فروش اقساطی ساعت اپل

شرایط قسطی ساعت اپل

فروش اقساطی ساعت اپل از بخش اجاره به شرط تملیک وسایل دیجیتال در سایت کلاب رنتر امکان پذیر است.

ساعت هوشمند یا Smart Watch ساعت کامپیوتری می باشد که علاوه بر نشان دادن زمان قابلیت پردازش و چیزهای دیگر را نیز دارد در این راستا کمپانی اپل یکی از معروف ترین برندهای عرضه کننده Smart Watch می باشد.

ساعت های اپل این ویژگی را دارند که آهنگ را مستقیما در خود دستگاه ذخیره کنند در ضمن به شما اجازه می دهد آهنگ را توسط هر اسپیکر یا هدفونی که دارای بلوتوث است گوش دهید قابلیت دیگر این ساعت ها این می باشد که اگر دکمه کناری را همزمان با Digital Crown فشار دهید از صفحه نمایش عکس گرفته می شود و در قسمت عکس های آیفون ذخیره می شود.

ما در اینجا قصد داریم در مورد مدل جدید ساعت های هوشمند ، یعنی اپل واچ سری 3 صحبت کنیم ، این ساعت شامل سیستم عامل Watch OS4 است که هوشمندانه تر شده است و قابلیت های بیشتری در حیطه تناسب اندام را شامل می شود.

از ویژگی های جدید افزوده شده به این سیستم عامل می توان به فیس واچ جدید سیری ، مربیگری فعالیت های ورزش شخصی،الگوی جدید در اندازه گیری ضربان قلب و نیز بهبود در زمینه موسیقی را اشاره کرد.

نسل سوم Apple Watch تمام ویژگی های ساعت های هوشمند نسل دوم را شامل می شود و علاوه برآن تراشه مخابراتی را پشتیبانی می کند که به کمک آن می توانید بدون نیاز داشتن به آیفون از اینترنت همراه استفاده کنید.

کلاب رنتر ارائه دهنده انواع قراردادهای اقساطی جهت خرید ساعت های اپل می باشد ، در صورت هرگونه سفارش به سایت کلاب رنتر مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی وسایل شخصی

خرید اقساطی وسایل شخصی
نکته مهمی که در استفاده از وسایل شخصی باید در نظر گرفت این می باشد که بسیاری از این وسایل باید برای استفاده شخصی مورد استفاده قرار ...

خرید اقساطی کامپیوتر

خرید اقساطی کامپیوتر
کامپیوتر یکی از پدیده هایی می باشد که در چند سال اخیر زندگی ما را تحت تاثیر قرار داده است در واقع می توان گفت که در علوم جدید به هر ...