تقویم نمایشگاهی اصفهان

برای اجاره تجهیزات نمایشگاهی در اصفهان به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی مراجعه نمایید.

تقویم نمایشگاهی اصفهان

اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی کشور میزبان نمایشگاه های ملی و بین المللی بسیاری است. نمایشگاه هایی که به بخشی از رویداد های اقتصادی و صنعتی کشور تبدیل شده است. 

تقویم نمایشگاهی اصفهان - کلاب رنتر

نمایشگاه دام و طیور

نمایشگاه دام و طیور اصفهان که تاکنون 17 دوره از آن در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان برگزار شده است، میزبان فعالان حوزه دام و طیور است. غرفه داران این نمایشگاه را عمدتا پرورش دهندگان دام و مرغداری های صنعتی و بزرگ کشور تشکیل می‌دهند. همچنین پرورش دهندگان ماهی و آبزیان و شرکت های دارویی و دام پروری بخش زیادی از این نمایشگاه را به خود اختصاص داده اند. بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است و بازدید کنندگان فرصت آشنایی با جدیدترین دستاورد های صنعت دام و طیور را به دست می‌آورند.

نمایشگاه دام و طیور - کلاب رنتر

مراکز تحقیقاتی و دارویی فعال در حوزه دام و طیور از فرصت نمایشگاه برای تبادل اطلاعات علمی و برگزاری نشست های علمی استفاده می‌کنند. شرکت های بسیاری از سراسر کشور در نمایشگاه دام و طیور شرکت دارند و همچنین بخش بین المللی نمایشگاه با حضور شرکت هایی از چین ، آلمان و ایتالیا به روی عموم باز است. 

نمایشگاه دام و طیور را می‌توان نمونه خوبی از ارتباط دانشگاه و صنعت دانست. شرکت های دارویی و لابراتوار های فعال در حوزه دام و طیور به دنبال جذب ایده های نوین محققان دانشگاهی هستند تا جدیدترین یافته های این محققان را به صورت تجاری وارد بازار کنند. همایشی که هر سال در پایان نمایشگاه با حضور اساتید دانشگاه و بزرگان صنعت دام و طیور برگزار می‌شود خود گواه این ادعا است.

نمایشگاه گل و گیاه

نمایشگاه گیاهان دارویی و زینتی اصفهان چند سالی است که اردیبهشت ماه در این شهر برگزار می‌شود. این نمایشگاه با حضور بیش از 100 غرفه دار در محوطه آزاد نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود. این نمایشگاه در چندین بخش برگزار می‌شود و هر بخش جذابیت های خاصی برای بازدید کنندگان دارد. از مهمترین بخش های این نمایشگاه می‌توان به بخش گل های زینتی و آپارتمانی ، گل های پرورشی و گلخانه ای، بذر و پیاز گل، تغذیه و کود گیاهی و ادوات باغبانی اشاره کرد.

نمایشگاه گل و گیاه اصفهان - کلاب رنتر

نمایشگاه گل و گیاه در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و افتتاحیه آن همزمان با روز جهانی گل است. اتحادیه های منابع طبیعی و محیط زیست با همکاری شهرداری های کل کشور در برگزاری این نمایشگاه مشارکت دارند. 

نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته

نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته 11 تا 15 اردیبهشت ماه در اصفهان برگزار می‌شود و صنعتگران کشور جدیدترین دستاورد های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند. تاکنون پانزده دوره از این نمایشگاه در اصفهان برگزار شده است و نمایندگانی از استان های مختلف کشور غرفه های خود را در این نمایشگاه برپا می‌کنند. علاوه بر شرکت های داخلی، فعالان بین المللی حوزه سنگ و معادن جدیدترین دستاورد های خود را به بازار ایران معرفی می‌کنند. بخش بین المللی این نمایشگاه با مشارکت نمایندگانی از چین، روسیه، ایتالیا، اسپانیا و آلمان برگزار می‌شود.

نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته - کلاب رنتر


نمایشگاه قطعات و صنایع وابسته به خودرو

از آخرین نمایشگاه هایی که خرداد ماه در اصفهان برگزار می‌شود می‌توان به نمایشگاه قطعات و صنایع وابسته خودرو اشاره کرد. این نمایشگاه با هدف توانمند سازی صنعت خودرو کشور و با حضور شرکت هایی از سراسر دنیا در اصفهان برگزار می‌شود. از مهمترین بخش های این نمایشگاه می‌توان به بخش قطعات خودرو اشاره کرد که جدیدترین دستاورد های شرکت ها در این حوزه را به خود اختصاص داده است.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در اصفهان

شهر اصفهان یکی از شهرهای بزرگ و مهم ایران محسوب می شود. این شهر به علت داشتن تاریخی غنی مورد توجه توریست ها قرار دارد و به پایتخت توریست ایران معروف است.

اجاره تجهیزات نمایشگاه اصفهان - کلاب رنتر

با توجه به مسافران داخلی و خارجی زیادی که این شهر دارد، هرسال نمایشگاه های زیادی ازجمله نمایشگاه های داخلی و نمایشگاه های بین المللی در آن برگزار می شود. تقویم نمایشگاهی اصفهان نشان از اهمیت این شهر در برگزاری نمایشگاه های پراهمیت است.

برخی از نمایشگاه هایی که در شهر اصفهان برگزار می شود، عبارتند از:

  • نمایشگاه بین المللی صنعت دام ، طیور و دامپزشکی
  • نمایشگاه تخصصی گل و گیاه ، گیاهان دارویی، ماهیان تزیینی ، فرآورده های طبیعی
  • نمایشگاه بین المللی سنگ، معادن و صنایع وابسته
  • نمایشگاه جهیزیه و ملزومات ازدواج
  • نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری
  • نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی
  • نمایشگاه تجهیزات هتلداری، رستوران، فست فود، کافی شاپ
  • نمایشگاه رونق تولید اولین دوره
  • نمایشگاه سراسری کتاب
  • جشنواره فروش رایانه و تجهیزات دیجیتال

غرفه سازی نمایشگاه اصفهان

برای شرکت در هریک از نمایشگاه های اصفهان، لازم است تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات غرفه سازی آن را تهیه نمایید. از آنجایی که شرکت در نمایشگاه روی تبلیغات و معرفی و فروش خدمات و محصولاتتان بسیار موثر است. باید از در آماده سازی غرفه خود نهایت دقت را داشته باشید تا به بهترین نحو انجام شود.

با توجه به هزینه زیادی که تجهیزات نمایشگاهی دارند، پیشنهاد می کنیم تجهیزات خود را از سایت ها و مجموعه های اجاره کالا تهیه نمایید. مجموعه هایاجاره کالا با قرار دادن محصولات در سایت خود آن ها را با مناسب ترین قیمت ها اجاره می دهند. یکی از سایت های جامع و کامل اجاره کالا، سایت کلاب رنتر است. این مجموعه انواع تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها تهیه کرده و در سایت قرار داده است.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی کار پیچیده و وقت گیری است اما اگر از سایت کلاب رنتر انجام شود، می توان آسان و سریع باشد. زیرا همه ی محصولات بصورت جداگانه در سایت قرار داده شده است و برای هریک از آن ها توضیحاتی نوشته شده است که مشتری با مطالعه آن ها می تواند با اطمینان خاطر به اجاره تجهیزات نمایشگاهی اقدام کند.

.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تلویزیون شهری غرب تهران

اجاره تلویزیون شهری غرب تهران
تلویزیون های شهری برای تبلیغات در سطح بزرگ استفاده می‌شود. شما می‌توانید با اجاره تلویزیون شهری در غرب تهران علاوه بر بهره مندی از امکانات این تلویزی

کرایه وسایل نمایشگاهی در مشهد

کرایه وسایل نمایشگاهی در مشهد
نمایشگاه ها از جمله مهمترین ابزار بازاریابی در دنیای تجارت محسوب می شوند و از لحاظ اقتصادی تاثیر بسزایی در اقتصاد یک جامعه دارند به طوریکه تنوع ...