اجاره غرفه های برج میلاد

اجاره غرفه های برج میلاد و دسترسی به این محل 

اجاره غرفه های برج میلاد و تجهیز غرفه به وسیله اجاره تجهیزات نمایشکاهی می توانید از مشاوران کلاب رنتر استفاده نمایید

اجاره غرفه های برج میلاد معمولا برای همایشات و یا نمایشگاه های معرفی فرهنگ و سنن و آیین رسوم و یا نمایشگاه های فصلی مورد استفاده قرار می گیرند

برج میلاد دومین نماد تهران می باشد و بسیاری از واقیع بسیار مهم در سالن های نمایشگاهی و همایشات این مجموعه برپا می شود و بسیاری از نمایشگاه ها در این مجموعه بر پا می شوند. مجموعه نمایشگاهی برج میلاد با داشتن دسترسی فوق العاده از اتوبان های شیخ فضل الله نوری هم چنین بزرگ راه های همت و حکیم توانسته از حیث دسترسی یکی از  فوق العاده ترین محل هایی باشد که شما با هر وسیله ای بدون نیاز به عبور از خیابان های پر رفت آمد به آن جا دسترسی داشته باشید علاوه بر این سیستم دسترسی شهرداری تهران با قرار دادن ایستگاه مترو در خط 7 که به زودی افتتاح خواهد شد دسترسی بهتر و راحت تر با کمترین میزان هزینه را از چهار گوشه شهر تهران به این مجموعه را فراهم خواهد آورد. داشتن فضای کافی و هم چنین دسترسی آسان از جمله مواردی است که باعث می شود بازدیدکنندگان علاقه مند به حضور در این مجموعه باشند.اجاره غرفه های نمایشگاه میلاد


غرفه های نمایشگاه میلاد

اجاره غرفه های برج میلاد می تواند برای معرفی کالا و خدمات شما بسیار مناسب باشد هم چنین بعد از اجاره غرفه نیاز به کالاهایی جهت تجیهز کردن غرفه و یا به اصطلاح ساخت غرفه یا غرفه سازی داشته باشید کلاب رنتر با داشتن تجهیزات به روز و متنوع این مهم را برای شما با کمترین میزان هزینه فراهم آورده است هم چنین بعد از گذشت از سقف سفارش 59 هزار تومان شما به سادگی می توانید بدون هزینه حمل و نقل در محل مد نظر خود کالا و سفارش خود را برای مدت زمانی که به آن نیاز دارید در اختیار داشته باشید هم چنین برای راحتی کار پوز پرداخت نیز به صورت سیار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

غرفه های نمایشگاهی برج میلاد با بهترین امکانات رفاهی از آن دست غرفه هایی است که می‌تواند فرصت طلایی حضور در محیطی حرفه‌ای را برای شما فراهم کند. برای ساخت غرفه در سالن همایش های برج میلاد باید از شرایط و استاندارد های خاص این محیط را رعایت نمایید. تنها غرفه سازانی که دارای رتبه A از سازمان استاندارد باشند اجازه غرفه سازی برای برج میلاد را دارند. متریال به کار رفته در این سالن باید استاندار های لازم را داشته باشند و به تایید مهندس ناظر رسیده باشند. طراحی غرفه هم به اندازه ساخت آن نیاز به بازبینی و دقت دارد. البته غرفه دارانی که در این سالن ها شرکت دارند همگی از این شرایط سختگیرانه ابراز خرسندی کرده اند و می‌گویند این شرایط موجب شده تا نمایشگاه سطح کیفی بسیار خوبی داشته باشد. 

