فروش اقساطی موبایل در اصفهان

فروش اقساطی موبایل

فروش اقساطی موبایل در اصفهان از بخش فروش گوشی اقساطی در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

با گسترش تکنولوژی ما شاهد این هستیم که کمپانی های بزرگ در رقابتی تنگاتنگ سعی می کنند بازار فروش را به دست بگیرند به گونه ای که در حیطه گوشی های هوشمند کمپانی های مختلف سالانه نسل های جدید از محصولات خود را روانه بازار می کنند که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.

ما در اینجا قصد داریم در مورد گوشی اچ تی سی U11 صحبت کنیم ، اچ تی سی برای گوشی جدید خود تراشه اسنپدراگون 835 را در نظر گرفته است که در قلب خود دو پردازنده 4 هسته ای را جای داده است و بسیار قدرتمند عمل می کند.

 در کنار این مجموعه ها 6 گیگا بایت رم نیز وجود دارد که در پردازش اطلاعات می تواند خوب عمل کند ، همچنین حافظه داخلی گوشی 128 گیگا بایت می باشد که با توجه به قابلیت پشتیبانی این گوشی از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت می توان روی آن قرار داد.

صفحه نمایش 5.5 اینچی این گوشی از نوع LCD با پشتیبانی از فناوری Super LCCD5 است ،  مشخصات دیگر این گوشی استفاده از دوربین 12 مگاپیکسلی می باشد که در کنار سنسور 16 مگاپیکسلی می تواند بسیاری از نیازهای علاقه مندان به عکاسی را برطرف کند ، در این گوشی برای تامین انرژی از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر بر ساعت استفاده شده است و شبکه 4G را نیز پوشش می دهد.

کلاب رنتر پیشتاز در فروش انواع لوازم دیجیتال می باشد ، در صورت هرگونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی آیفون

فروش اقساطی آیفون
ما در اینجا قصد داریم به شما یکی از نسل های گوشی هوشمند اپل یعنی 6اس را معرفی کنیم همانطور که شما نیز می دانید نسل های قدیمی ...

شرایط اجاره به شرط تملیک

شرایط اجاره به شرط تملیک
شما می دانید که در نوع قرار دادی که بین دو نفر بته می شود شرایطی ذکر می شود که این شرایط بسته به نوع قرارداد به نفع طرفین می باشد از جمله ...