اجاره غرفه نمایشگاهی مصلی

اجاره غرفه نمایشگاهی مصلی و بازدید کنندگان از غرفه

اجاره غرفه نمایشگاهی مصلی و تجهیز کردن غرفه می توانید از کلاب رنتر سایت اجاره کالا و یا بخش  اجاره تجهیزات نمایشگاهی بازدید نمایید

اجاره غرفه نمایشگاهی مصلی یکی از مجموعه هایی است، که در آن نمایشگاه ها و اجتماعات بسیاری رخ می دهد این نمایشگاه ها دسته بندی های متفاوتی دارد از نمایشگاه های کتاب تا نمایشگاه های محصولات لوازم خانگی متفاوت است بسته به زمان برگزاری این نمایشگاه ها بازدید کنندگان آن نیز متفاوت اند اما با همه این احوال به علت دسترسی فوق العاده از طریق مترو خط 1 تهران و هم چنین بزرگراه رسالت به سادگی می توان دسترسی داشت نمایشگاه مصلی را معمولا نمایشگاه جمعیت شرق تهران می داند و به همین خاطر بیشترین میزان بازدید کنندگان طبق آمار افرادی هستند که از شرق تهران به سمت نمایشگاه می آیند تراکم جمعیت در شرق شهر تهران نسبت به غرب بیشتر بوده و بنابراین میزان افرادی که از غرفه شما بازدید خواهند نمود بسیار بیشتر از محل های دیگر است هم چنین دسترسی بیشتری نسبت به سایر محل های نمایشگاهی بین المللی دارد به همین خاطر اجاره غرفه نمایشگاهی مصلی می تواند یک محیط بسیار مناسب برای محیط های مختلف باشد که در آن به ارائه کالا و خدمات خود بپردازید.

اجاره غرفه در مصلی

میزان دسترسی و حجم بالا بازدید کنندگان حاضر در این نمایشگاه باعث شده است که بسیاری از تولید کنندگان و شرکت های خدماتی علاقه بسیاری جهت شرکت در نمایشگاه های اقدام به اجاره غرفه نمایشگاهی مصلی می نمایند برای حضور در این نمایشگاه مانند نمایشگاه های دیگر نیاز به تجهیزات است و یکی از بهترین راه های تامین تجهیزات اجاره آن ها از مجموعه ای مانند کلاب رنتر می باشد این مجموعه با داشتن تجهیزات به روز و مدرن و متنوع توانسته بسیاری از سلیقه ها را در زمینه های مختلف راضی نگهدار دارد و این عمل باعث شده است که میزان قابل توجهی از بازار به سمت و سوی کلاب رنتر جهت اجاره محصولات بروند.

نگاهی به تاریخچه مصلی تهران

مصلی تهران از جمله بناهای معماری پس از انقلاب است که نشانگر ذوق و هنر معماران عصر حاضر است. این مصلی که در زمین های عباس آباد تهران بنا شده است محلی برای برگزاری اجتماعات دینی و فرهنگی است و نماز جمعه و نماز عید در این مصلی برگزار می‌شود. این بنا در زمینی به وسعت 60 هزار متر مربع احداث شده است و دارای 14 صحن است که از 6 ورودی پذیرای عموم است. این بنا با 14 گلدسته یکی از بزرگترین مساجد دنیا محسوب می‌شود و معماری بی نظیر آن را می‌توان شاهکار عصرحاضر دانست. ساخت بنای مصلی از سال 1361 مطرح بود و طرح های بسیاری برای ساخت بنا ارائه گردید. 

تاریخچه مصلی تهران - کلاب رنتر

جالب است بدانید که برای طرح معماری مصلی یک مسابقه جهانی برگزار شد و از طراحان مطرح جهان دعوت شد تا طرح های خود را برای ساخت بنایی اسلامی که منطبق بر فرهنگ و معماری ایرانی باشد برای مجموعه ارسال نمایند. ساخت بنای مصلی چندین بار به دلایل متعدد به تعویق افتاد اما سر انجام در سال 1369 کار بر روی این پروژه عظیم آغاز شد. نخستین بار در سال 1370 نماز عید فطر در مصلی بزرگ تهران اقامه شد و این آغازی بر فعالیت مذهبی مصلی شد.

پس از چند سال کاربری فرهنگی مصلی با برگزاری نمایشگاه قرآن در این مجموعه به بهره برداری رسید و هر سال این نمایشگاه در مصلی برپا می‌شود. پس از آن تصمیم به برگزاری نمایشگاه کتاب و چندین نمایشگاه فرهنگی دیگر در مصلی گرفته شد. معماری بی نظیر مصلی به افزایش تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه کمک شایانی داشته است. 

غرفه سازی در مصلی

ماجرای تکمیل پروژه مصلی 

مصلی تهران از معتبرترین بناهای ساخته شده در کشور است و هر هفته نماز جمعه در این مکان برگزار می‌شود. ساخت این بنای معماری از دهه هفتاد آغاز شد اما متاسفانه هنوز ساخت آن به اتمام نرسیده است. اگر از درب شرقی مصلی به ساختمان آن نگاه کنید چیزی به جز یک بنای نیمه ساخته به چشم نمی آید. چیزی که به هیچ وجه در شان محل اصلی برگزاری نماز جمعه جامعه اسلامی نیست. اما به راستی چرا ساخت مصلی با وجود گذشت این همه سال از آغاز آن همچنان نیمه ساز مانده است. برای بررسی این موضوع به دهه هفتاد برمی گردیم و زمانی که ساختمان مصلی با وجود عدم تکمیل به بهره برداری رسید. در آن دوران قرار بود که پروژه ساخت مصلی ظرف مدت دو سال تکمیل شود. اما تکمیل پروژه به دلیل عدم اختصاص بودجه کافی به تعویق افتاد. 