تبلیغات غرفه تنها در محیط نمایشگاه مجاز است و تبلیغات محیطی در خارج از نمایشگاه با محدودیت های بسیاری همراه است. همین امر موجب شده تا شرکت کنندگان هدفمند ترین به این نمایشگاه مراجعه کنند. با وجود تمامی این شرایط سختگیرانه نمایشگاه برج میلاد از جمله نمایشگاه های پرطرفدار در بین کسب و کارهای بزرگ است. اگر به دنبال غرفه سازی با استاندارد های بالا در نمایشگاه برج میلاد هستید می‌توانید با مراجعه به بخش اجاره تجهیزات نمایشگاهی کلاب رنتر تجهیزات غرفه سازی درجه یک را برای روزهای نمایشگاه رزرو کنید.

آشنایی با سازه برج میلاد

برج میلاد با ارتفاع 435 متر بلندترین سازه آهنی کشور است که در سال 1386 افتتاح شده است. این برج یکی از بلندترین برج های مخابراتی دنیا است و به پس از برج آزادی نماد شهر تهران است. این برج علاوه بر کاربری مخابرانی برای کنترل ترافیک و پیش بینی آب و هوا هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. برج میلاد یکی از جاذبه های توریسیتی تهران است و چندین سالن برای گردشگران در آن وجود دارد. رستوران گردان، کافه آبشار و فود کورت های متنوع از امکانات رفاهی این برج است. اما علاوه بر تمامی این ها سالن های همایش و نمایشگاه هم در این سازه غول آسا وجود دارد و چندین نمایشگاه با موضوعات مختلف در برج میلاد برگزار می‌شود. 

غرفه سازی برج میلاد - کلاب رنتر

تقویم نمایشگاهی برج میلاد

برج میلاد محل برگزاری کنسرت ها و همایش های متعددی است و نمایشگاه های محدودی در این برج برگزار می‌شود. سالن نمایشگاهی برج میلاد با مساحت 1000 متر مربع و طبق استاندار های جهانی ساخته شده است و در شرق بنا قرار دارد. هر سال نوروز جشنواره فرهنگی و هنری و صنایع دستی در برج میلاد برگزار می‌شود. همچنین همایش های فرهنگی و تجاری هر سال در سالن همایش های برج میلاد برگزار می‌شود. 

غرفه سازی در برج میلاد

برای برپایی و ساخت غرفه در نمایشگاه و تکمیل تجهیزات نمایشگاهی نیز، نگران هزینه های بالا و سرسام آور نباشید، زیرا سایت اجاره ی کالای کلاب رنتر این نگرانی را از بین برده است. شما خیلی راحت و آسوده می توانید با اجاره تجهیزات نمایشگاهی از سایت کلاب رنتر در نمایشگاه بدرخشید و با برپایی غرفه ای زیبا و شیک چشم بازدید کنندگان را به خود خیره کنید. سایت کلاب رنتر با اجاره تجهیزات نمایشگاهی از ریزترین تجهیزات تا بزرگترین و گران ترین تجهیزات، تمامی نیازهای شما را برای برپایی یک غرفه ی ایده آل برطرف می سازد.

شما می توانید توسط سایت کلاب رنتر و بدون مراجعه ی حضوری اقدام به اجاره تجهیزات نمایشگاهی نمایید و تمامی تجهیزات مورد نیاز نمایشگاه از قبیل لوازم صوتی و تصویری، لوازم پذیرایی، لوازم مخصوص غرفه، لوازم تزئینی، وسایل گرمایشی و سرمایشی، لوازم دیجیتالی و سایر لوازم و تجهیزات نمایشگاهی را با توجه به نیاز خود و به تعداد روزهای دلخواه تان سفارش دهید و در سریع ترین زمان در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شمال تهران

اجاره تجهیزات نمایشگاهی در شمال تهران
اجاره تجهیزات نمایشگاهی برای نمایشگاه های شمال تهران

اجاره استندهای لمسی

اجاره استندهای لمسی
آیا میدانید بهترین تکنولوژی لمسی برای کسب و کارها چیست؟ ما در اینجا میخواهیم به صورت مختصر یکی از تکنولوژی های روز دنیا را که برای ...