر، هارد و بسیاری دیگر از دستگاه های الکترونیکی مناسب است. ویدئو پروژکتور های کنفرانسی وزن بالایی دارند که دلیل آن استفاده از سخت افزار قدرتمند و سنگین در این دستگاه است. شما می توانید با اجاره ویدئو پروژکتور کنفرانسی میزبان نشست بزرگی با حضور مهمانان بسیار باشید. 

ویدئو پروژکتور کنفرانسی دارای قابلیت های تنظیم نور و تصویر است و برای نصب آن باید از تکنیسین های با تجربه کمک بگیرید. برای اجاره ویدئو پروژکتور کنفرانسی به شدت روشنایی و درگاه ورودی ویدئو پروژکتور توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین ویدئو پروژکتور را انتخاب نمایید.  

سایر بلاگ های مرتبط

غرفه سازی نمایشگاه تجهیزات پزشکی

غرفه سازی نمایشگاه تجهیزات پزشکی
نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران که با نام ایران هلث شناخته می‌شود هر سال در محل دائمی نمایشگاه های ایران برگزار می‌شود

انواع تلویزیون شهری و کاربرد های آن

انواع تلویزیون شهری و کاربرد های آن
تلویزیون های شهری دارای انواع مختلفی است و فاکتور های زیادی برای انتخاب آن ها وجود دارد .