این موضوع باعث شد تا تکمیل پروژه از نهاد ریاست جمهوری به وزارت راه و شهرسازی محول شود. پیمانکارانی که پیش از آن با نهاد ریاست جمهوری همکاری داشتند به دلیل دیر کرد در پرداخت مطالبات از ادامه همکاری سر باز زدند و تیم جدیدی مشغول کار روی این پروژه شد. اما داستان تاخیر های ساخت همچنان ادامه داشت و تا کنون بنای مصلی نیمه کاره مانده است.

17 بهمن 1397 قراردادی بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان ملی ساختمان منعقد شد که به موجب آن این سازمان موظف شد پروژه ساختمان مصلی تهران را با اعتبار اولیه 7000 میلیارد ریالی به اتمام برساند. سازمان ملی ساختمان می‌بایست محور اصلی مصلی را در مدت زمان معین تکمیل نماید. این بخش شامل شمسه ورودی، مناره ها، حیاط میانی و شبستان های شمالی بود. 


اهمیت مصلی در نمایشگاه 

مصلی تهران به دلیل موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب (مرکز شهر)، دسترسی خوب به مترو، داشتن پارکینگ و فضای بسیار وسیع و بزرگ، یکی از بهترین مکان ها برای برپایی نمایشگاه است. و هر ساله شاهدیم نمایشگاه های متنوعی در زمینه های مختلف در مصلی تهران برگزار می شود و همیشه با استقبال چشمگیری نیز مواجه می شود. با نگاه به تقویم نمایشگاهی مصلی تهران می بینیم تا انتهای سال جاری نیز نمایشگاه هایی قرار به برپایی است.

برگزاری نمایشگاه ها همیشه یک فرصت و موقعیت ایده آل برای دیده شدن و معرفی برند شرکت ها و استارت آپ ها بوده. بنابراین هر شرکتی برای عقب نماندن از گردونه ی رقابت ناچار است با حضور و برپایی غرفه در نمایشگاه ها از این فرصت استثنایی استفاده کند و محصولات و خدمات خود را هر چه بهتر معرفی و تبلیغ کند.اجاره تجهیزات نمایشگاهی مصلی تهران - کلاب رنتر

اما حضور در نمایشگاه زمانی می تواند تاثیرگذار و مفید واقع شود که شما بتوانید با برپایی غرفه ای استاندارد و جذاب، بازدید کننده های بیشتری را به سمت کالا و خدمات خود جذب کنید. اما برای برپایی یک غرفه ی شیک و جذاب نیازمند تجهیزات فراوانی هستید، که طبیعتا این تجهیزات هزینه ی بسیار زیادی را طلب می کند. معمولا این هزینه ی زیاد، خیلی از شرکت های علاقه مند به حضور در نمایشگاه را منصرف می کند و ترجیح می دهند تبلیغات دیگری را جایگزین کنند.

غرفه سازی در مصلی

نمایشگاه هایی که در مصلی برگزار می‌شوند عمدتا نمایشگاه های فرهنگی هستند و بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب می‌کنند که غرفه سازی در مصلی را پر اهمیت تر کرده است. معماری زیبای مصلی و جو فرهنگی و هنری نمایشگاه این نیاز را برای غرفه داران ایجاد می‌کند که با طراحی های خاص و متناسب غرفه ای درخور توجه داشته باشند. غرفه سازی و اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای حضوری موثر در مصلی نوعی سرمایه گذاری است و بازخورد آن می‌توان تا مدت ها اثر بخش باشد. برای غرفه سازی در مصلی بهتر است از طرح های فرهنگی و رنگ های ملایم و متناسب با محیط مصلی استفاده کنید. شما می‌توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی با کیفیت همچون ست های پذیرایی نمایشگاهی و کانتر های جذاب غرفه‌ای بی نظیر برای خود بسازید. از سوی دیگر با اجاره استند لمسی و یا حتی اجاره تلویزیون محصولات فرهنگی صوتی و تصویری را به خوبی در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهید.

کلاب رنتر و نمایشگاه مصلی 

سایت اجاره کالای کلاب رنتر با ایجاد فرصتی مناسب، این امکان را به تمامی علاقه مندان به حضور در نمایشگاه ها می دهد تا با اجاره تجهیزات نمایشگاهی هزینه های برپایی غرفه در نمایشگاه را به میزان بسیار زیادی پایین بیاورند و بتوانند غرفه ای متناسب با نیاز خود برپا سازند.

شما می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی از سایت کلاب رنتر با توجه به نیاز خود هر نوع تجهیزاتی از قبیل لوازم صوتی و تصویری، وسایل پذیرایی، لوازم مخصوص غرفه، وسایل سرمایشی و گرمایشی، لوازم تزئینی، لوازم دیجیتالی و سایر تجهیزات نمایشی را به تعداد روزهای دلخواه تان، فقط با چند کلیک سفارش دهید و در سریع ترین زمان ممکن در هر مکانی که نیاز دارید تحویل بگیرید.

نمایشگاه های برگزار شده در مصلی

نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 

نمایشگاه فرش و تابلو دست بافت 

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی 

نمایشگاه دارو و صنایع وابسته 

نمایشگاه خانه ایرانی 

نمایشگاه دستاورد های دفاعی 

سایر بلاگ های مرتبط

تجهیزات نمایشگاهی در تهران

تجهیزات نمایشگاهی در تهران
در تهران نمایشگاه های مختلفی برگزار می شود که شرکت در آن می تواند برای افراد مختلف سودمند باشد.

غرفه سازی ارزان

غرفه سازی ارزان
غرفه سازی ارزان یکی از مهم ترین دغدغه های شرکت‌هایی است که در نمایشگاه ها شرکت می‌کنند.