اجاره پکیج صوتی در مشهد

پکیج صوتی در مشهد

به منظور اجاره پکیج صوتی در مشهد به بخش پکیج صوتی در سایت کلاب رنتر مراجعه کنید.

پکیج صوتی شامل سیستم های صوتی حرفه ای و سیستم های خانگی می باشد ، از جمله دغدغه های اصلی علاقه مندان به موسیقی بهره مندی از تجهیزات صوتی باکیفیت بالا می باشد شما به این منظور می توانید اقدام به اجاره این تجهیزات کنید تا از این طریق از یک سیستم صوتی حرفه ای بهره مند شوید از جمله موارد دیگر استفاده از پکیج صوتی برای برگزاری مراسم ها و جشن ها می باشد شما با بهره مندی از این تجهیزات دیگر لازم نیست که نگران کیفیت صدا در مراسم های خود باشید.

کمپانی پاناسونیک از دیرباز تولیدکننده سیستم های صوتی حرفه ای و نیمه حرفه ای می باشد ، ما در اینجا قصد داریم یکی از سیستم های صوتی این کمپانی یعنی Panassonic SC-VKX95 را به شما معرفی کنیم ، این سیستم دارای طراحی و ظاهری مدرن می باشد و شامل یک آمپلی فایر1350 واتی می باشد ، برای اتصال سایر دستگاه ها به آن پورت HDMI نیز در نظر گرفته شده است این محصول به فناوری ارتباط بلوتوث نیز مجهز می باشد از جمله برترین ویژگی های بارز آن نورپردازی در حین موسیقی می باشد.

یکی از شرکت های دیگر عرضه کننده سیستم های صوتی شرکت سونی می باشد ، یکی از جدیدترین سیستم های صوتی آن Sony Shake-X3D می باشد این سیستم به یک آمپلی فایر 1200 RMS و یا 13200 PMPO مجهز می باشد ، حالت زنجیره ای پارتی برای اتصال چندین دستگاه شیک یکی از قابلیت های اختصاصی شرکت سونی می باشد این سیستم به افزایش قدرت صوتی خاصی مجهز می باشد و فناوری آن شامل طراحی منحصر به فرد مسیر صدا می باشد که فشار صوتی اصوات را افزایش می دهد.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد. جهت اجاره پکیج صوتی در مشهد می توانید از طریق سایت کلاب رنتر اقدام کنید شما از این پکیچ صوتی می توانید برای جشن هایی که افراد زیادی حضور دارند استفاده کنید در صورت نیاز به هرگونه مشاوره با کارشناسان کلاب رنتر تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون اینتراکتیو

اجاره تلویزیون اینتراکتیو
تلویزیون های تعاملی تلویزیون هایی می باشند که به بیننده اجازه می دهند که از راه هایی به جز کم و زیاد کردن تلویزیون یا تغییر کانال با آن ...

اجاره تلویزیون شهری نمایشگاهی

اجاره تلویزیون شهری نمایشگاهی
اجاره تلویزون شهری تلویزیون شهری،تلویزیون تبلیغاتی یا تلویزیون LED یک نمایشگر هوشمند بزرگ که در امر تبلیغات در کنار بزرگراه‌ها راه ها و محل های ...