مایکروفر و کاربرد های آن

 کاربرد های مایکروفر و موارد اجاره ی آن 

مایکروفر یکی از وسایل اصلی آشپزخانه های امروزی است که کار آشپزی را ساده کرده است. به طور کلی از مایکرو فر برای پختن و گرم کردن غذا استفاده می شود اما مهمترین دلیل محبوبیت این وسیله این است که شما با استفاده از آن دیگر مجبور به گذراندن زمانی طولانی برای غذا پختن نیستید.

با اینکه ممکن است مایکروفر از وسایل اصلی و ثابت آشپزخانه محسوب شود با این وجود برخی اوقات شرایطی پیش می آید که شما به طور موقت نیاز به این وسیله دارید، اما از طرفی موقتی بودن این شرایط شما را از خرید آن منصرف می کند و از طرف دیگر با توجه به هزینه ی بالای خرید آن، اقدام به صرفه ای به نظر نمی رسد. در این شرایط استفاده از آن را فراموش می کنید؟ باید بگوییم بهتر است این کار را نکنید، کلاب رنتر با پیشنهاد اجاره ی مایکروفر این مشکل را برای شما حل کرده است.

مثلا اگر شما در موقعیتی باشید که برای مدتی نیاز به تشکیل محیطی اداری برای انجام پروژه هایتان داشته باشید، یکی از مواردی که برای چنین محیطی لازم و ضروری است یک مایکروفر برای گرم کردن غذا یا پختن غذای پرسنل است.

ممکن است برای مدتی که در تعطیلات تابستان یا نوروز هستید، با وجود مهمان هایی که دعوت کرده اید و دور همی ها، مجبور باشید وقت بیشتری را در آشپزخانه بگذرانید و آن طور که دوست دارید از مهمانی ها و جمع های دوستانه لذت نبرید، در اینجا یک مایکروفر می تواند به داد شما برسد، با اجاره ی مایکروفر در ایام تعطیلا می توانید از آن برای گرم کردن غذاها و یا پختن سریع تر غذا ها کمک بگیرید.

اجاره مایکروفر در مواردی که گاز شهری برای مدتی در قطع شده است یا در پروژه های تعمیراتی گاز منزل شما قطع شده، یک ایده بسیار عالی است و شما برای استفاده از آن تنها به یک پریز برق نیاز دارید و بدون هیچ مشکلی غذاهای مورد علاقه تان را می پزید.

شما همچنین می توانید برای موقعیت هایی مثل نمایشگاه، مجالس و مراسم برای گرم کردن غذا مایکروفر مورد نظر خود را اجاره کنید.

در هنگام اجاره ی مایکروفر باید بدانید به مایکروفری با چه قدرتی نیاز دارید. قدرت مایکروفر ها با وات مشخص می شود. بیشترین قدرت در بعضی از مایکروفر 1400 وات و در برخی دیگر 600 وات است. باید کاربرد خود را از این وسیله در نظر بگیرید و بعد گزینه ی مورد نظر خود را برای اجاره انتخاب کنید؛ مثلا اگر می خواهید غذاهایی با حجم بالا بپزید نیاز به مایکروفر با قدرت بالا دارید اما اگر فقط برای پختن غذا برای تعداد محدودی نیاز به آن دارید بروید سراغ مایکروفر هایی با قدرت پایین تر. این نکته مخصوصا از این نظر مهم است که میکروفر هایی با قدرت بالا معمولا ابعاد بزرگ تری دارند و جای بیشتری را هم اشغال می کنند.

پیش از اجاره ی مایکروفر خوب است با برخی از نکات که به حفظ سلامت و طعم بهتر غذا ها کمک می کند آشنا شوید؛

استفاده از مایکروفر به طور قابل توجهی زمان پخت غذا را کاهش می دهد و غذاهای خود را در عرض ده دقیقه پخته و برشته تحویل می گیرید. شما می توانید از مایکروفر برای سرخ کردن، پختن و بخار پز کردن استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید مدت زمان مربوط به آن را بر اساس دستور العامل دستگاه تنظیم کنید. حتی می توانید خلاقیت به خرج بدهید و نان و آجیل را نیز در مایکروفر برشته کنید!

یک از تکنیک های محبوب آشپزی با میکروفر بخار پز کردن سبزیجات است، زیرا شما دیگر مجبور نیستید سبزیجات را در یک قابلمه آب بپزید که مزه ی آن را هم از بین می برد. بلکه فقط کافی است چند قاشق آب به سبزیجات بیفزایید و روی آن را بپوشانید و در مایکروفر با حرارت مناسب قرار دهید، پوشاندن در ظرف کمک می کند سبزیجات با رطوبت یکنواختی بخار پز شوند. بهتر است برای پختن گوشت از حرارت کمتر و زمان بیشتر استفاده کنید تا تکه های گوشت به طور یکنواخت تری مغز پخت شوند.

استفاده از ظروف مناسب یکی از موارد بسیار مهم است، ظروف آلومینیومی، ظرف های سرد نگه دارند، پلاستیک و فویل برای استفاده در مایکروفر اصلا مناسب نیستند. بهتر است ظروف شیشه ای مخصوص و یا سرامیک استفاده کنید. استفاده از ظروف لبه کوتاه برای قرار دادن در مایکروفر مناسب تر است.

سایر بلاگ های مرتبط

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی
بخش اعظمی از هزینه هایی که بر یک مجموعه برای شرکت در نمایشگاه تحمیل می شود هزینه هایی است که به علت خرید یا اجاره تجهیزاتی است که برای غرفه سازی ...

اجاره تجهیزات نمایشگاهی تبریز

اجاره تجهیزات نمایشگاهی تبریز
نمایشگاه محلی برای حضور برندهای مختلف می باشد که به رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر می پردازند اصلی ترین چالشی که تمام شرکت کنندگان در ...