اجاره تبلت در کرج

کرایه تبلت در کرج

به منظور اجاره تبلت در کرج به بخش لوازم نمایشگاهی سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.                                            

تبلت ها مدتی بعد از ورود به بازار سر و صدای زیادی کردند. ورودی اصلی اطلاعات در تبلت یا به عبارت دیگر کار با تبلت ها، از طریق صفحه نمایش آن ها انجام می گیرد زیرا این صفحه نمایشگرها از نوع لمسی می باشند. توانایی یک تبلت بستگی به نرم افزارهایی دارد که در داخل آن قرار دارد و نرم افزارها نیز باید در محیط سیستم عامل مخصوص خود اجرا شوند این محیط می تواند سیستم عامل اندروید باشد یا می تواند سیستم عامل IOS شرکت اپل باشد. 

تاریخچه ساخت تبلت

ایده ساخت تبلت نخستین بار توسط شرکت پنسپست داده شد. البته این شرکت محصول خود را به عنوان دفترچه راهنمای الکترونیک به بازار عرضه کرد و بیشتر به دنبال اهدافی مانن کتابخوان بود. اما نسل اول تبلت های موجود در بازار را باید به کمپانی اپل نسبت دهیم که در سال 2010 محصول جدید خود یعنی آیپد را به بازار عرضه کرد.طرفداران این برند که همواره برای خرید محصولات جدید اپل صف های طولانی را در جلوی در فروشگاه های اپل تشکیل می دهند این بار با محصولی کاملا متفاوت روبرو بودند. آیپد نمونه ای کامل از محصولی بود که در فیلم های علمی تخیلی پیش از آن دیده شده بود. صفحه نمایش 7 اینچی با قابلیت لمس و سیستم عامل ios که امکان نصب اپلیکیشن های مختلف را به کاربر می داد. طراحی بی نظیر این محصول تحسین همگان را بر انگیخت. 

گوگل،آمازون و سامسونگ هم پس از اپل وارد میدان شدند و هر کدام تبلت های خود را به بازار معرفی کردند. سیستم عامل تبلت های آمازون ویندوز فون و تبلت های سامسونگ و گوگل اندروید بود. هر کدام از این تبلت ها با مشخصات سخت افزاری و قابلیت های خاصی به بازار عرضه می شدند و تنوع خوبی در بازار ایحاد شد. 

چند سال پس از عرضه تبلت ها این محصولا وارد بازار اجاره تبلت شدند و متقاضیان بسیاری خواهان اجاره تبلت برای انجام کارهای روزانه خود بودند. 

کاربرد اجاره تبلت در کرج

غرفه داران نمایشگاهی بخش بزرگی از مشتریان اجاره تبلت را شکل می دهند. کاربرد تبلت در نمایشگاه را می توان برای معرفی محصولات نرم افزاری و یا نمایش تیزر های مختلف و حتی وب سایت های فروشگاهی به بازدید کنندگان دانست. جالب ترین نمونه از کاربرد اجاره تبلت در نمایشگاه مربوط به غرفه هایی است که با اجاره تبلت های مشابه و شبکه کردن آن ها مسابقات جذابی را در بین بازدید کنندگان برگزار می کنند. در واقع اجاره تبلت روشی نوین برای جذب بازدید کننده بیشتر به نمایشگاه است. 

سالن چمران کرج میزبان تعدادی از نمایشگاه های مختلف در سال است و به همین جهت نمونه ای موفق از کاربرد اجاره تبلت در کرج را می توان برای غرفه های نمایشگاهی کرج دانست. علاوه بر آن شرکت های نرم افزاری گاهی نیاز به تست نرم افزار های تولیدی خود روی چندین دستگاه با سیستم عامل های متفاوت دارند. این جا است که اجاره تبلت کاربرد دیگری پیدا می کند. این شرکت ها با اجاره تبلت نیاز های خود را به خوبی برطرف می کنند.

بهترین مدل اجاره تبلت

سرفیس پرو 4 را می توان کم نقص ترین تبلت شرکت مایکروسافت دانست این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی سرفیس پرو 3 دارای صفحه نمایش بزرگتر 12.3 اینچی می باشد و وضوح تصویر در این لپ تاپ 2736 در 1824 می باشد

کاهش وزن و ضخامت این تبلت باعث شده است که این تبلت بسیار خوش دست باشد صفحه نمایشگر 12.3 اینچی این تبلت با بدنه ی یکپارچه آلیاژی باعث شده است که این تبلت به سبک ترین و باریک ترین تبلت از سری سرفیس های پرو تبدیل شود. اسپیکرهای استریو این مدل در طرفین نمایشگر تعبیه شده اند تا علاوه بر رسایی صدا به زیبایی دستگاه لطمه ای وارد نشود. این نسل از مایکروسافت از پردازندهای i5،i7 وm3 و ذخیره سازی 1 ترابایت بهره می برند که با توجه به قدرت پردازش بالای این مدل می توان از آن به عنوان لپ تاپ و تبلت استفاده کرد.

گلکسی تب اس 2 سامسونگ در دو نسخه 9.7 و8.4 اینچی ارائه شده است این تبلت دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1536 در 2084 پیکسل می باشد. این دستگاه دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 2.1 پیکسلی می باشد جنس بدنه این تبلت از یک پلاستیک نرم به جای آلومینیوم ساخته شده است.

کلاب رنتر یک سایت معتبر به منظور اجاره کالا می باشد شما به منظور اجاره تبلت در کرج می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید در صورت هر گونه سوال با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره استند لمسی نمایشگاهی

اجاره استند لمسی نمایشگاهی
اجاره استند لمسی نمایشگاهی با ابعاد و قابلیت های متنوع

اجاره وسایل غرفه نمایشگاهی

اجاره وسایل غرفه نمایشگاهی
نمایشگاه به محلی گفته می شود که هر قشر از جامعه می تواند با در معرض دید قراردادن خدمات ، کالا و برند خود ، سعی می کند خود را معرفی کند ...