کرایه لپ تاپ لنوو

لپ تاپ لنوو

کرایه لپ تاپ لنوو از بخش لپ تاپ سایت کلاب رنتر امکانپذیر است.

رایانه کیفی یا لپ تاپ که به عنوان یک رایانه شخصی و تقریبا سبک شناخته می شود به آسانی قابل حمل است این ویژگی این رایانه کوچک را پر طرفدار کرده است . در یک لپ‌تاپ استاندارد همه اجزا و ورودی‌ها و خروجی‌هایی که در یک رایانه رومیزی دیده می‌شوند با هم ترکیب شده و یک واحد را به وجود می‌آورند.

قدرت لپ تاپ ها معمولا بر اساس پردازش های عمومی طراحی می شوند لپ تاب ها براساس یک سری شاخص های عمومی طبقه بندی می شوند و اگر نیاز به یک لپ تاپ دارید که کارهای روزمره شما را انجام دهد ویا لپ تاپی می خواهید که مخصوص بازی باشد باید به پردازنده و  RAM آن توجه کنید مهم ترین ویژگی لپ تاپ ها پردازنده آنهاست که عملکرد واحد پردازش یا cpu  را با چند هسته ای بودن و سرعت اجرای دستورات که با گیگا هرتز بیان می شود می سنجند.

یکی دیگر از مشخصات مهم لپ تاپ memory یا همان حافظه است . انواع مختلفی از حافظه وجود دارد.  RAM که برگرفته از 

( Randum Access Memory) حافظه ایست که اطلاعات لازم برای اجرای دستورات برنامه های اجرایی را در خود جای می دهد و سپس توسط cpu  پردازش می شود هرچه حافظه رم بیشتر باشد اطلاعات با سرعت بیشتری پردازش و اجرا خواهد شد.

امروزه حداقل رمی که در لپ تاپ ها می بینید 4 گیگابایت است و برای انجام کارهای روزمره مناسب است و لپ تاپ های مخصوص بازی یا لپ تاپ های سری گیمینگ باید از لحاظ فنی سخت افزار بسیار قدرتمندی داشته باشند و در ضمن طراحی آنها طوری باشد که بتواند این حجم توان سخت افزاری را تحمل کند. علاوه بر این با درک این موضوع که برای گیمبازها فضای بازی و اندازه صفحه نمایش اهمیت زیادی دارد.

 لپ تاپ های مخصوص گیم معمولا دارای صفحه نمایش های بزرگ تر از ۱۵ اینچ هستند و وزن سنگینی نیز دارند.

در انتخاب لپ تاپ مناسب باید میزان هزینه ی مصرفی، نوع برند، سایز لپ تاپ، پردازنده ی مرکزی، رم ،حافظه ی داخلی، کارت گرافیک، درگاه ها باتری، نوع نمایشگر را در نظر گرفت.

کلاب رنتر به عنوان یک سایت اجاره کالا می باشد. اگر قصد مشاهده و اجاره کالا را دارید می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید و به صورت آنلاین سفارش خود را به ثبت برسانید و سپس محصول را درب منزل تحویل بگیرید. همچنین اگر قبل از اجاره کالا قصد مشاوره دارید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

سایر بلاگ های مرتبط

کرایه دوربین فیلمبرداری در تهران

کرایه دوربین فیلمبرداری در تهران
در زندگی همه ما روزهایی وجود دارند که برایمان مهم می باشند و دوست داریم که این لحظات را ثبت کنیم تا بتوانیم بعدا با دیدن این صحنه ها به نوعی تجدیده خاطره

اجاره لپ تاپ Lenevo

اجاره لپ تاپ Lenevo
کمپانی Lenevo یک شرکت ساخت تجهیزات کامپیوتری و لپ تاپ ها می باشد که سالانه محصولات جدید خود را روانه بازار می کند ما در اینجا قصد ...