اجاره سیستم صوتی خانگی حرفه ای

اجاره سیستم صوتی خانگی

اجاره سیستم صوتی خانگی حرفه ای از بخش اجاره سیستم صوتی سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که روی کیفیت صدای دریافتی باندها خیلی حساس هستید پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید . ما در اینجا می خواهیم در مورد سیستم های حرفه ای صحبت کنیم و کاربرد هرکدام از تجهیزات صوتی را بیان کنیم.

سیستم های صوتی شامل یک تا چند جزء دستگاه می باشد که از جمله دستگاه های اصلی به باند ، آمپلی فایر ، ساب ووفر ، توییتر و در نهایت میکروفون اشاره کرد.

شما باید به یاد داشته باشید که هرگز یک سیستم صوتی را به صورت پک که با یک برند می باشد خریداری نکنید و بهترین کار این است که هرکدام از دستگاه های این سیستم را از بهترین برند سازنده آن که تبحر در ساخت آن دارند خریداری کنید.

شدت صدا را با واحد دسی بل (db) اندازه گیری می کنند. برای درجه شدت صدا از دستگاهی به نام صوت سنج استفاده می کنند . به این معنی که کمترین صدا صفر دسی بل می باشد و همچنین صدای 10 برابر قوی تر را 10 دسی بل و 100 برابر را 20 دسی بل اندازه گیری می کنند. شدت صدای بیشتر از 85 دسی بل برای شنوایی انسان ضرر دارد و اثرات بدی را روی گوش می گذارد . همچنین در فضای باز با 2 برابر شدن فاصله از منبع صوت 6 db  از میزان شدت صدا کاهش می یابد.

شما قبل از تهیه یک بلندگو باید آن را از سه مشخصه بررسی کنید که این موارد امپدانس بلندگو ، توان بلندگو و پاسخ فرکانسی می باشد.

 کلاب رنتر پیشگام در خدمات اجاره کالا می باشد. شما می توانید در سایت کلاب رنتر ثبت سفارش را انجام دهید و کالای مورد نظر را درب منزل خود تحویل بگیرید. جهت پاسخ به پرسش های شما عزیزان با ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره ویدئو پروژکتور در بوشهر

اجاره ویدئو پروژکتور در بوشهر
ویدئو پروژکتور دستگاهی است که با متصل شدن به وسایل دیجیتالی مانند موبایل ، دوربین ، کامپیوتر می تواند تصاویر ورودی را با نور ...

کرایه تلویزیون هوشمند

کرایه تلویزیون هوشمند
در گذشته های دور شاهد آن بودیم که از تلویزیون ها فقط برای دیدن فیلم و یا برنامه های محدود استفاده می شد اما امروزه با گسترش فناوری ...