اجاره کولر گازی

کولر گازی

اجاره  کولر گازی از بخش سرمایشی و گرمایشی  سایت کلاب رنتر امکانپذیر است. 


کولر گازی نوعی تهویه کننده هواست که در مدل های مختلف ارائه شده است که با تبدیل گاز به مایع و سپس مایع به گاز تولید سرما می کند کولر گازی انواع مختلفی دارد که از جمله آن می توان به کولرهای یک تکه یا پنجره ای سرد و گرم ، کولر دو تکه سرد و گرم،کولرهای پرتال و.....اشاره کرد.

طرز کار کولر گازی به اینگونه است که نوعی گاز خاص در درون کمپرسور کولر وجود دارد که این گاز توسط کمپرسور فشرده شده و با فشار به سمت کندانسور می رود و در اثر از دست گرما به مایع تبدیل شده و از طریق لوله های خاصی با کاهش فشار به سمت یونیت داخلی رفته و تحت تاثیر محیط سرمای خود را به محیط می دهد و این سرما توسط لوله های خاصی در قسمت داخلی کولر جذب می شود و نهایتا هوا خنک می شود و این چرخه تا فاسد شدن گاز داخل کولر ادامه می یابد که در نهایت باید این گاز جایگزین شود.

در انتخاب نوع کولر مورد استفاده باید مواردی را مورد توجه قرار داد که از آن جمله می توان به وضعیت جغرافیانی مکانی که کولر در آن استفاده می شود اشاره کرد نکته دیگر توجه به ریموت کولر می باشد و قبل از هر چیزی باید به ریموت کولر دقت داشت که طراحی خوبی داشته باشد دکمه ها به هم چسبیده نباشند و شکل دکمه ها متفاوت باشد تا حتی در تاریکی بتوانید دکمه مورد نظر را پیدا کنید.

کولرهای دو تکه یا اسپیلت کولرهایی هستند که از دو واحد مجزا تشکیل شده اند قسمت خارجی شامل کمپرسور و کندانسور است و قسمت داخلی که در داخل ساختمان تعبیه شده است و واحد تبخیر یا اوپراتور در داخل آن تعبیه شده است یونیت داخلی یا خارجی توسط دو لوله مسی یا آلو مینیومی به یکدیگر متصل می شوند لوله باریکتر گاز سرد را از یونیت خارجی به یونیت داخلی منتقل می کند و لوله ضخیم تر کار خروج گاز گرم را به یونیت و کمپرسور بر عهده دارد. این کولرها معمولا دارای کنترل از راه دور نیز می باشند.

کلاب رنتر یک سایت معتبر اجاره کالا می باشد. اگر قصد مشاهده و یا اجاره کالا را دارید می توانید به سایت کلاب رنتر مراجعه کنید همچنین در جهت مشاوره برای بهبود در انتخاب کالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تبلت کرج

اجاره تبلت کرج
موضوع بحث اصلی این بلاگ شرایط اجاره تبلت در کرج و همچنین معرفی مراکز اجاره تبلت در کرج است

اجاره غرفه برای شب عید

اجاره غرفه برای شب عید
یکی از بهترین موقعیت ها برای اجاره غرفه برای شب عید , نمایشگاه بهاره میباشد . در ادامه اطلاعات کامل تری درباره اجاره غرفه برای شب عید خواهیم داد .